Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 2:19 am

Så har jeg endelig fået lavet en face-up på min Takkeru!
Var lidt irriteret på øjenbrynene, de sidder lidt skøvt, men som min søster (Kurisu) dog påpegede, er det ikke rigtig noget man ligger mærke til.
Desuden byttede jeg de blå-lige øjne jeg fik med til ham (hvilket hvar de samme som Yuya's) med de lillae min søster (Kurisu) fik med til hendes Yuu.
Ved endnu ikke om det bliver de endelige til ham, men det var i hvert fald bedre end at begge mine drenge havde samme øjenfarve.
Gik egentlig også i gang med at prøve at lave en ny face-up til Yuya, men det gik ikke helt så godt...
Så nu mangler jeg bare at lave en ny face-up til Yuya og få fat i nogle brune øjne til ham, anskaffe mig Takkeru's rigtige wig og få taget mig sammen til at lave noget ordenligt tøj til mine drenge.

Men her er lidt billeder af Takkeru's nye look... eller rettere første look! X'DDDDD
(poseringerne er lidt ens sorry)

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-01My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-03
My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-02My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-08
My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-07My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-06

Og her er 2 billeder med blitz:
My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-04My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] TAKKERU-05

PLEASE COMMENT!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 2:26 am

Hvor er han sød! :3 jeg synes heller ikke at det med øjenbrynene er noget man lægger mærke til.. Glæder mig til at se ham med rigtig wig og det tøj du vil lave! ^.^ fed baggrund, btw.
Tilbage til toppen Go down
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 3:05 am

skæve øjenbryn?? hvor? Wink Kan slet ikke se de er skæve ^-^"

nyuu.. synes han er blevet enormt pæn Very Happy
Glæder mig til at se ham (og Yuya) når han (/de) er færdig(e) Razz
Sød baggrund. (er helt vild med den der pote der er under hans navn på første billede, og i hjørnet på nr. 6 ^3^)
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 4:30 am

Thanks!

Det er nok også nemmere at se at øjenbrynene ikke sidder helt lige, når han ikke har wig på.
Baggrunden er faktisk noget jeg har købt til at sætte bag på min bærbar pc... elsker Pink ting med leopard pletter =3
Poten kan man finde i Adope Photoshop 0.7, i menuen ligner det en klat maling, der kan man finde en masse skappeloner...

Harang molden er bare perfekt til min Takkeru's personlighed.
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 8:57 am

Rigtig flot face-up! Kan især godt lide læberne og blushingen omkring læberne ^^ og som de andre siger, kan man slet ikke se at øjenbrynene er skæve.
Glæder mig til at se ham med hans rigtige wig (:
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 10:40 am

Chazzi skrev:
Rigtig flot face-up! Kan især godt lide læberne og blushingen omkring læberne ^^ og som de andre siger, kan man slet ikke se at øjenbrynene er skæve.
Glæder mig til at se ham med hans rigtige wig (:

Takker! ja glæder mig også til at få hans rigtige wig... skal bare lige finde den først X'DDDDD
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 8:16 pm

Han er rigtig sød : D Jeg syntes heller ikke man lægger mærke til de er skæve, faktisk kan jeg slet ikke se de er skæve XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Empty
IndlægEmne: Sv: My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]   My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
My little Pink cheetah~<3! [Luts Delf HARANG]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» the day before... alle billeder [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru]
» Outdoor (LUTs Delf YDER & LUTs Delf HARANG)
» A little thank you! (LUTs Delf YDER og LUTs Delf HARANG lim.)
» Randomness... (lots of pics) [LUTs Delf YDER & HARANG]
» ~I sneen~ [Delf YDER - Yuya & Delf HARANG - Takkeru: mine|Senior delf Harmony - Chunhei: Hirin]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: