Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Abjd-able fund

Go down 
+4
Ponpyon
Hibari
Chazzi
Dionza
8 deltagere
ForfatterBesked
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 7:24 pm

Fik inspiration fra J-Fashion til denne tråd, har ikke kunnet finde en magen til herinde.

Det går ud på, at man poster billeder/links er ting og sager man har fundet i ikke-abjd-relaterede butikker, men som stadig kan bruges til abjd.

Fx denne her: http://www.bonbonlandshop.dk/produktfoto/222014.JPG
som kan købes her, i bonbonlands webshop.

Mågens flyvebriller er perfekt til store SD dukker. ^_^

Håber i vil dele de ting i finder.
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 9:05 pm

Super emne - har selv haft tænkt på at lave et, fik bare aldrig taget mig sammen til det. XD

Well, jeg har en svaghed for dukke størrelses ting, så jeg har faktisk en del at tilføje til det her emne. Men i første omgang bliver det kun en enkelt ting, da resten ikke kan findes på nogle websites, så jeg skal lige have taget nogle billeder. ^^

http://www.bog-ide.dk/mit-lille-hemmelige-skab-hvidt/c-24/p-144934/#!144934
Et lille high school skab, passer perfekt til yo-sd'er. Kan også fås i pink.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Dionza

Dionza


Antal indlæg : 56
Age : 31
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 29/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 10:18 pm

Chazzi: Håber du vil tage nogle billeder så : )

Fandt alle de her små flasker idag for 25 kr. i den Netto jeg arbejder i ^^

Abjd-able fund Img9844f
Tilbage til toppen Go down
http://www.dionza.blogspot.com
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 12:50 am

I Søstrene grene sælger de små skuffedarier der er geniale til dukke ting. Nok mest til MSD og Tiny Smile
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 1:49 am

efterhånden er det muligt at finde japanske viskelæddere der forestiller forskellige ting, som her hvor jeg fandt en bøtte med nogle miniatyre biler etc. fandt også en med mad som jeg tager billede af senere. begge fandt jeg i Netto.

Så har jeg også fundet nogle japanske halskæder af kager i en boghandler (der her de også sommetider viskelæddere) - billeder kommer senere
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 9:44 am

Jeg fik da aldrig taget de billeder. -.- Vil prøve at huske, at få det gjort.

Nogle gange kan det også være værd at gå på smykke jagt. Jeg fandt nogle elastik fingerringe i Glitter, som er de perfekte armbånd til SD'er. Fandt også et armbånd i H&M, som passer super godt som bælte. ^^

Abjd-able fund 8392539563_4b4147444e_o
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Ziggimaguagua

Ziggimaguagua


Antal indlæg : 138
Age : 33
Geografisk sted : Danmark, København NV
Registration date : 30/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeTors Jan 31, 2013 8:39 am

Super emne. Titlen er maaske ikke saa beskrivende igen. (Jeg havde i hvert fald lidt svaert ved at finde traaden)

De her moebler fra Tiger er en god stoerrelse til PukiPuki.

http://www.tiger.dk/nyt_i_februar/nye_varer_i_februar/dukkemoebler_1450145.html

Kvaliteten er okay (ikke super god, men okay), men det er sjovt at samle Wink og det passer i stoerrelsen.

Desuden koster et saet kun en 20'er.

Jeg har kun proevet spisestue-saettet og jeg koebte det egentlig mest for sjov. Men jeg er positivt overrasket.
Stilen er jo saa rigtig "dukke-agtig". Der er ikke noget realistisk over dem.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeTors Jan 31, 2013 9:09 am

tiger har også nogle sommerfugle/fe vinger der ville kunne gå til MSD-SD+ dukker
Tilbage til toppen Go down
Nii-san_obsessed

Nii-san_obsessed


Antal indlæg : 37
Age : 30
Geografisk sted : Aarhus N
Registration date : 08/05/12

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 12:52 pm

I HogM kan man få små hårspænder i deres børneafdelinger, som kan bruges til msd og SD :3
Har også flere gange set mini-skeer, skuffedarier, viskelædre formet som dyr, staffelier + lærreder osv. I søstrene grene, der også sagtens kan bruges til dukker Smile
Og hvis man finder shelly tøj i fætter BR/andre legetøjsbutikker, så kan det bruges til pukipuki'er ^^

Tror også det er i tiger jeg har set de der gummiarmbånd der er formet som dyr, bare i ring version, de passer perfekt til armbånd på msd'er.

I mlp julekalenderen der var i juletiden var der også en masse små fantastiske ting som rammer, gaveæsker i plastic, breve + brevpakker, dyr, tesæt, minibord osv. som også sagtens kunne bruges til pukipuki'er.

Figenæsker i træ kan også bruges som reoler til pukipuki værelser, det har jeg gjort Smile

Man kan også efterhånden i både supermarkedet og inspiration/imerco/kop og kande få skåle der er så små de fint ville kunne bruges til msd og SD :3
Tilbage til toppen Go down
https://www.facebook.com/NiisanObsessed
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeLør Apr 26, 2014 1:07 am

Jeg var I søstrene grene forleden, og købte denne igår! (Horsens, ved ikke om alle de andre har samme sortiment!)

En lille sød grøn stol Very Happy De havde dem også i lilla, og gul! Og de koster 23kroner :3

Første billede er med min mors teenie gem (Cirka 27cm) og ville foreslå stolen til 1/6 størrelsen Smile Men jeg prøvede også at mose min Minifee Moe-line i stolen, billeder kan ses længere nede! Hun venter på at få sit hoved igen, så der er kun kroppen x.x

Abjd-able fund 14006509495_96420a0f5dAbjd-able fund 14006957534_ab0daf2755

Abjd-able fund 14003301372_9d1161dcbcAbjd-able fund 14003298222_e23a1d0a0b
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitimeLør Apr 26, 2014 7:13 am

Sikken en sød stol. Den passer jo perfekt i størrelsen til en tiny. Ærgerligt, at jeg ikke selv har dukker i den størrelse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Abjd-able fund Empty
IndlægEmne: Sv: Abjd-able fund   Abjd-able fund Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Abjd-able fund
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Abjd's i andre sammenhæng (film og musik og andet)
» ABJD 100 theme challange^^
» Min første ABJD-Yingying Loongsoul- Yui
» Regler og retningslinjer for ABJD-nyheder
» Om ABJD: Moderne asiatiske dukker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: