Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]

Go down 
+9
Prinsessen
noodle_kun
Akatsuki
Manna
Mariehønen
lille_Aki
boots
mystearica
Nerdystreak
13 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 4:40 am

Må jeg have lov at præsentere Shiran? :3
Han kom for nogle dage siden, og nu er han temmelig færdig. Jeg har brugt en masse tid på ham, men mener klart, at det er det værd.
Knægten bor i en postapokalyptisk verden, hvor hans vinger er noget af den eneste fungerende teknologi tilbage. Han er en ganske dygtig kriger, men er også frygtelig nuttet.
-Jeg vil som altid meget gerne høre, hvad I synes. Smile

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran01

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran05

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran03

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran04

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran06

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran02

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran07

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran09

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Shiran10


Det tekniske:

Dukke: Luts KDF Yuz med Bory-vinger (og krop)
Faceup/bodyblushing/vingemaling: Af mig
Støvler: Luts (med slitage af mig)
Paryk: Luts
Øjne: Købt af privatperson på DoA
Glavind/kniv: Af mig
Tøj/taske: Af mig

Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 5:02 am

Han ser rigtig flot og gennemført ud Very Happy det hele er bare perfekt
jeg har også været spændt på at se en Yuz, han er også rigtig flot IRL Very Happy
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 8:40 am

Wow.. Han virker utroligt levende - og det er som om han skifter ansigtsudtryk fra billede til billede. Han ser meget beslutsom ud - der er ingen der skal tage r**** på ham. Skøn, skøn. Håret ser meget blødt ud - kappen, tøjet, våbnene og ikke mindst vingerne - alt ser helt fantastisk ud og passer perfekt til ham.

Derudover synes jeg at dine billeder er ualmindeligt gode. Hans skiftende poses gør billedserien endnu mere levende og realistisk... Jeg kunne godt forestille mig en gråvejrsdag - at jeg så ham flyve forbi udenfor vinduet... eller at han stod nede i gården og holdt vagt. Han er ihvertfald mere end velkommen til at kigge forbi. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeTirs Jan 10, 2012 9:46 am

wow han er awesome! så godt lavet! og kan kun sige at jeg er enig med Boots og mystearica Wink
Tilbage til toppen Go down
Mariehønen

Mariehønen


Antal indlæg : 75
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 30/05/11

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 12:30 am

Han er virkelig kær, og hvor er det fantastisk at se vingerne på en dukke - det glædede jeg mig til. Smile (Havde faktisk troet, at de ville være større i forhold til dukken!)

Har du selv syet hans outfit?
Tilbage til toppen Go down
http://lilysdolls.wordpress.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 1:18 am

Han er rigtig flot og gennemført, jeg glæder mig til at se mere til ham! Og så gik der faktisk noget tid inden jeg opdagede at hans wig er fur, jeg blev snydt at pandehåret xD Jeg kan virkelig godt lide baggrunden, det rustne og lidt slidte passer rigtig godt ind. Jeg er lidt misundelig på at du kan finde så mange spændende steder at tage billeder xD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 1:53 am

Interessant koncept. Håber at se mere til det.
Han er rigtig flot og ser så veludført ud. Face-uppen matcher bare wiggen så godt! Og outfittet er fantastisk.
Kan godt lide billede nummer 7. Synes Det ser så stemningsfyldt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 5:10 am

Han er bare super flot, og det er fedt at se vingerne på *er lidt misundelig*

glæder mig til at se flere billeder af ham
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeOns Jan 11, 2012 7:49 am

Han er rigtig fin! Hans face-up er flot og vingerne er fantastiske!
Baggrunden er rigtig god og generelt ser det rigtig gennemført ud! Smile
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeTors Jan 12, 2012 8:39 pm

Mange tak for kommentarerne, alle sammen! Very Happy

mystearica>> Jeg blev overrasket over ham uden faceup. Yuz' mund er lillebitte! Men tricket var vist at male godt ud i mundvigene, så han ikke så ud, som om han lavede trutmund. ><

boots>> Tak, der var engang et klogt hoved, der sagde til mig, at to billeder taget i samme vinkel og med samme posering ødelagde dynamikken i en billedserie, jeg havde lavet. Så jeg prøver for så vidt muligt at sørge for, at alle billederne er forskellige og i det mindste skifter mellem fuld figur og closeup, hvis poseringen ikke er ændret.

lille_Aki>> Tak skal du have. Smile

Mariehønen>> Det gode ved størrelsen er, at hans balance er rigtig god. Jeg har prøvet at fægte rundt med Heliot-vinger (på en anden SD-størrelses dukke), og det var en noget ustabil affære. Og ja, alt tøjet er hjemmelavet (bortset fra støvlerne, som jeg kun har pillet lidt ved med maling og fil).

Manna>> Yep, pandehåret er fiber. Baggrunden var for en gangs skyld ret nem at finde. Jeg kan se den fra mit stuevindue. Wink Hurra for forfaldne skure. Og mere til ham skal du nok se. - Eksempelvis d. 21. Wink

Akatsuki>> Jeg fik heldigvis parykken i samme pakke, så den kunne bruges til at matche med, mens jeg malede. Jeg er glad for, at du kan lide outfittet. Og nr 7 var også et af mine yndlings fra serien.

noodle_kun>> Det forstår jeg godt. Jeg har også savlet over de vinger længe. Og jeg glæder mig til at tage flere billeder. :3

Prinsessen>> Tak skal du have! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeFre Jan 13, 2012 9:22 am

Woow!Smile Hvor han dejlig:3
Elsker hans vinger, Han er viildt flot:)
glæder mig til at se flere billeder:3
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeFre Jan 20, 2012 3:42 am

Super flot og gennemført! De vinger er enormt flotte og alle de detaljer og skygger og hvad der ellers ikke er *-*
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeLør Jan 21, 2012 9:09 pm

Også rigtig mange tak til jer to! Very Happy Jeg glæder mig til at tage flere billeder af ham.
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeMan Feb 13, 2012 10:00 am

Jeg synes det er nogen superkedelige billeder du har taget. Og jeg synes det er ærgerligt, at du har betalt dig fra face up og tøj - måske hvis du arbejdede med at få ham til mere at være din kreation, ville det give ham mere personlighed. Han er sådan meget standard/fullset-agtig. *deadpan face*

Spøger bare!

Synes han er blevet virkelig flot. Jeg er enormt imponeret over det tøj, du har syet til ham, og paintjobbet på vingerne er blevet enormt godt - men det regnede jeg også med, at det ville blive. Smile
Fed idé at bruge den rustne rist som baggrund - det passer rigtig godt til ham.
Han er så nuser! <3
Tilbage til toppen Go down
Chuumi

Chuumi


Antal indlæg : 35
Age : 31
Geografisk sted : Nordjylland
Registration date : 12/02/12

Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitimeTirs Feb 14, 2012 11:26 am

Kan rigtig godt li' stilen :3
Det ligner de vinger de havde i luts til en begrænset udgave af deres Bory
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Empty
IndlægEmne: Sv: Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]   Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Winged Warrior [Shiran//KDF Yuz]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I ødemarken [Shiran// KDF Yuz]
» iPad vs spejlrefleks [Shiran/KDF Yuz]
» Shiran & River [KDF Yuz og KDF Bory]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: