Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]

Go down 
+2
FrkLynge
Pallas
6 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeFre Mar 09, 2012 6:09 am

Juris faceup trængte til at blive opdateret, da hun har haft den samme faceup siden jeg fik hende i 2005.
Selvom jeg normalt laver min egne faceups, så syntes jeg at det kunne være sjovt at se anden persons fortolkning af mine dukker.
Mary "passede" mine dukker mens jeg var i England, så jeg lokkede hende til at lave Juris nye faceup. Det eneste krav jeg havde var at det skulle være samme faceup, bare i hendes stil.
Jeg er rigtig tilfreds med resultatet!
selve billederne var lidt af et eksperiment. Eftermiddagssolen var rigtig skarp, så jeg forsøgte at fange kontrasten mellem skyggerne og det klare solskin.

.......

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] 6964754427_870b851a04_b

.......

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] 6964754815_e030b14245_b

.......

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] 6964754703_ac691ea1d9_b

.......
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeFre Mar 09, 2012 8:31 am

Hun er rigtig flot med den nye face-up Smile
Jeg elsker kontrasten og skarpheden af billederne, men ville elske at se et helt klart billede af ansigtet, hun ser rigtig stærk ud på billederne med det skarpe lys Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 12:10 am

Lækker face-up! Den klæder hende super.
Nu spørger jeg altså, men hvor har du fået hendes wig fra? Har du selv stylet den sådan? Elsker frisuren. Smile
Synes billede 2 er rigtig lækkert.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeLør Mar 10, 2012 7:32 am

Tak skal i have begge to.

Frk.Lynge > Jeg er også selv rigtig glad for den nye faceup, desværre tog jeg ikke et billede bare for at vise faceup'en. Meeen der kommer nok nogle flere billeder, der viser faceup'en tydeligere på at andet tidspunkt Wink

Akatsuki > Parykken er en gammel sag fra Luts, som jeg købte den da jeg fik Juri. Oprindeligt havde den to lange fletninger i nakken, men det synes jeg så en smule dumt ud. Så det eneste styling jeg har foretaget mig var bare at sno fletningerne rundt om håret som et pandebånd.
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeMan Mar 12, 2012 2:48 am

Hvor er hun fin! Det er dejligt at se hende igen, og den nye faceup ser rigtig pæn ud Very Happy

Jeg elsker billederne - farverne er rigtig dejlige! Og parykken ser så levende ud!
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeMan Mar 12, 2012 8:41 am

Ville bare rigtig gerne se hele face-uppen (alt for nysgerrig) men synes virkelig at det er dejlige stemningsfyldte billeder Smile
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeMan Mar 12, 2012 10:43 am

kan kun være enig med de andre Wink så kan kun skrive tage flere billeder! vil se mere Wink
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 11:14 pm

Jeg er lidt en hat først at kommentere den her nu. XD
Men jeg er glad for, at du blev tilfreds med faceuppen! Det var sjovt at lave den ud fra dine specifikationer på den måde.
Dejlige billeder. Jeg kan godt lide lyset og legen med kontrasterne. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Empty
IndlægEmne: Sv: Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]   Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny, men stadig det samme. [Juri / CP Juri '05 ]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Whiteout [Juri / CP Juri '05]
» luts juri 07
» To sider af samme pige. [Soom MD Glot]
» jeg er stadig her
» Just playing around - Juri 2012

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: