Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Guldfarvet faceup og flere forskellige horn

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sovemis

Sovemis


Antal indlæg : 96
Age : 36
Geografisk sted : midtjylland
Registration date : 13/07/09

Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Empty
IndlægEmne: Guldfarvet faceup og flere forskellige horn   Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 8:53 am

Hejsa :3

Jeg har en ny lille pige på vej, en Hati head/Afi body pige fra sooms free choice event.
Jeg vil gerne give hende guldfarvede øjenlåg og klove, men jeg søger en guldfarve der ikke bliver mat når den tørrer.. eller bliver blank når man påfører lak? nogen der ved hvor jeg kan finde det?
Og så var min plan, at hun også skulle have fire sæt gevir/horn, et for hvert årstid (der gik lidt pokémon i det xD) jeg har kigget på flere sider, men syntes ikke rigtig jeg har kunne finde noget, så hvis nogen har et forslag til det også, ville det bare være fjong :3
Tilbage til toppen Go down
Souly

Souly


Antal indlæg : 140
Age : 30
Geografisk sted : Grenaa
Registration date : 09/04/11

Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Empty
IndlægEmne: Sv: Guldfarvet faceup og flere forskellige horn   Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 9:40 am

Hvis du ikke kan finde det rigtige sæt gevir/horn til din dukke, kan du gå på plastik legetøjs dyr jagt!

Man kan så købe fks. en Elg, og klippe hornene af den og bruge.

Jeg har set det gjort før, med andre ting. Blandt andet en model hest som er blevet brugt til at lave en kentaur dukke.
Tilbage til toppen Go down
http://soule-evans.deviantart.com
Sovemis

Sovemis


Antal indlæg : 96
Age : 36
Geografisk sted : midtjylland
Registration date : 13/07/09

Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Empty
IndlægEmne: Sv: Guldfarvet faceup og flere forskellige horn   Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:50 am

Oh det er smart, tak skal du have, tror vist jeg skal på jagt i nogle legetøjsbutikker så :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Empty
IndlægEmne: Sv: Guldfarvet faceup og flere forskellige horn   Guldfarvet faceup og flere forskellige horn Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Guldfarvet faceup og flere forskellige horn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» HORN (dz wilka)
» Mine store horn
» Flere Peak's Woods FoF'er
» Mugshots of the new one's (5 forskellige dukker)
» Infiniti Ryan Limited is in da house! *W* (nu med flere billeder 18.12.11)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: