Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]

Go down 
+2
boots
Manna
6 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:55 pm

Jeg har været på Bornholm, og tænkte at jeg ville gå amok med flot natur og dukker.. Desværre nåede jeg ikke mere end dette, fordi Jimmies ene finger faldt af igen, og jeg havde ikke lim med >.< Og I <3 Sweden kasketterne er fordi vi sejlede fra Sverige, og de havde tilfældigvis de to som nøgleringe xD
Oh well, enjoy ^^


Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1123
Jimmie: Der sker godt nok ikke meget her på Bornholm..
Kylie: Der er da en masse sjove butikker og udstillinger. Og vild natur!

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1129
Jimmie: Definer venligst det sjove ved 20 ens butikker med de samme stensmykker og andet pjat?
Kylie: Ja okay, jeg gætter på det ikke er så meget for drenge.. Vil du hellere på stranden og se på piger?

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1133
Jimmie: Så, nu tror jeg at du har brugt dagens vrøvle-kvote!
Kylie: Okay, okay, undskyld..

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1141
Jimmie: Du ved udmærket godt at jeg ikke er interesseret i.. den slags.
Kylie: Jimmie, jeg...
Jimmie: Det er okay...

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1147
Jimmie: ... Den eneste jeg vil have, er dig <3

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1149
Kylie: Jamen, hvad siger du så til *hviske hviske*
Jimmie: O///O


BONUS:

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1126
Jeg elsker kasketten, men den gør hendes paryk levende xD

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] IMG_1138
Halskæden er en gave fra min lillebror <3


(Og inden folk får de forkerte tanker i gang, vil jeg bare sige at Jimmie kun er 13, og Kylie 14, så shame on you with pervy minds! xD)
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeTirs Jul 19, 2011 1:44 am

Rigtig søde billeder og kommentarer der passer til. Hvor er de bare søde, de to. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeOns Jul 20, 2011 1:20 am

OH JESUS HVOR MAN DOG ElSKER DE KASKETTER!!
Nuttet story >x3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeLør Jul 23, 2011 2:10 am

boots - Mange tak ^^ Jeg har sikkert også underholdt den børnefamilie der sad lidt fra mig, da jeg kravlede og møvede mig rundt på klippen xD

Rigi-chan - Tak xD Kasketterne er købt i en lille butik, der vist nok ligger ved første afkørsel fra motorvejen når man kommer til Sverige ^^
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeLør Jul 23, 2011 6:28 am

I totally didn't imagine anything pervy there, you know! D8< ... *Min næse vokser 5 cm i længde* Pokkers!

Okay okay *skamme sig* ...

Men hvor er de sødeee~~ Og kasketterne passer dem utroligt godt, må man sige. o___o Aww <33
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 1:26 am

Jimmie din lille rod! :C JEG TROEDE DET SKULLE VÆRE OS TO!!
*kigge på Kylie*

...
Wolter: heey.. vil du med ud på en date? 8D <3

wolter's dukker: oh my! -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeMan Jul 25, 2011 1:53 am

PandaQueen - Som om jeg tror på det xD Ej, det er okay.. Jeg er selv lidt skyld i det når de sådan hvisker til hinanden xD skal vi lege doktor? Og tak, jeg er også glad for dem ^^

Wolter - Som om jeg tør lade mine dukker være alene med dig xD (Bare rolig Sam, jeg skal nok passe på hende ^^)
Tilbage til toppen Go down
Isabella

Isabella


Antal indlæg : 525
Age : 33
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitimeLør Sep 24, 2011 7:30 am

Jeg elsker Jimmie. han er så dejligt og Kylie er også skøn.

Sød dejligt historie.
Elsker bare dine historier. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Dragon-Circle.probroads.com
Sponsoreret inhold





Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Empty
IndlægEmne: Sv: Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]   Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bornholm er måske ikke så skidt endda - Jimmie[DOC. H. Kirill] og Kylie[IH I]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Julekvaler - Eliza [LTF Bisou], Jimmie [DOC H. Kirill] og Kylie[IH I]
» Vasketøj (Jimmie - DoD H. Kirill)
» Vasketøj del 2 (Jimmie - DoD H. Kirill)
» Måske ikke lige den bedste ide! (mange billeder)
» Bad girl - Kylie [Iplehouse I]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: