Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 dukke chatten

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

dukke chatten Empty
IndlægEmne: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeOns Nov 02, 2011 7:56 pm

Okay jeg er meget usikker på om det er det rigtig sted at starte det her, men det går ud på at dukkerne får lov til at tale ud her.
at i skal forstille jer at de chatter med hinanden over webcam (vis du ikke har webcam er normale billeder med kamera osse ok)
de kan snakke om alt mellem himmel og jord. stille hinanden spørgsmål eller noget de ville klage over.

sådan kommer du igang.
tag et billede af din dukke der skal forstille at tale over chat (som jeg gjordt med mit)
sæt billede ind og lad dukken talle men være venlig at starte med at sige deres navn når de "logger på"

dukke chatten Snapshot_20111102
Thomas- Okay Thomas her og som kan i se har jeg nakket Wolfy´s computer.
Wolfy- Hey jeg brugt den ren faktis
Thomas- Ssshhh det er chat kun for dukker. Er der andre derude??
jeg har noget jeg gerne ville spørger om. Jeg bor ikke her men jeg kunne godt tænke mig at flytte ind her.
dog er her så rodet -.-;; men syns i at jeg budte flytte ind her så jeg er i nærheden af Mano heletiden?
og hvordan overlever i et rodet værlse??


(håber der er andre med på det her. og få et mere liv her inde)
Tilbage til toppen Go down
KandiChan




Antal indlæg : 2
Age : 30
Geografisk sted : Faxe
Registration date : 30/06/11

dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeLør Nov 05, 2011 10:00 am

Jeg synes det er en god idé OwO
Men jeg undrer mig dog over hvorfor den siger jeg kun har én post når jeg har postet på RG et par gange før :3

Haku har sikkert noget han gerne vil sige~

dukke chatten 14me6c

Haku! ^.^

Haku:
Eh.. Hej... Eh Thomas? OwO Mit navn er Haku. *Vinker*
Uhm... I guess.. Hvis du kan lide at være dér.. Så er det måske en meget god ting at flytte ind? I guess :3

Jeg ved ikke helt hvordan jeg ville overleve et roddet værelse.. Fordi.. Jeg er først lige flyttet ind idag, og der var da temmelig rydeligt på det værelse..
Men øh.. Jeg ved ikke helt.. Jeg er lidt forvirret fordi jeg allerede er blevet taget hele to steder hen. Kandi siger at det er fordi hun bor på efterskole, og hun fik mig idag hvor hun skulle hjem på weekend. Forvirrende. ^^;

Hvordan reagerede i andre da i sådan.. Like.. Vågnede nøgen op i en kasse? O.o... Jeg var temmelig rundt på gulvet....
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeLør Nov 05, 2011 10:55 am

dukke chatten Snapshot_20111104_1
T-tyson her *flov usikker smil* eeehh vågne op i en kasse uden tøj på O////O??
d-det har jeg ikke prøvet eller det kan jeg ikke huske noget om. da det sigs at jeg har haft en anden personlihed
hvad bruger i jeres tid på når jeres herrer ikke er hjemme??
jeg sover for det meste for så går tiden hurtigt elles kigger jeg i de børger jeg kan nå .///.
Tilbage til toppen Go down
KandiChan




Antal indlæg : 2
Age : 30
Geografisk sted : Faxe
Registration date : 30/06/11

dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeLør Nov 05, 2011 11:42 am

dukke chatten 21mx89j

Haku: HEJ TYSON! Very Happy Ej, jeg er helt vilde med dine øjne.. Eller det øje jeg kan se.. Det er jo helt helt helt helt blåt OwO
Mine øjne er.. Grøn og rød.. ToT

*Nikker febrilsk* Jo altså ser du.. Jeg vågnede op i en kasse, helt nøgen.. Det var lidt pinligt så da Kandi sådan stod indover mig og smilede stort.. Og hun er jo også bare en hel meter højere end mig.. Det var lidt skræmmende!
Men altså.. Så gav hun mig noget tøj på, og forklarede hvordan alting forholdte sig.. Men altså.. Jo det skræmte mig!! ToT

Det er lidt ærgeligt at du ikke kan huske det.. Og dog.. Måske meget godt at du ikke kan huske det.. Det var skræmmende xD
... Anden personlighed? Lyder meget.. Specielt.. Og alligevel.. Spændende~
Tilbage til toppen Go down
noodle_kun

noodle_kun


Antal indlæg : 95
Age : 40
Geografisk sted : Midtjylland, Århus
Registration date : 09/06/11

dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeTirs Nov 08, 2011 8:34 am

dukke chatten 111107205222

Hello all on the line I'm Alex Very Happy
Nice meeting you all.
I want to apologize from the start that I dont write danish, I haven't been here that long so I haven't learned it completely yet. I can read danish though.

On the mater of waking up naked in a box, it doesn't really bother me that much, i dont have a problem with nudity, what bothered me though was how long I had to stay in the damn box, Thank god I actually made it to my new home, I was beginning to worry that i would never arrive.
I come from another home so I can kinda relate with the whole "different personality", getting a new home and a new name kinda makes you feel like you become a whole different person and especially when you get a new face-up as well. I dont look the slightest as I did before, but I'm pleased with my new look.
I'm pleased with my new family as well, my owner is really nice and gives me lots of love and kisses and the boys I'm living with are some hunks! Whoo damn! Though I think some of them are off limits to me. But its fun trying to figure them out and even more so to see them trying to figure me out XD
Though it was a little bit scary suddenly having all those eyes one me and having to introduce oneself. How can you really explain who you are. :0

How was it to you guys? Were you the new one among a lot of old guys or were you the first one? How was it to meet you new roomies?

Tyson I'm using most of my time having fun with the guys that i bunk with, I'm really connecting with Jade, he is such a fun guy. But as I said I'm still really trying to figure them out.

Thomas i think you should move in if you want to, dont mind the mess, you could always give a hand and help clean the place if it bothers you. But dont let it hold you back if you want to stay there.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeOns Feb 01, 2012 8:33 am

dukke chatten Snapshot_20120131
Wolfy- =__=;; hvorfor gad jeg dig lov til at bo her igen??
Thomas- jaja flyt dig jeg skal til
hey mig Thomas igen og hej til jer andre derude.
jeg beklader at jeg ikke har svart i lang tid men jeg kan fortælle jeg at jeg er flytte her hen dog er Mano osse flytte @.@
men det var osse godt det beste eftersom det ikke gik ham særlig godt i denne by på nogen måder detsvære.
ja jeg fant ud af at han er en dreng =//__//= TÆNK AT JEG HAR LAGT AN PÅ EN DRENG!!. *head slap*
men Mano snakke os om at en Tyson er blev kaldt tilbage til demon verden?? serijøst den dreng alsår *ryster på hovdet*

Jeg kan så sige at der allerede boge en her da jeg kom til så jeg var en ny i blandt gamle??
men nu er jeg alene. måske ligt ensom??

om rodet. her er dog blevet berdere. Hvad skal jeg elles lave??

hmm jeg have en mærkelig drøm om at jeg vågne op i en kasse med underbukser på o.O;; virker det bekendt??

er der nogen af jer der dater??
Tilbage til toppen Go down
Neko-cosplayer

Neko-cosplayer


Antal indlæg : 51
Age : 28
Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark.
Registration date : 27/11/10

dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:41 am

dukke chatten Scaled.php?server=444&filename=snapshot201204191

Hej allesammen - ved ikke hvor meget der lige sker her, men jeg prøver ^^'

Jeg hedder forresten Ayo. Jeg har ikke haft så meget tid på det sidste, så kender ikke lige så mange. Kun lige folk fra mir arbejde, og nogle af mine veninder selvfølgelig. Men dem mødte jeg gennem mit arbejde... Lige meget! Det jo super søde alligevel, selvom de godt kan lide at drille mig åbenbart, Men jeg ved det er for sjov, så det går jo nok. Det er mest sådan noget "lad os holde en pigeaften, kun for os piger! Skal du med Ayo?!" Det er som om, den bare aldrig bliver for gammel. Selvom, jeg altid svarer det "Jeg er en dreng, så den går ikke, piger" anywaaay~

Men ehmn, hold da op, det lyder godt nok forvirrende Thomas. Men jeg håber, du falder til blandt alle de "gamle" ^_^

Jeg kender godt nok ikke lige det med drømmen. Men det med at date, det gør jeg vel på en måde.. Tror jeg?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dukke chatten Empty
IndlægEmne: Sv: dukke chatten   dukke chatten Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
dukke chatten
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dukke par <3
» Sanding af tan dukke?
» Portræt af din dukke.
» Dukke alfabet ~
» Dukke liste.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: