Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvad er dit nuværende projekt?

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 4:58 am

deletedeletedelete


Sidst rettet af MorbidNeeds Ons Mar 25, 2015 4:59 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 5:11 am

Det ser rigtigt godt ud! 8D Flot gjort! Kan rigtigt godt lide hans mave owo
Glæder mig til at se hans kjoler! XD

... Er det her sådan en tråd hvor alle kan lægge deres nuværende projekter ud?? (Overskrift tyder det..) Eller er det kun dig?? ^^'
Jeg erlidt i tvivl...
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 6:49 am

Alle er velkommen, ellers havde jeg navngevet tråden anderledes, ikke spurgt ^^; Så kom frit, kom frejdigt, og del stort og småt med os andre! ^^
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 11:57 pm

jeg tror ikke helt jeg forstår hvad der menes med "mobbe" ??
O3O
men det ser godt ud ^^
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 12:13 am

Rigi - Det hedder at Modde ^^ Og det betyder bare at man lawe ændringer på dukken Razz f.eks. som morbid har lawt; slibet musklerne ned på dukken krop ;D


Mit nuværende projekt; At blushe min Soom Ambers fantasy parts og fjerne den nuværende blush på hendes menneske dele Razz hehehe...
Kan godt smide et billede op.... senere xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 12:17 am

marha: nåre! O.O og hun har altså moddet hans krop mindre skinnende ikke?? Very Happy

men jeg troede egentlig at Liam var wolfys dukke o.o"
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 1:23 am

Rigi-chan skrev:
marha: nåre! O.O og hun har altså moddet hans krop mindre skinnende ikke?? Very Happy

men jeg troede egentlig at Liam var wolfys dukke o.o"

Ja, det udgår fra billederne...? Bla som du også kan se på billederne har jeg desuden slebet det yderste lag af for at fjerne gul-heden af hans resin væk ^^

Og desuden er der ikke patent på navne... Det hænder man giver samme navne som andre, hvilket intet betyder.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeTirs Mar 15, 2011 5:00 am

Saiga´s snart to år gamle slidt wig nu hvor jeg afligevel skal ændre Saiga med wig og face up. er jeg gået igang med at forsøg mig med at farve hans wig med gammle blik fraen printer ^^;;
lyder sikkeret dumt og er sikkeret dumt men jeg have bare lyst til at forsøge så lige nu er det ved at tøre. indtil vider kan jeg godt lid farven men er bange for at det måske ikke holder ^^;;

Det ser godt ud det du har fået gjort ved liam ^^
Jeg har da ikke nogen dukke der hedder Liam oO??
Tilbage til toppen Go down
MorbidNeeds

MorbidNeeds


Antal indlæg : 185
Age : 39
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeOns Apr 20, 2011 8:53 am

Skal til og igang med at lægge face-up på Ayden efter jeg moddede hans næse mindre og lidt ved hagen også så den blev lidt rundere og blødere at se på. Sidder også og kigger på tattoos da han skal have et sted mellem 15-20 styks plaseret rundt om på hans krop plus jeg vil forsøge mig med en smule bodyblushing ^^ Derefter vil jeg gå igang med at give ham en masse piercinger og hold op det kommer til at tage tid @_@
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitimeFre Apr 22, 2011 12:12 am

Jeg har ingen billeder endu eller inspiration til at modde for meget, men der ligger et Puki Pipi faceplate jeg aldrig bruger så har slebet kinderne ned fordi de er for tykke men det gik ikke så jeg prøver at lave noget lidt ligesom det her --> http://www.onegreyelephant.net/mod/custom31.html kun på ansigtet. men skal tænke meget over hvordan moddingen skal se ud >.<
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er dit nuværende projekt? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er dit nuværende projekt?   Hvad er dit nuværende projekt? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er dit nuværende projekt?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Projekt Junku - modelleringsdagbog
» Vis os dit nyeste sy-projekt!
» Taske projekt
» Hjemmelavet wig projekt – operation hestehår 8D
» projekt evil Bunny (souldoll Amy)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: