Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lim til piercing?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Moster Maria




Antal indlæg : 12
Age : 28
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 07/05/11

Lim til piercing? Empty
IndlægEmne: Lim til piercing?   Lim til piercing? Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 3:36 am

Hej ^^

Jeg er ved at lave mit eget faceup (dog på et AG hoved, der er lavet af plastik), og jeg vil super gerne give den en snakebite piercing. Jeg limer den bare på, men er der nogle specielle ting man skal anvende, indenfor lim? Og kan man fjerne det HELT igen, hvis man bruger MSC på inden på påfører limen?


Tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Lim til piercing? Empty
IndlægEmne: Sv: Lim til piercing?   Lim til piercing? Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 10:02 am

Well.. Ingen personlig erfaring med det, men så længe du bruger en vandbaseret lim (brug aldrig oliebaseret), f.eks. "trælim" eller hobbylim mener jeg også det bliver kaldt, er der ingen problemer med det ^^ Og msc? Well, hvis den skal sidde på face-uppen er der jo msc på, burde der da være. Jeg har aldrig hørt om det skulle være en nødvendighed but better safe then sorry, ne?
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Lim til piercing? Empty
IndlægEmne: Sv: Lim til piercing?   Lim til piercing? Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 10:24 am

Jeg mener ikke at der behøver MSC før man bruger lim (vandbaseret), men vil bare lige gøre opmærksom på at MSCen for det meste ikke holder til at man tager en fastlimet pircing af igen.
Ved mine dukker er MSCen i hvert fald kommet med af i det område hvir piercingen har været limet fast.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Lim til piercing? Empty
IndlægEmne: Sv: Lim til piercing?   Lim til piercing? Icon_minitimeOns Aug 17, 2011 9:21 pm

Måske den her tråd kan hjælpe: https://resingarden.danskforum.net/t4003-piecinger
Tilbage til toppen Go down
Moster Maria




Antal indlæg : 12
Age : 28
Geografisk sted : Danmark
Registration date : 07/05/11

Lim til piercing? Empty
IndlægEmne: Sv: Lim til piercing?   Lim til piercing? Icon_minitimeTors Aug 18, 2011 5:38 am

Tror jeg vil bruge noget øjenvippelim - ikke fuldstændigt holdtbart, men let at fjerne :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lim til piercing? Empty
IndlægEmne: Sv: Lim til piercing?   Lim til piercing? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lim til piercing?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger nogen som har forstand på piercing-mods!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: