Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 5:00 am

Åh jeg er sååååådan en produktiv lille, øh, dims. Giv mig en godbid.
Anyway, her er endnu en story. Det er på en måde en fortsættelse af denne; Du forstår ingenting.

Prfff, hnf hnf. Nå ja, men kommentare er højt elsket ^__^ <3 Og kritik er også velkommen.

---

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Undskyldningbillede1
Alice: "J-jeg undskylder for det i går... Uhm, kan du tilgive mig?" tårer i øjnene. "Jeg kaldte dig endda en tumpe og det hele..."
Fortælleren: Alice er ved at give en tårerfyldt undskyldning til Regi efter episoden i går.
Reginald: "... Alice."

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Undskyldningbillede2
Reginald: "Selvfølgelig tilgiver jeg dig. Jeg elsker dig jo, din lille hidsigprop~"
Alice: "Eh?!"

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Undskyldningbillede3
Alice: Stammer nervøst. "R-Regi, hv-hv-hvad mener du m-med det?!"
Alice tænker: "Læner han nu ind til et kys?! Jeg ved jo slet ikke hvordan man gør!"

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Undskyldningbillede4
KRAM~ <3
Reginald: "Du er som en datter for mig, Alice..." omfavner Alice.
Alice: "..."

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Undskyldningbillede5
Reginald: "Jeg elsker dig."
Alice tænker: "Tumpe. Jeg elsker også dig... Mere end du nogensinde vil forstå."


---

Jeg har skrevet et digt til Regi, i anledning af disse episoder...

Ahem...

"Regi, oh Regi.
Through your what's-the-color eyes,
I can see your sorrow.
I don't know what rhymes with 'eyes', perhaps skies,
but hey, that cool hat, can I borrow?
I just ate a pie filled with vanilla cream,
and for dessert, a K-pop star.
As dense as you may seem,
you truly are."

Ret dybt digt, ikke sandt? Jeg kan godt lide hvordan jeg virkelig kom til sagens kerne! (At Regi er knapt så skarp som de andre knive i skuffen, altså.)
Jeg burde nærmest blive poet og tjene millioner på det shizz dér, yo.

...

ÅÅÅÅÅH EN BONUUUUSSSSS! JUBIJUBIJUBI!

---

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] UndskyldningBONUSbillede1
Fortælleren: Senere finder vi Regi og Alice, der ligger på sengen sammen og snakker.
Alice: "Regi?" dingler med benene.
Reginald: "Eh?"

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] UndskyldningBONUSbillede2
Alice: "Hvor gammel er du egentlig, Regi?"

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] UndskyldningBONUSbillede3
Regi: "Øøh... Gammel. Hvorfor?"
Alice: "Ikke for noget... Men helt præcis, hvor gammel?"

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] UndskyldningBONUSbillede4
Alice: Sætter sig op på sengen.
Reginald: "Der omkring de 18, hvis man tilføjer 10 år mere..." ligger hånden på sin mave.
Alice: "..."

---

Oh me and my fabulous jokes that never fail to amuse the people around me.
(Undertekster: Åh jeg og mine fantastiske jokes der aldrig slår fejl i at underholde folk omkring mig.)

Folk omkring mig: ... *Stilhed*
Panda: Aww c'mon! ... Nå ja, men i det mindste kan græshopperne da lide mine jokes... Ikke sandt, græshopper?
Græshopper: ... *Stilhed*
Panda: -___- ... Fint. *MumleDummeInsekterMumle*

Har I forøvrigt lagt mærke til, at jeg har klippet Alices hår? Nu filtre det ikke så meget mere <3


Sidst rettet af PandaQueen Man Aug 01, 2011 5:02 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Glemte at tilføje '+ BONUS' til navnet... *Facedesk* So fail.)
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Yami

Yami


Antal indlæg : 54
Age : 37
Geografisk sted : Sønderborg
Registration date : 30/12/08

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 5:23 am

Naaawh~

Så sød historie, og Alice er bare så kær, man kan jo slet ikke stå for hende, og hendes lille "Lille-pige-kærligheds-crush" ^__^
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 6:29 am

awesome bonus XD
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Aug 01, 2011 8:51 am

Aww <3 Jeg er vild med Alice, hun er bare så dejlig og lille-piget at det får mit hjerte til at banke (Mit pædagoghjerte, pervs!)
Jeg får næsten ond af Regi, men heldigvis lader det ikke til at han lider så meget Razz Og dit digt, jamen du er jo den fødte digter!

*kaster en godbid*
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitimeLør Sep 24, 2011 8:02 am

Stadig elsker jeg dine historier.

denne her var ganske sød og fik mig til at smile hele vejen igennem.
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]   Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mere end du nogensinde vil forstå. + BONUS [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bonus - lidt mere om Ikras [MNF shushu]
» Som en kvinde? [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Alice is here~~ [DOD DOI Luke, DOD DOC Twing-key]
» Også var det sådan... [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Du forstår ingenting [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: