Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x<

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< Empty
IndlægEmne: Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x<   Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 1:44 am

Ok Prinsessen lokkede mig jo på det GROVESTE (maybe not) til at købe hendes dukke, hvem kan så sige nej?
Hun var ikke lige den type dukke jeg normalt ville anskaffe mig, men nu sad hun jo der og så så fin ud :3

Så efter at have været stort set ude af hobbyen i 1-2 år og solgt alle mine face up materialer, så måtte jeg jo lige lege med hvad jeg nu havde til rådighed, dvs. akvarel maling fra søsterne grene Razz Vil lige understrege hvor svært det er at sku blushe og lave øjenbryn med sådan noget! Pøjha, men synes selv at jeg slap nogenlunde godt fra det, ud over øjenbrynene, men længe leve pandehår ^^
Da jeg arbejdede med hende savnede jeg bare at kunne give hende lidt farver på kinderne, men når jeg nu ser hende som en færdig pang-redhead, så synes jeg egentlig ikke at det gør så meget.

Mit største projekt var nok at få fremhævet hendes temmelig små øjne (12mm), uden at overmake-uppe hende for vildt. Så blev lige til nogle mutant lange øjenvipper istedet ^^''


Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< DSC_0011-4


Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< DSC_0006-1


Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< DSC_0007-2


Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< DSC_0022-3


Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< DSC_0009-5


Kom meget gerne med ris og ros og masser af konstruktiv kritik.
Tror at hun får lov til at beholde den face up, også må jeg lige (body)blushe når jeg får fingre i noget pastel kridt.. Hun skal også have sig en manicure, i tvivl om hvilken farve dog o.O.
OGSÅ skal hun skal også have en tattoo på sin ene boob, bare fordi hun er så god til at have nedringet/åben skjorte på teehee.
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< Empty
IndlægEmne: Sv: Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x<   Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x< Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 7:38 am

Jeg er glad for, at du ville købe hende!

Jeg synes, hun har et rigtig specielt ansigt på den fede måde!! Det er fedt, at se hende med faceup og jeg synes det fungerer rigtig godt til hende med rød hår.

Ud fra hvad jeg kan se, så er faceuppen blevet rigtig god Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Små øjne, åben mund og kun akvarel maling til rådighed o__x<
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nye øjne til Pheo! afstemning
» MOD af mund (MNF)
» Nye øjne [Torrie / DT Ariel]
» Specialdele (fx klove, poter, horn, haler, vinger) med egen maling/blushing
» Mick's nye øjne & Wig.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: