Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]

Go down 
+3
mystearica
Pallas
Nerdystreak
7 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 2:13 am

Jeg havde længe ledt efter en fornyelse til min dukke James (forhenværende Elfdoll K); en der lignede min forestilling om ham bedre. En af de vigtige faktorer var næsen. Og jeg indså, at Sooms Chrom var noget nær perfekt. Men han var jo en månedsdukke og flere år gammel og i øvrigt i normal skin (jeg ville helst have white) ... Få dage efter at jeg havde gjort mig disse tanker, udgav Soom så Chrom igen (denne gang som white skin "Special Order"). Fluks købte jeg ham!
Jeg venter stadig på de helt rigtige øjne og den perfekte paryk, så indtil videre er her et lille preview på den nye James.

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Chrome1

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Chrome2

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Chrome3

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Chrome4

Kommentarer er meget velkomne. Smile
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 2:45 am

Min yndlings feature ved James har altid været Næsen (TM).
Og Chrome er jo en fantastisk mold. Jeg glæder mig til at se flere billeder, mange flere *hint hint*
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 7:37 am

hvor er han flot Smile Crom er virkelig bare en dejlig mold
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 11:33 pm

Tillykke med ham. Chrom er altså bare den flotteste SOOM dreng indtil videre. Ville selv så gerne have ham!
Og jeg må sige, uh, de sko der. Er der noget bedre end et par flotte herresko?
Nr. 2 er et lækkert billede. Det ligner han læner sig tilbage rigtig afslappet, og noget lækkert skyggeværk. Very Happy
Det sidste billede viser ham rigtig godt. Hans face-up klæder ham virkelig godt, elsker især den sarte farve på læberne.

Alt i alt en flot fyr. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeMan Okt 31, 2011 3:00 am

Tak for kommentarerne! Very Happy Jeg er usigelig glad for knægten.

Pallas>> Ja, næsen! Jeg kunne jo ikke få en ny James uden den.
mystearica>> Tak! Jeg var også ellevild, da de genudgav ham.
Akatsuki>> Åh ja, herresko af den art er dejlige. Jeg er vild med twotones. Jeg er rigtig glad for, at du kan lide nummer to; det var også det, jeg brugte længst tid på at få til at virke. Og også dejligt at du synes om faceuppen. Smile
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeOns Nov 16, 2011 12:38 am

James er rigtig fin! Chrom er en dejlig dukke.
Jeg kan godt lide farverne (eller mangel på farver) på billederne. Skyggen på billed 2 er helt fantastisk, synes jeg Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeTirs Dec 20, 2011 12:02 am

Purty purty purty lovely! <3 Synes han er blevet rigtig fin. Jeg kunne også godt lide den gamle Chrome, men ham her er lige i skabet (men nu hed dukken jo også Chrom, høhø).
Tilbage til toppen Go down
TLDJ

TLDJ


Antal indlæg : 24
Age : 25
Geografisk sted : Sydsjælland
Registration date : 13/08/11

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeTors Dec 29, 2011 1:36 am

Savle *w* FLERE FLERE!!
Hvor er han pæn, jeg elsker hans ansigt *ae ansigt* <3 jeg er helt væk i hans udtryk - han ser så menneskelig ud X3
Jeg kan godt lide, at billederne er så "stille" ikke for skrigende farver, de er mere rolige, you know^^
Som sagt. Maaaaaange flere billeder af ham, pleeease? X3
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitimeFre Dec 30, 2011 9:47 pm

Hov, mange tak til jer tre også! Very Happy

Prinsessen>> Jeg nød også at lege med den skygge. Wink

714>> Jeg kan garantere dig for, at han bestemt ikke er i skabet. Ja, han har lige det ekstra, som K aldrig havde/fik.

TLDJ>> Mange tak. Jeg er også meget glad for hans ansigt, og han var en fryd at lave faceup på. :3 Han er med i det seneste "rigtige" photoshoot, som jeg lavede, men der skal nok komme flere billeder af ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Empty
IndlægEmne: Sv: James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]   James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
James - Ny og forbedret [Soom Special Order Chrom]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Soom Suit Up! [Soom boys: Beryl, Chalco, Chrom, Heliot, Hyun-un, Sard]
» Cerberus, my dreams come true (Soom Chrom)
» Gamle billeder-Ny redigering Shiwoo DV//Soom Ai-R Ai//Soom Taco
» Playtime~ [Soom Taco, Soom Hati, Littlefee Shiwoo, Tiny Delf Peter Centaur] {IMG HEAVY}
» The unicorns are here ♥~ [SOOM Bygg::Enki, SOOM Beyla::Eli] (mange billeder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: