Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Introduktioner

Go down 
+73
Kischii
pandachan
XxMyxWouldxX
endre82
Michaelis
Akutenshi Uke
CakePie
Zhean
Neko-cosplayer
Saya
Manna
FifiIsBored
Beretta
OldMagician
Dustbunnie
Julie
Snickers
LiChan
Pallas
Amano
makrel
Ichiri
Mitsu
Saki
Sovemis
Taylor
MuseumBizarro
manda
Suilad
gaaralove
Maru
frkmm
Idril
wolter
BakaYukiko
dark_dream
Kiksen
Ziggimaguagua
Angel
Charlie
Risushi
Akatsuki
Calfuray
Leechy
Ponpyon
midiya-chan
Kaneko
Miasachie
Anori
TrekkieGrrrl
Miki
Kawauchi
Zin
Cherizard
Chazzi
DekinaiYo
birdie
KONFETTI
Dina
jeanet kaulitz
Kirie
chuchu
Kurisu
Horisont
Hirin
Nerdystreak
Lilly
Effle
Prinsessen
Mariko
Katia
Riki
Lucie
77 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Suilad

Suilad


Antal indlæg : 31
Age : 42
Geografisk sted : Norge
Registration date : 28/05/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 29, 2009 4:33 pm

Introduktioner - Page 3 Megmai09


Navn: Marita Tathariel

Alder: 27

Bopæl: Fredrikstad, Norge

Beskæftigelse: Skulptør, healer.

Dukker: Jeg får snart tilsendt et "Mike Ness minimee" hoved fra 714 Louise her inne. Og skal bestille en ny Minimee male body til han Very Happy
Ellers sparer jeg til å kjøpe "Chiron-human" fra Soundoll! *drømme*


Første møde med abjd: Jeg snublet over noen bilder da jeg søkte etter materialer til skulpturene mine, og vips var jeg blitt helt forelsket! ^^

Andre interesser: Vandring i naturen, Skulpturering, Tegning, Maling, søm, Healing (reiki), Kampsport, Mytologi, Middelaldervåpen, krystaller/steiner, dyr, Alternativ livsstil, Matlaging, Bueskyting, Irsk dans(riverdance) m.m.
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 01, 2009 5:11 am

Introduktioner - Page 3 Foto388copy-1
(sorry for det selvoptaget Billede >_< syns bare det var sjovt)


ChuChu

Alder:
21

Bopæl: Århus

Intro: Heeej Very Happy uhm lidt om mig selv, vil blive meget om mig selv i længden så vil prøve og gøre det kort, jeg bor i århus med min forlovede, hund og marsvin, og dukkerr!!! nyder hver dag og ser optimistisk på det meste, når tingene lige går som det skal, ellers går jeg i skohle og tager tingene som det kommer, jeg elsker min famillie og venner over alt og ofre gerne min egen lykke for dem, ^^;; er koldset og ikke serlig intelligent og lidt af et rodehovder derudover men er altid klar til og hjælpe og klar til og lytte hvis nogen har brug for mig Very Happy


Interasser: RPG(roleplay game). Pen and paper Rpg,live Vampire RP, Rulleskøjter, Sims3-World of Warcraft-Starcraft, Tegning, Manga, Anime, Japansk musik, Japansk kultur, Animation og gragik, Gyserspil (silent hill. Project zero mm.) Gyserfilm, Tomb Raider,
Elsker: Slik, frugter, at rejse, hygge, putte, sove længe, kærlighed, venner, troskab, kæreste, famillie, varme, sol, dagdrømme, ect.
Hader: nik og jay, poptøser, Mærkevare Snopper, folk der bagtaler, folk der nedrakker, folk der dømmer før de kender en, Emodeprisive mennesker der skære i sig selv dagen lang, edderkopper og vold og død. Damer i bussen der stinker af parfume udover det hele, gamle mennesker der bare snakker løs til mig, gamle mennesker der smider mig surt af sæderne i bussen (jeg er fucking handicappet jeg må gerne sidde der)

Mine Dukker:
SD:
Ryoshin - Dollshe Hound
Neroshi(Neo) - Delf Shiwoo
Tashi - Delf Lu-Wen
Yuuchi- Delf Yder
Hiro - Na-nu-ri06
Joey - Dolkot Kiss
MSD:
Dash- Dollmore Asha Kid Boy
Aik- BoBobie Pixie
Jim - BoBobie Tony
Naoko- Sleeping Elf Shiwoo
MoMo- Minifee Shiwoo
Ryzea Mayu- MiniFee DarkElfSoo
Tsuki- MiniFee Elf Shiwoo
Suzuki- MiniFee Soo Boy

Very Happy HejHej
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 2:51 am

Nu har jeg efterhånden været her et stykke tid også, bl.a. på det gamle forum, men bør da lige skrive en introduktion alligevel. xD Og her er et silly pic til folket! 8D
Introduktioner - Page 3 Amandafotos015

Navn: Amanda
Alder: 17
Bopæl: Tæt på Roskilde Very Happy
Dukker: Ayami [Souldoll Soulkids Mayu v.1], Nigel [Fairyland MNF Seorin] og så har jeg to på vej. :3 Hailie [Felixdoll Brownie] og den endnu unavngivne [Ringdoll Dylan].

Første gang jeg stiftede bekendtskab med ABJD var til J-popcon, 2005 var det vist. Jeg har nok været 14 på det tidspunkt, så min begejstring og nysgerrighed var samtidig plaget af al for meget ærefrygt til at turde snakke til dukkeejerne... XD Så jeg holdt mig lidt på afstand, men fik kigget på glasmontrene med udstillede dukker. Siden gik jeg på nettet og fandt i første omgang kun Volks, og deres priser dræbte lidt mit håb. Dog opdagede jeg efterhånden eksistensen af andre dukkefirmaer (og Resin Garden Very Happy) sammen med en veninde, og vi bestilte næsten samtidig fra Think Pink i efteråret 2008.

Siden jeg var en lille genert 14-årig er der sket en del, og nu er jeg efterhånden rimelig udadvendt og snakkesalig. xD Jeg er lidt af et fjollehoved, og jeg elsker random humor som Monty Python, Ørkenens Sønner og Zirkus Nemo. I skolen har jeg nok ry for at være lidt småsær og nørdet, men føler alligevel at jeg kan være mig selv i meget højere grad end i folkeskolen. Prøver at være der for andre og give en hånd, hvis nogen har det skidt med sig selv. Det kan betyde så uendeligt meget, at nogen spørger hvordan man egentlig har det, og det prøver jeg at huske. Jeg kæmper stadig lidt med selvværdet på nogle områder, men forsøger at overskride mine grænser og komme over min præstationsangst. Smile Det er måske også grunden til mine mange interesser og hobbies... jeg kaster mig hovedkuls ud i det, der ser spændende ud, og ser hvordan det går. XD

Andre interesser: Um.. noget nær ALT kreativt man kan nysle med. 8D Jeg tegner, maler, syr, modellerer, synger, spiller guitar, keyboard, m.m... Og så er jeg utroligt glad for liverollespil, da det er en hobby, der (ikke ulig abjd) kombinerer en masse interesser i en. Smile Jeg får både dækket mit behov for at lave kostumer, klæde mig ud, skrive karakterer, spille skuespil og generelt lalle rundt i en skov og tæve børn. XD (just kidding, der ER mere i det end det..Wink) Udover det er jeg glad for natur, dyr og biologi. :3 Så well, jeg nørder mange ting. XD Er også glad for animationsfilm og tegneserier, både japanske, europæiske og amerikanske værker. Læser en del manga, og så er jeg helt væk i den europæiske serie Skydoll. <3

Beskæftigelse: 3.g efter sommerferien, Musik A - Engelsk A. Nok den mest kreative linje, jeg kunne vælge, og selv den ret tunge teori i musik er jeg blevet helt glad for. XD Aner ikke hvad jeg skal bagefter, håber bare at drive det kreative til noget. Animator, illustrator, noget med teater, designer, medialog, tatovør.. o_o

Mine fritidsjob består pt af at afholde tegneworkshops på biblioteker, og så har jeg en lille commisionshop her på RG. Smile Udover det har jeg illustrationsjob i ny og næ.

Det blev en længere roman... hvis du læste hele mit indlæg, er jeg imponeret..! XD
_________________
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 12, 2009 9:24 am

Navn: Nick B, mange kender mig, men under et andet navn og nej det er ikke Jesper! Wink det er godt nok nogle år siden jeg sidst har været her, men på grund af kronisk sygdom, har jeg holdt lav profil...

Alder: Jeg er 34, bliver 35 til August.

Arbejde: Jeg arbejder for TDC, men er desværre sygemeldt på ubestemt tid...

Dukker: Jeg har Doll Soom Gem Fudo, kaldet Fudo i daglig tale og jeg har Dollmore Model Doll F Bella Auden- Spider Queen, kaldet Kumo Kisaki.

Interesser: Ud over at samle på dukker, action figurer og DVD film (især Horror, splatter og Gyserfilm, helst Asiatiske!), så lytter jeg meget til musik, hygger mig med mine hunde (1 Chihuahua der hedder Balthazar og en Bulle blanding der hedder Loki), jeg har 7 kælerotter, 2 undulater, 1 Devon Rex kat, 3 Nathalmus og 1 hamster der hedder Hammy, den 24 Juli får jeg en kat mere...

Interessen for ABJD´s: Jeg har aldrig været på udstillinger, til J-cons eller andet i den stil, men da jeg har en stor interesse for horrorfilm, så faldt jeg over The Dollmaster (som jeg så også har i 2 udgaver på DVD!), interessen faldt straks på dukkerne og især deres uhyggelige måde at være på...
Så jeg gik i gang med at undersøge hvilke muligheder der var og jeg fandt denne hjemmeside, hvor jeg fik min første dreng Fudo, som jeg købte af et flinkt par, herindefra, så hjalp Vincent mig med at bestille min Spider Queen hjem og siden har det stået meget stille, men nu er jeg i gang igen Smile

Er der andet, så må i endelig spørge Smile

P.S: På min hjemmeside kan i se nogle billeder fra et træf hos Vincent fra 2007 som jeg var med til, måske ringer det en klokke hos nogle af jer, om hvem jeg er Very Happy Wink
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeSøn Jul 12, 2009 10:24 am

har aldrig fået skrevet herinde.. så det er vel egentlig på tide

Navn: Tina
Alder: 17
Bopæl: lunderskov nær kolding
Dukker: Niyo [puki puishka] Gray [doc si]

Jeg så første gang en ABJD da jeg var til en manga/anime messe i valby xD synes de var seje men anede ikke hvad det var.. så søgte jeg på nettet meget længe og fandt en side.. hvor jeg kiggede på priserne og tænkte OMG det har jeg ikke råd til.. derefter glemte jeg dem ret længe. men så mødte jeg Wolter som havde sin lille søde Sakras.. og så startede interessen ellers xD
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 13, 2009 7:21 am

NICK!!! DU HAR INGEN IDE HVOR MEGET VINCENT OG JEG HAR SAVNET DIG!!!!! <3<3<3 VELKOMMEN TILBAGE *Stort varmt knus* >w< <3<3<3
Tilbage til toppen Go down
MuseumBizarro

MuseumBizarro


Antal indlæg : 109
Age : 49
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 11/07/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 13, 2009 7:23 am

chuchu skrev:
NICK!!! DU HAR INGEN IDE HVOR MEGET VINCENT OG JEG HAR SAVNET DIG!!!!! <3<3<3 VELKOMMEN TILBAGE *Stort varmt knus* >w< <3<3<3

I skulle bare vide hvor meget jeg har savnet jer I love you Cool Very Happy og tak for velkomsten cheers
Tilbage til toppen Go down
http://nickbosse.dk/Museum%20Bizarro/Index.htm
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 13, 2009 8:10 am

Nick>> Pmer dig lige med msn osv Very Happy mange gange velkommen tilbage <3<3<3
Tilbage til toppen Go down
Sovemis

Sovemis


Antal indlæg : 96
Age : 36
Geografisk sted : midtjylland
Registration date : 13/07/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Re: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 15, 2009 5:33 am

Navn: Helene
Alder: 23
Bopæl: Silkeborg, går på silkeborg seminarium
Dukker: Skye (Luts Kid Delf Ani) - Fenris (Zuzu Delf Wolffy - The Hunter) - Galia (Dollzone BB Ani) - Uriel (Yeon Ho) - Akantha (Soom MD Minette Unicenta)

Jeg havde småhørt om dem i lang tid, men aldrig rigtig hørt efter for at finde ud af hvad det var, men så i år 2005 så jeg en dukke in real for første gang, og jeg syntes den var smuk. Men først i år 2007 så jeg en pige med en hel masse dukker, og jeg fik lov at holde en af dem, og så var jeg solgt! Det var kærlighed ved første berøring, og efter det måtte jeg bare eje en selv! men det var først i år jeg fik råd til en, til dels fordi jeg flyttede hjemmefra dels fordi jeg fik min børneopsparing udbetalt, og så købte jeg min lille pige og jeg har haft hende siden april 2009. Og jeg knuselsker hende! (og alle de andre selvfølgelig ;3)


Sidst rettet af Sovemis Ons Jun 01, 2011 8:32 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:32 am

Navn: Marianne H (R) K
Alder: 19
Bopæl: En ca 90 år gammel familiegård, med massere af plads for evt. træf <3 Hundelev, Vendsyssel
Dukker: Suzaku Kazuki Tsuki (Luts BW EL), Akai Miu Tsuki (Luts MIYU hoved, AoD krop) Yuki Akuma Tsuki (Luts BW ANI)
Interesser: Sang, klaver, skole, wow og andet computer halløj...
Særlige kendetegn: Har en tendens til altid at sætte håret op med en eller anden mærkelig form for hårpynt XD Har ingen lugtesans, så kan næsten intet smage -.- Laver ufatteligt mange mærkelige lyde, og variere konstant tonen i min stemme (mere eller mindre ubevist)
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 2:27 am

Nu har jeg godt nok også været her et stykke tid, men altså her er lidt om mig ^^

Introduktioner - Page 3 Piccie2


Navn: Charlotte
Alder: 19 år
Bopæl: Jeg bor i Sorø (jeg bor stadig hjemme)
Beskæftigelse: 3.g på Sorø Akademi's skole

Dukker: Soom Nion - Miho, Notdoll Belladonna - ???, Luts Man'08 (til salg) - Xenoxy
Første gang jeg så en ABJD var på mit første år på J-popcon (2005), hvor de var på udstilling i glasmontren uden for cafeteriaet. Jeg blev helt forelsket i dem, men det var først ved næste års J-pop at jeg fandt ud af noget om dukkerne, og hvor man kunne købe dem henne. Jeg måtte ikke købe den dukke jeg gerne ville have fra D.O.D. for mine forældre, fordi den var så dyr og Korea er så frygteligt langt væk. Så i stedet købte jeg et brugt hovede og krop på det første Resin Garden. Jeg har stadig den gamle krop, som sidder på min Soom Nion. Jeg har også haft en D.O.D Petsha, men da den ikke var som jeg havde gået og drømt om efter alle de år, måtte jeg sælge den.

Interesser:
Udover dukkerne, spiller jeg World of Warcraft sammen med min kæreste, og andre computerspil. Jeg går til kunst på aftenhold, fordi det har jeg gjort siden jeg var 12, og min lærer er for sej Razz Efter 3.g regner jeg med at søge ind på en kunstskole i England, men drømme er der jo altid nok af. Derudover er jeg glad for at læse - når jeg da kan tage mig sammen. Jeg ser action og fantasy film og mit musik er mest metal, men også New age og Electronica.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 72
Age : 32
Geografisk sted : Nord/vest-jylland
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 3:56 am

Mitsu: Ih, du ser sød ud! Smile Trods dit længerevarende ophold her på RG skal du alligevel have et velkommen, for hvis du først har introduceret dig nu har du nok ikke fået et sådant. Så derfor: Velkommen til RG Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mitsu

Mitsu


Antal indlæg : 45
Age : 33
Geografisk sted : Sorø
Registration date : 05/01/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:15 pm

Årh tak Lilly ^.^ det er meget kært *kram*
Tilbage til toppen Go down
Ichiri

Ichiri


Antal indlæg : 7
Age : 33
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 01/10/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 05, 2009 10:54 pm

Tja, burde nok præsentere migselv, da jeg er et tilbagevendende medlem. Så...

Navn: Fie
Alder: 18 år
Bopæl: Sjælland - omkring halv time kørsel nord for KBH
Beskæftigelse: 3.g gymnasie elev, hvor jeg studere musik, engelsk og japansk -- deltids bogopsætter på lokalt bibliotek

Dukker: Kubo (Puki Piki), Ryo *tror engang jeg gav ham et efternavn, jeg ikke husker lige nu*(Iplehouse Ryushin)
Jeg husker ej, hvornår jeg først stødte på ABJDs. Tror interresen begyndte at blusse da 'Kiba-kuun' som jeg går i klasse med, købte sin første ABJD. Jeg fandt Resin Garden gennem hende, tror jeg, og faldt pladask for en Puki Piki som Xandorram solgte. Og det har gjort ondt i tegnebogen lige siden.

Interesser: Jeg er fuldstændig manisk med Science Fiction. Deriblandt specielt Stargate SG-1/Stargate Atlantis og Transformers. Ja, Transformers, som i de transformerende robotter-til-biler. Jeg tegner og skriver (skriver mest Fanfiction) og holder af at læse og spille spil.
Biler er også en stor interesse for mig (-en dag SKAL jeg have en lamborghini. Helst gul) og tror jeg vil være mekaniker. Men er for tiden blevet lidt i tvivl om det skal være det, eller jeg skal jagte at blive Animator.

Either way, mine interesser har for vane at tage til og falde fra, så nogen gange vil jeg være meget på, andre gange knapt så meget. Og så er der perioder hvor jeg vil forsvinde ;P

Yoroshiku onegaishimasu.
Tilbage til toppen Go down
makrel




Antal indlæg : 10
Age : 69
Geografisk sted : Århus
Registration date : 21/11/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:34 am

Hej gIrlZ ! <3

Introduktioner - Page 3 Nikita

Jeg er en pige på 13 år ung ! I love you
Jeg hedder Nikita og er fra Ishøj.

jeg har lige opdaget denne vidunderlige verden med dukker.
Det startede da jeg googler Barbier, så kom der, hovsa, en abjd frem !

Jeg faldt for deres udseende og make-up, jeg kan nemlig godt li make-up queen



Jeg er lige faldet for Sooms Sard dukke, den er bare topnice (ligesom TopModel)
Jeg glæder mig rigtig meget til de udgiver den igen I love you


Min interesse er: Make-up og mode. 10hi

Håber I tager godt imod mig queen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:41 am

Makrel : Velkommen til siden OwO

Dejligt at se et nyt ansigt =D Altid rart med nye i hobbyen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 10:38 am

Hej, mit navn er Anne.

Yuji herinde fra gav mig en Minifee Shiwoo i 19 års fødselsdagsgave, og derefter har jeg lovet at oprette mig herinde, og forsøge at komme mere ind i dukkehobbyen.
Jeg har allerede planer for en pige, dog ved jeg ikke helt hvornår endnu jeg kan få hende hjem ;D
Jeg ved lidt ting, men har stadig meget at lære..
Tag godt imod mig Very Happy


Sidst rettet af Panu Tirs Jan 05, 2010 11:48 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 10:26 pm

Introduktioner - Page 3 Billede258


Navn: Kimie
Alias: Amano, Kim, Kimiepigen.
Alder: 23 - 190586
Bopæl:Vejle sammen med kæresten
Beskæftigelse: Håber snart på produktions skole.

Dukker: Adi - har dog en snart på vej...
Første møde med abjd: Uhh, dan dag Wolter tog sine med i skole... Hvor jeg forelskede mig totalt i Sam...

Andre interesser: Elsker film af Hayao Miyazaki, dyr. familie, venner, kæresten...

Andet om mig: - mere kommer...
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 10:29 pm

Velkommen til jer begge 2 Very Happy

Panu > Sikke en fed gave at få.
Tilbage til toppen Go down
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 10:33 pm

mange tak...

Adi var også en gave (julegave) fra mig selv dog... hehe og den næste dukke bliver føs dag gave fra mig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 10:16 am

Mange tak Very Happy

~ Ja er også utrolig taknemmelig.
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 8:13 pm

Navn: Lise
Kælenavne: Lichan, rosin,
Alder: 21 (snart 22)
Stjernetegn: Vandmand / Jord drage (vist nok XD)
Bopæl: København (men kommer fra Aalborg)
Beskæftigelse: Asian Studies Programme på Copenhagen Business School (økonomi, sociology og japansk i et) og så er jeg deltidsansat i en skobutik i Fields
Dukker: Makoto [Crobidoll Nia], Lawrence [Kawaiinino Iz]
Ønskedukker: Minimee af Ryutaro Arimura fra Plastic tree
Interesser: JAPAN! Mit et og alt! og derunder selvfølgelig sprog, kultur, mad, dukker, visual kei/jrock, gothic lolita og anden japansk street fashion. Jeg kan også godt lide at tegne og læse. Jeg plejede at gå til karate og har brunt bælte men jeg er ikke kommet igang igen efter jeg kom hjem fra Japan.
Yndlings musik:Miyavi og Plastic Tree


Sidst rettet af LiChan Fre Jan 08, 2010 9:31 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Snickers

Snickers


Antal indlæg : 7
Age : 33
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 07/01/10

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 9:28 am

Navn: Mathias
Kælenavn Snickers
Alder 18
Bobæl Vejle
Interesser Manga, Anime og næsten alt ved Japan
uddanelsested Produktionsskole (rent tidsfordriv)
Tilbage til toppen Go down
Julie




Antal indlæg : 3
Age : 32
Geografisk sted : Svendborg
Registration date : 04/01/10

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:22 pm

Navn Julie
Alder Født i 1991 og er pt. 18
Bopæl Sydfyn omkring Svendborg, men flytter forhåbentlig snart til Odense
Dukker Dollfactory pet ari Dalsoo & Fairyland minifee Soo - har interesseret mig for dukker i et års tid nu..
"Beskæftigelse" 2.HF på vuc
Andre interesser Jeg læser ekstremt meget, løber, dyrker yoga, danser orientalsk dans (også kendt som mavedans).. Og så bruger jeg rigtig meget tid sammen med min kæreste gennem fire år Smile

Glæder mig rigtig meget til at lære jer at kende, og komme til en masse træf! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 2:59 pm

Hej! Jeg er en gammel kone - sådan et mosefund i ved. Jeg bestildte min første BJD i marts 2008 og nu har jeg 19 dukker - og venter på 4 mere. (+ to DZ Christmas babies)

Jeg er førtidspensionist og bor i udkanten af Århus. Tidligere har jeg spillet The Sims og The Sims 2 (computerspil) men kørte træt i det. En overgang lavede jeg også rigtig mange pixel dolls.

Da jeg har noget svært ved at komme omkring tilbringer jeg meget tid ved computeren.

Hvilke dukker har jeg? Tja det er jo en hel del men . . . .
I den rækkefølge de ankom:

Ulja: Tinybear Moona - Linnea: Lati Blue Censya/DZ body - Amaryllis: Soom Mini Gem Uyoo Elf - Ilvara: DollZone Feilian (Hun var faktisk den første jeg bestildte) - Hekla og Eydis: Bobobie Sprites mature bodies - Tamaya Ianthina: Resin Soul Ju - Krusemynte: CH Ange Ai-Uri - Veronica: Narin faceplate on Narae body - Pipaluk: CH Petite Ai Gabriel - Kristoffer: CH Little Junior Icarus - Tjalfe: LittleFee Shiwoo Elf - Gro: PukiFee Shiwoo girl - Emmelia: Soul-Kid Apple - Onion: DollZone Fox - Bille: RealPuki Soso - Humle: RealPuki Tyni - DeeDee: AOD Rao - Quark: PukiFee Hamster.

Og så venter jeg på Røskva: female MNF Shiwoo og LittelFee Ante Elf fra Fairyland samt Feilian 3 fullset og BB Ani (+ Christmas Baby B og D) fra DollZone.

Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Introduktioner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Introduktioner   Introduktioner - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Introduktioner
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: