Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sviptur til Aalborg (hos Saki)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
BakaYukiko

BakaYukiko


Antal indlæg : 77
Age : 33
Geografisk sted : Danmark =P
Registration date : 27/02/09

Sviptur til Aalborg (hos Saki) Empty
IndlægEmne: Sviptur til Aalborg (hos Saki)   Sviptur til Aalborg (hos Saki) Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 12:46 am

Mig og dukkerne skulle en tur til Aalborg, for oh og ve! Mich's bodyblushing fik ham efterhånden til at ligne noget der havde rullet sig i skidt. Så slidt var den efterhånden blevet. Heldigvis ville Saki hjælpe! Bless you woman <3

De påstod hårnakket det var deres første tur i en bus, hvor til jeg måtte informere dem om at det blot var første gang jeg tog dem ud i bussen, Normalt skulle vi på langtur og derfor kom de først ud i toget.

Til en lille piges skræk og rædsel skræmte Mich livet af hende, da hans hovede pludseligt gav et lille ryk og han stirrede direkte på den lurende pige fra sædet bag os (vi sad på første række og det var fire sæder bag os med et bord.)
Pigen skreg som forventet og begyndte at rable om levende dukker, hendes mor kiggede derpå over og så selv de to store og fine dukker jeg sad med, hvorpå Mich (ved ikke hvorfor jeg har fået en spasser dukke med spasser kramper, men det har han) igen lavede et ryk (jeg prøvede at posere ham til billeder) og stirrede på moderen der ligeså fik et chok. Jeg husker ikke længere hvad hun skreg men det var noget med gud. Jeg var en oplevelse rigere efter den tur. NÅ billedtid!

Så små på et bussæde ^^ *loves* de kunne endda deles om et. selvom de hurtigt bredte sig ud XD (nok mest min skyld)
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0161

Iris tog den gode plads på bæretasken der blev sat på højkant...
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0162

Mich blev forvist til sædet...
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0163
Mich; are we there yet?
Me; No
Mich; are we there yet?
Me; No
Mich; are we there yet?
Me; Shut up.. =_=

Iris sad og så eftertænksom ud, det måtte jeg have et billede af!
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0164

Hun bemærkede jeg tog billeder...
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0166
Iris: What?
Me nothing Razz

Iris fik øje på noget sært ude af vinduet. Hun kiggede undersøgende på det..
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0167

Mich indtog kopholderen og Iris blev nød til at spørge hvad det var hun så ud af vinduet.
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0171
Iris: What's that?
Mich: A plane..
Iris: What's that?
Mich: A plane!
Iris: What's that?
Mich: Shut up! =_=;;

Efter en del tortur og andet godt (Mich skulle jo skilles af XD Iris fandt det morsomt) gik turen hjem af. Det ironiske er at vi kom til at samle Mich's arme forkert så hans albuer vendte frem-af.. Her kommer det ironiske: aldrig har hans arme været så nemme at posere >>;

Iris's tur til at blive forvist til sædet.
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0175

.. Mens Mich tog den gode plads på bæretasken Razz
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0177

Der gik dog ikke længe før Iris indtog kopholderen, der ikke er helt så komfortabel som bæretasken, men den går an.
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0180

Tiden gik, men de kiggede stadigt ud, tror de glædede sig til at komme hjem :3
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0184

Da vi endeligt drejede af motorvejen vendte Mich sig helt om.
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0186

Da vi endeligt kom hjem opdagede jeg problemet med Mich's arme, jeg blev der efter nød til at prøve at rette problemet. Med lidt vold, et par tuscher, noget pink snor og lidt mere vold blandet med held, fik jeg det fikset, iført dem noget andet tøj og taget billederefter jeg fik stylet deres wigs en smule (stjal mors hårgel XD)

Mich med hans hoodie.. Den har katteøre på hætten, som man ikke ser XD
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0188

Iris på min seng. vinke vinke! :3
Sviptur til Aalborg (hos Saki) IMG_0189

Tak for kigget =D
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Sviptur til Aalborg (hos Saki) Empty
IndlægEmne: Sv: Sviptur til Aalborg (hos Saki)   Sviptur til Aalborg (hos Saki) Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 1:26 am

Haha godt i havde en hyggelig tur hjem igen ^^ Men damn den dreng var besværlig at lege med -.-
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
 
Sviptur til Aalborg (hos Saki)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Saki's feedback
» Aalborg folk ?
» marts dukketræf i Aalborg )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: