Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Kan man slibe glasøjne??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Kan man slibe glasøjne?? Empty
IndlægEmne: Kan man slibe glasøjne??   Kan man slibe glasøjne?? Icon_minitimeLør Apr 16, 2011 3:01 am

Hey folkens. Jeg har fået 4 par super lækre glasøjne fra Luts...problemet er bare, at der er sådan nogle kæmpe kupler over de områder med farve. Altså en bobble der skal skabe lidt spil i øjet mht. lys. Det er også fint nok...men på de her øjne er kuplerne ca. 5 mm høje, hvilket gør, at de ikke kan sidde ordentligt i min dukkes øjenhuler. Så jeg tænkte på, om nogen herinde ved noget om, om det er muligt på en eller anden måde at få slibet de der kupler mindre markante?
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Kan man slibe glasøjne?? Empty
IndlægEmne: Sv: Kan man slibe glasøjne??   Kan man slibe glasøjne?? Icon_minitimeLør Apr 16, 2011 4:04 am

Det lyder som "paperweight". Hvis man har en rigtig god glassliber, burde det i teorien kunne lade sig gøre, men jeg ville ikke prøve. Den mindste ridse kan jo desværre ses, når det er et så blankt/markant sted.
I teorien er den type øjne flotte, for som du siger, skaber det et godt spil i øjnene, men jeg har også været ude for dukker, som det simpelthen ikke virkede på.
Tilbage til toppen Go down
 
Kan man slibe glasøjne??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: