Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]

Go down 
+6
wolter
Opiya
Nerdystreak
FifiIsBored
Saki
Marha
10 deltagere
ForfatterBesked
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeTors Jun 30, 2011 10:01 am

(PS. Undskyld for meget ens billeder... Kunne slet ikk bestemme mig for hvilke der var gode og hvilke der ikke var... -.- )

Okay 8D

Så jeg havde FifiisBored og Zhean på besøg i et par dage X3
Og Fifi havde sit awesome, meget tunge, kamera med x'D
Og gæt hvem der så liiiige skulle hugge det så hun kan spamme RG med billeder af sin dejlige Lilith?? XD
MIG!

Undskyld Fifi fordi jeg brugte ALT bateriet på dit kamera x'D


Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0187

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0186

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0188

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0185

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0191

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0194

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0203

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0204

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0206

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0198

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0197
Jeg ELSKER virkelig Liliths øjne ^^ so pretty~


Omake:

Baggrund:

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0182


Se hvem der er helt genert og gemmer sig i et hjøøøørne! X'3
Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0166

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] DSC_0169
Jeg ELSKER bare oss hendes ben! X3 (selvom hun har brug for en ny bodyblush <___< )




NÅ! Tak for lån af kameraet! :3 Og tak til alle andre for at kigge på disse underlige men dejlige billeder! XD
Ris, ros, kommentarer, konstruktiv kretik er som altid velkommen :3


Tak for nu!
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeTors Jun 30, 2011 12:11 pm

Jeg elsker billederne hvor i har brugt Miara (var det sådan det staves?) nye wig, især billed 5 er skønt, den har et rigtig flot skær ^^
Billed 6 er også virkelig skønt! Jeg elsker blikket hun sender <3 Og øjnene er bare skønne! Normalt er jeg ikke så vild med gray-skin dukker, men der er jo altid en undtagelse for reglen ^^
Jeg er imponeret over at i har kunnet få den bold til at stå stille så i kunne tage billeder o.O Jeg kan knap nok få en dukke til at sidde stille længe nok til et billed -.-
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeFre Jul 01, 2011 3:23 am

Mange tak Saki ^___^ *hug*

Jeg ved ikke liiige hvor du får det med grey-skin dukker fra? For Lilith er Cream White som alle andre Soom MD Ambere x'D

Bolden var nu let nok Razz Under den var en sækkestol, og det var boldens faste plads som jeg bare placerede Lilith foran x'D
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
FifiIsBored

FifiIsBored


Antal indlæg : 93
Age : 32
Geografisk sted : Danmark, Esbjerg
Registration date : 21/02/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeFre Jul 01, 2011 4:25 am

Jeg elsker de billeder af Lillith OwO
Kontrasterne er vildt gode^^

Og det er skam helt i orden, at du brugte alt batteriet. Du var jo ikke alene om der - og der kom jo noget godt ud af det, som RG desværre ikke kommer til at se lige med det samme >=3

Og Saki - MANGE TAK FOR WIGGEN *huggles* og ja, det er sådan det staves^^
Tilbage til toppen Go down
http://tsugi-kage.deviantart.com/
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeFre Jul 01, 2011 5:29 am

Marha: Ups, hvor fik jeg det fra O.o;; jeg må have været meget træt xD
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeLør Jul 02, 2011 12:36 am

Jeg kan gode lide dem her. Det ser faktisk næsten ud, som om hun har grå hud; det må være kontrasten til det stærkt lyserøde. Og hun er virkelig køn. Det er en smuk faceup.
Nu beder du om konstruktiv kritik, så jeg vil kaste mig ud i et par kommentarer på den: Blitz er generel rigtig svær at arbejde med. Når lyset ikke er godt kan det næsten være en nødvendighed (medmindre man har et solidt stativ og kan tillade sig at arbejde med en meget langsom lukkertid), men den har det med at æde skygger og nuancer/detaljer og give dukkeparykker et unaturligt udseende. Jeg synes, du er sluppet ret godt af sted med det her, men med en god lyssætning og minus blitz, ville de have været endnu bedre.
Som du skriver, er flere af dem ret ens. Jeg kan godt forstå, at det er svært at vælge, men hvis du fx ser på nr 8 og 9, så har 8 fokus på hendes øre og ikke ansigt, og medmindre det er for netop at understrege hendes øre, ville jeg have skåret det fra.
Jeg håber, du kunne bruge det til noget. Som sagt synes jeg, at de er gode. Smile
Tilbage til toppen Go down
Opiya

Opiya


Antal indlæg : 146
Age : 34
Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark
Registration date : 29/01/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 3:05 am

*suk*
Hvad jeg ikke ville gøre for at få fingrene i en Amber ~<3
Så smuk <3<3
Dejlige billeder Smile
Tilbage til toppen Go down
http://opiya.deviantart.com
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeMan Jul 11, 2011 10:10 pm

nogle virkelige dejlige og flotte billeder!! xD

...

og nu det spørgsmål der skriger i mit indre; HVILKET KAMERA ER DET!? *q*
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeMan Jul 11, 2011 11:14 pm

Hun er stadigvæk så guddommelig smuk OwO <3

(hvad blev der af billederne fra skoven?)
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 12:01 am

Mange tak alle sammen ^____^

Og tusind tak for kritikken Mary Smile Det skal jeg nok huske på ^^

Wolter - Jeg aner faktisk ikk hvad det var for et kamera x'D Jeg brugte det bare Razz

Zhean - De billeder skulle i lægge op! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 12:37 am

Marha skrev:

Zhean - De billeder skulle i lægge op! x'D

Fuck...det har AS vidst "glemt"

@Wolter: Det er en Nikon med spejlrefleks...husker ikke hvilket nr. men har en idé om noget med 3000 at gøre...^^?
den har i hvertfald være dyr ^^''''
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeTors Jul 14, 2011 1:29 am

Hun er rigtig smuk, elsker farven på hendes øre Smile Dog er jeg ikke så vild med baggrunden, syntes den er for vild til hende.
Tilbage til toppen Go down
Xperia.

Xperia.


Antal indlæg : 35
Age : 25
Geografisk sted : Møn!<3
Registration date : 18/05/11

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeMan Sep 26, 2011 5:02 am

lækker dukke
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitimeTors Okt 13, 2011 11:05 pm

Først må jeg sige, dejlige billeder! De er så klare og skarpe. Elsker det. Very Happy
Først vil jeg lige påpege noget med wiggen. Det ligner at den er lavet af nogle meget bløde syntetisk fibre, så jeg ved hvor besværlige de kan være, men alle de fly-aways forstyrrer altså billedet. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at dyppe fingrene i vand og "tæmme" de vilde hår med det.
Kan rigtig godt lide det her billede: https://2img.net/h/i1009.photobucket.com/albums/af217/Miss-Muffin-Marha/DSC_0194.jpg
Hovedet på skrå, giver sådan et blødt look, lidt uskyldigt.
Det her billeder derimod: https://2img.net/h/i1009.photobucket.com/albums/af217/Miss-Muffin-Marha/DSC_0204.jpg
Synes jeg er lidt ærgeligt. Fokusen er på hendes øre, og det må selvfølgelig være enormt svært at ramme hendes øjne fra den vinkel, så forstår godt problemet, men det ser ikke godt ud med fokus på øret. Især fordi man kan ser blushingen er ved at skalle af. Det vil man ikke have opmærksomhed på. Razz
Ellers igen nogle rigtige godt billeder. På mange af dem ser Lilith meget udtryksfuld ud.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Empty
IndlægEmne: Sv: Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]   Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Soft Edgy Pink! Lilith [Soom MD Amber]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lilith i haven [Soom Amber]
» Lilith update~ [Soom Amber] (Nøgenhed... ^_^ '' )
» Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber)
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Portraits (Soom Amber)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: