Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')

Go down 
+4
Zhean
kittey
Wendy
Hibari
8 deltagere
ForfatterBesked
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 3:09 am

Efter en lang måned lå min AOD chi og ventede på at blive pakket op Very Happy

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Billede0234

Ud at pakken kom han^^
Der var sørme øjne med til ham :O

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Billede0235

Han kan vist meget godt lide min Pikachu ^^' men vil ikke fortælle mig hvad han hedder :O

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Billede0238

Når men velkommen til min lille unge herre Very Happy
(nu prikker han til mig) Så jeg må hellere sy ham noget tøj ^^'

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Billede0237


Tak for kigget^^

Tilbage til toppen Go down
Wendy

Wendy


Antal indlæg : 15
Age : 24
Geografisk sted : Møn <33
Registration date : 25/05/11

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 3:48 am

Tillykke
Tilbage til toppen Go down
kittey

kittey


Antal indlæg : 181
Age : 31
Geografisk sted : Ringsted
Registration date : 03/01/09

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 3:50 am

Tillykke med ham ^^
glæder mig til at se noget mere af ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeOns Jun 15, 2011 9:05 pm

Wow tillykke med din første BJD!!! ^^
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 7:50 am

Tillykke med ham Smile Det bliver spændende, at se ham med face-up (og tøj)!
Tilbage til toppen Go down
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeTors Jun 16, 2011 8:09 am

Tillykke:)
Glæder mig til af se mere til ham:)
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 4:36 am

tillykke med ham Very Happy Han ser virkelig godt ud i virkeligheden XD Han fik mig til at overveje om jeg skulle købe en Chi også XD har er super flot!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Neko-cosplayer

Neko-cosplayer


Antal indlæg : 51
Age : 28
Geografisk sted : Als, Sønderjylland, Danmark.
Registration date : 27/11/10

Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 9:35 am

Tillykke! : D

Kan ikke vente med at se mere af ham~
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')   Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^') Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomst af min første BJD (lidt nøgenhed) (stor billeder taget med dårlig mobil^^')
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stor møder lille (nøgenhed!)
» Velkommen til Absynthe (mange store billeder, nøgenhed)
» Valkan til Upp-con (aod Chi) (store billeder) (dårlig kvalitet)
» Ankomst af: Julian MSD fra Doll Family ^^ (der er en smule nøgenhed ^^'')
» I am your misstress! (Nøgenhed! Og mange billeder!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: