Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Empty
IndlægEmne: Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs   Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Icon_minitimeTirs Okt 18, 2011 8:36 pm

Hello folkens

Mine søstre; Hirin og Kurisu og jeg har brugt en del af Lørdag, Søndag og Mandag på at lave face-ups.
Så jeg har taget nogle billeder af resultatet, selvom mine to endnu ikke er helt 100% færdige.
Men vi tager et smut til KBH idag til Torsdag, så er ikke sikker på om jeg bliver færdig i dag.

nå men her er de så:

Hirin's face-up på hendes Supia Rosy
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8024
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8030

Kurisu's face-ups på Hirin's B&G Demian og Lister
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8016
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8018
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8019

Mine face-ups på mine 2 LUTs event hoveder
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8025
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8028
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs DSC_8026
(De er dæmoner, så derfor de lidt heftige farver)

Kommentare og konstruktiv kritik er altid velkommen


Sidst rettet af Ponpyon Tors Okt 20, 2011 7:12 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Empty
IndlægEmne: Sv: Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs   Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Icon_minitimeTirs Okt 18, 2011 11:29 pm

nåede alligevel at blive færdige med dem, selvom jeg ikke er 100% tilfreds...
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Empty
IndlægEmne: Sv: Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs   Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Icon_minitimeSøn Okt 23, 2011 8:35 am

Interessant at se dem 'samlet' skulle jo afsted inden jeg så det færdige resultat. Nice work Helene og Johanne.
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Empty
IndlægEmne: Sv: Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs   Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Face-ups på Supia Rosy, B&G Demian, B&G Lister og 2 event hoveder fra LUTs
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mine nyeste pigers face-ups. [Infinitidoll Miho & Luts 2012 WINTER EVENT Kid Delf Head]
» Nye ansigter! [LUTs SDF LOID & LUTs 2010 summer event head on KDF body]
» New Days [Supia Rosy]
» Impression ||Supia Rosy hybrid||
» Transformation~ [Supia Rosy Hybrid]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: