Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG

Go down 
ForfatterBesked
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG Empty
IndlægEmne: Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG   Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG Icon_minitimeMan Mar 19, 2012 1:36 am

Jeg fik min Chiwoo hjem i torsdags, men fik ikke lavet noget tøj til ham før idag.
Jeg vil gerne lave hans face-up om, men da jeg (igen) er løbet tør for MSC må det vente til jeg får min ordre fra Think Pink hjem Smile
Hans face-up er også rigtig fin, men passer ikke så godt til hans karakter. Jeg skal nok introducere ham senere Smile

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1146

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1145

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1143

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1142

Så lånte Lewis også lige kroppen, da hans egen stadig er på vej Sad Det passer ikke så godt i farven, men det var godt at se ham med en krop for engangs skyld Very Happy Hans face-up skal også laves om til at passe hans wig, men det må vente lidt endnu Smile

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1138

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1137

Jeg brugte noget tid på at sy noget tøj til Sam, og ville lige se hvordan hun så ud med det - derfor lånte hun lige Lucie's krop, indtil hendes egen ankommer. Håber snart at den bliver sendt Very Happy Er ret tilfreds med hendes face-up lige for øjeblikket, men måske laver jeg den om på et tidspunkt Smile
Nederdelen havde jeg fra et eller andet sted (kan ikke helt huske hvor) men lavede trøjen i dag Smile

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1135

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1132

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1131

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1130

Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG IMG_1128



Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
 
Work in progress [CP SS Chiwoo, NinoDoll IZ, Delf Summer 2010] Heavy IMG
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's Play! [Luts kid delf 2010 summer event head]
» Before the Summer ends [MNF ShuShu] (3 Heavy Image!)
» Lydia [Delf SP Chiwoo]
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]
» Winter witch [Lydia - Delf Chiwoo]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: