Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvordan sætter man hove på?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Hvordan sætter man hove på? Empty
IndlægEmne: Hvordan sætter man hove på?   Hvordan sætter man hove på? Icon_minitimeTors Feb 09, 2012 2:01 am

Hejsa! : D jeg har en Soom Glati som har menneske ben på ligenu! men jeg vil rigtig gerne have hove på ham istedet.. jeg så en torturiel men det hjalp mig ikke rigtig.. så var der 1 elastisk og så var der 2? o.o'
såeh.. jeg blev lidt forvirret heh. ^^'
håber jeg har placeret det rigtige sted.. ellers er i meget velkommen til at flytte det. : D <3
Håber i vil hjælpe. :c
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Hvordan sætter man hove på? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan sætter man hove på?   Hvordan sætter man hove på? Icon_minitimeTors Feb 09, 2012 3:30 am

Du tager fødderne af og lader elastikken glide op igennem benene. Så hiver du de nederste af benene af.
Nu skulle du gerne sidde med to stumper elastik, et i hvert ben. Du tager et tyndt stykke snor eller ståltråd og tager den øverste del af hovene. Du sætter snoren/ståltråden fast i elastikken og fører snoren/ståltråden igennem benene på hovene, sætte de nederste dele af hovene på og trækker dem igennem. Nu skulle elastikken gerne være trukket ud igennem hovene og du sætter krogene i, og tager snoren/elastikken af.

Håber det gav mening.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Hvordan sætter man hove på? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan sætter man hove på?   Hvordan sætter man hove på? Icon_minitimeTors Feb 09, 2012 3:34 am

Jeg skal prøve at gøre mit bedste ^^
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Hvordan sætter man hove på? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan sætter man hove på?   Hvordan sætter man hove på? Icon_minitimeTors Feb 09, 2012 4:21 am

Jeg fandt ud af det! : D Tak!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvordan sætter man hove på? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan sætter man hove på?   Hvordan sætter man hove på? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan sætter man hove på?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: