Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:57 pm

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] 6877059836_66c685413e
Lady in the lake by MarhaMuffin, on Flickr

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] 7023160471_db97b9a47b
Lady in the lake by MarhaMuffin, on Flickr

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] 7023160909_b626b6b929
Lady in the lake by MarhaMuffin, on Flickr

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] 6877191458_e05aea390e
Lady in the lake by MarhaMuffin, on Flickr

[Omake]

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] 6877072320_f999572a5f
Shadow play by MarhaMuffin, on Flickr

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] 6877059382_b79130922a
Lilith by MarhaMuffin, on Flickr


Kommentare og konstruktiv kritik er meget velkommen :3
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 1:43 pm

Virkeligt flotte billeder. Jeg kan især lide de første - bortset fra det allerførste. Jeg synes det tager lidt af mystikken at man kan se så meget af baggrunden. Jeg kan mægtig godt lide det bløde lys der er i billederne.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:19 pm

Meget flotte billeder og en skøn lokation. Jeg kunne godt have brugt at de var lidt større, og muligvis bare et enkelt porttrætbillede af hende. Jeg er lidt efterladt med følelsen af at jeg ikke rigtig fik set hende, hvilket er lidt synd. Udover dt måske nogle andre poseringer? Jeg ved det er små irriterende at skulle vade ud i vandet for at omposerer hende, men de våde sko og nedern trængsler giver til gengæld gerne et flot resultat Very Happy Jeg kan rigtig godt lide det første billede, jeg synes det har en mystiskhed over sig. At hun er så lille får det til at se ud som om hun befinder sig i det skotske højland 8D Oh ja, og jeg elsker hendes kjole og måden du har fået den til at hvile på vandet. (eller fået det til at se ud som om den gør?)
Udover det synes jeg at de sidste to billeder er lidt malplaceret og jeg ville lidt ønske du have givet dem en tråd for sig selv, specielt taget i betragtning af hvor episke de første billeder er Wink
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 8:19 pm

Jeg må indrømme at jeg kan rigtigt godt lide alle billederne.
Synes at dem med Elisabeth er helt vild fantastiske! Står hun på noget i vandet, eller bare på bunden? Elsker den måde kjolen ligger på, det er jo helt fantastisk. Elsker hvor klarer billederne er, og synes belysningen er fantastisk. Jeg er lidt uenig med Dustbunnie, jeg elsker nemlig det billede hvor man kan se baggrunden, for det virker så øde, tomt og giver en utrolig effekt - i min mening i hvert fald Smile

Jeg kan nu også rigtigt godt lide de sidste to billeder. Selv om at det er en anden slags, er det stadig nogle smukke billeder du har taget, og de er også ret mystiske - det kunne vœre fordi hun er en meget anderledes model end hvad jeg er vandt til og jeg finder hende meget fascinerende Smile

Keep up the good work, and the photos rolling in Very Happy
Glœder mig til at se mere!
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Gæst
Gæst




Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 10:54 pm

Det er virkelige utrolige smukke billeder
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeLør Mar 31, 2012 11:43 pm

Hummm . . måske er det problem jeg har med det første billede at det faktisk meget ligner et sted jeg kender.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitimeSøn Apr 01, 2012 8:29 am

Dustbunnie - Mange tak Smile

Kinu - Mange tak Smile De er ikk større fordi de er på flickr... Hvis du klikker på billederne burde de lede dig til flickr hvor du kan gøre dem større Smile Jeg prøvede at lawe andre poses, men hver gang jeg prøvede ville hun vælte ned i vandet x'D Og det kunne jeg jo ikk ha Razz Det var ikk så meget at jeg fik våde sko eller noget, det var hendes balance ^^' - Kan godt se at omake billeder virker lidt malplaceret x'D Nice med skotsk highland :'3 Den havde jeg ikk selv set...

FrkLynge - Mange tak! x3 Elisabeth står på en rund sten x'D Hun kunne knapt nok holde balancen...

Diana - Mange tak! : D



Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Sponsoreret inhold





Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Empty
IndlægEmne: Sv: Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]   Elisabeth in the lake~ [Supia Hael] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elisabeth in the lake~ [Supia Hael]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» *Ny face-up til Elisabeth + mit første forsøg* [Dollzone Shoyo 3] Feat. Wolters dukker! MANGE BILLEDER!
» Flower Power Elisabeth [Supia Hael]
» Mio [Supia Roda / DollZone hybrid]
» Elisabeth at the beach
» Transformation~ [Supia Rosy Hybrid]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: