Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Empty
IndlægEmne: Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...   Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 1:55 am

Og så ser man lige pludselig et billede, en anime, en film, en video på YouTube, whatever som får en til at skifte fuldstændig mening om hvordan ens dukke skal se ud...
Er jeg den eneste det sker for?
Eller er der også andre som skifter mening ca. lige så hurtigt og pludselig som jeg gør det?
Tilbage til toppen Go down
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Empty
IndlægEmne: Sv: Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...   Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 2:16 am

Jeg har engang haft købt en dukke, og jeg havde en OC i hovedet som bare lige skulle være den dukke.
Men så da jeg fik den hjem var det bare en helt anden person der lyste igennem.

Jeg har også prøvet at have en dukke, som jeg ikke kunne bonde med og ellers var rigtig fin, men så da jeg skulle sælge hende, kom jeg til at prøve en paryk på hende... og så blev jeg pludselig forelsket igen.
Men hun blev nu solgt alligevel.

Min nyeste dukke skulle også have haft et andet tema end hvad jeg har bestemt mig for nu... måske ændrer jeg mening igen når jeg har fået hende i god stand (Prinsessen har dog gjort et rigtig godt stykke arbejde allerede... stor respekt!)
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Akutenshi Uke

Akutenshi Uke


Antal indlæg : 111
Age : 35
Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden)
Registration date : 15/06/11

Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Empty
IndlægEmne: Sv: Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...   Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Icon_minitimeTirs Jun 26, 2012 2:30 am

for mig er de sket med begge de dukker jeg har

Den første skulle egentlig have været en Kuroshitsuj OC, og han så da også fin ud, men så kom jeg til a prøve en anden wig på ham, og nu er han en tidsrejsende alien XD

Den anden har jeg nu syet to store prinsesse agtige kjoler til, men så så jeg et billede på DeviantArt, og jeg var solgt, nu bliver hendes stil noget man kunne finde i Harajuku ^_^;
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Empty
IndlægEmne: Sv: Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...   Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Icon_minitimeLør Jun 30, 2012 7:46 am

Jeg har prøvet noget lignende med flere af mine Yo-SD'er.
- Min Beyla skulle have været en dreng, men da jeg modtog den, afprøvede jeg for sjovt en kjole og det så endte det med at blive en pige. xD
- Min Taco skulle være en pige, men jeg bondede på ingen måde med characteren, så afprøvede jeg en wig og det blev en dreng.
- Og til sidst min Lami.. Skulle have været en hyperaktiv dreng, men molden passede bare ikke til characteren, så det endte med at blive en pige i stedet.

Jeg tror aldrig, jeg har prøvet det med mine SD'er. Der er jeg mere sikker på en character, når jeg køber dukken, men der har da været tilfælde, hvor jeg har haft droppet en character, men stadig var vild med molden, så jeg fandt da bare på en ny character. Ofte er det dog endt med, at jeg har solgt dem alligevel. ^^''
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Empty
IndlægEmne: Sv: Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...   Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Når man så egentlig har bestemt sig for en udseende og en karakter for sin dukke...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dukke liste.
» Har i reshelled en karakter?
» Udseende eller posering - hvad fortrækker i?
» Dukke par <3
» Dukke alfabet ~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: