Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]

Go down 
+4
Zhean
nightfly
SavageAngel
Shefura
8 deltagere
ForfatterBesked
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 38
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTirs Feb 22, 2011 9:04 am

Pino har fået et nyt dejligt lille hjem ^^ Jeg fik aldrig taget billeder af hans gamle hjem, men det var heller ikke SÅ fedt.

Det første Pino får er så et badeværelse Smile (fordi jeg havde badekaret) Jeg skifter det ud når jeg bliver træt af det.

Kassen med glaslåg er indrettet med kartonark, glasmosaik og møbler fra Panduro hobby (badekar fra Aldi tror jeg)
Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Badevarelse2

OMAKE

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Bad5
Tilbage til toppen Go down
SavageAngel

SavageAngel


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 25/11/10

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTirs Feb 22, 2011 7:24 pm

Wow, det ser fantastisk ud! Elsker farverne du har sat sammen ^^ Han må være rigtig glad for sit fine nye badeværelse. Totalt nice!
Tilbage til toppen Go down
nightfly

nightfly


Antal indlæg : 247
Age : 37
Geografisk sted : Grenå
Registration date : 19/12/09

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTirs Feb 22, 2011 9:30 pm

Nårh Pino.... Hvor er han nuttet i hans nye badeværelse... OwO
Tilbage til toppen Go down
http://bloody-danish.deviantart.com/
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTirs Feb 22, 2011 10:03 pm

Ihh hvor sødt ><! Virkelig flot badeværelse ^^
Tilbage til toppen Go down
Katia

Katia


Antal indlæg : 92
Age : 36
Geografisk sted : Lille Skensved
Registration date : 29/12/08

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTirs Feb 22, 2011 10:09 pm

Hold da op, det ser jo herligt ud. Der er nok nogen der kommer til at leve et liv i luksus ser Wink Elsker de små detaljer med fliser på væggen, de små sten der skal forestille vand og badekåben x3
Det giver jo den perfekte badeværelses stemning Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.katia.dk
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeOns Feb 23, 2011 7:27 am

NUUURH !!! det er så kært!
det er virkelig et fint lille badeværelse
og smart med den lille skuffe nederst Smile

Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 38
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeOns Feb 23, 2011 10:43 pm

Helene skrev:
NUUURH !!! det er så kært!
det er virkelig et fint lille badeværelse
og smart med den lille skuffe nederst Smile

Smile

Ja dejligt til opbevaring af alle Pinos ting og glaslågen gør at han er fri for støv.

Katia: Glad for at du kan li det. Jeg var bange for at stenene fik det til at ligne at han lå i is >_<
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeOns Feb 23, 2011 10:49 pm

woaw!! Hvor er det godt lavet!! Very Happy
Jeg elsker boblerne!! *w* ALLE STEDER!! *w*
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Gæst
Gæst




Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeOns Feb 23, 2011 11:09 pm

Nuurw, just so cute <3 virkelig gode billeder, og boblerne er bare så mega seje *.*
Tilbage til toppen Go down
tulletrae




Antal indlæg : 4
Age : 49
Geografisk sted : danmark
Registration date : 24/02/11

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTors Feb 24, 2011 1:00 am

Sådan et badeværelse vil jeg også ha’ - bare i stor størrelse. Jeg kan godt li’ den stor solfarvede vifte op imod bagvæggen. Hvordan fik du boblerne med?
Tilbage til toppen Go down
SavageAngel

SavageAngel


Antal indlæg : 57
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 25/11/10

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeTors Feb 24, 2011 7:18 pm

Mht. at glas stenene ligner is, så nej, slet ikke! De bløde former får det til at ligne vand helt perfekt. Synes derimod hvis du ville lave is, så passer de itu-slået glasskår bedre ^^ Dem bruger jeg altid til jul som is krystaller
Tilbage til toppen Go down
Shefura

Shefura


Antal indlæg : 65
Age : 38
Geografisk sted : Herning
Registration date : 07/01/09

Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitimeFre Feb 25, 2011 5:32 am

tulletrae skrev:
Sådan et badeværelse vil jeg også ha’ - bare i stor størrelse. Jeg kan godt li’ den stor solfarvede vifte op imod bagvæggen. Hvordan fik du boblerne med?

Tak! Very Happy Viften var faktisk en sidste øjebliks indskydelse fordi jeg syntes der manglede noget på væggen og jeg kunne ikke putte det dukke spejl op jeg har....det er nemlig pink >_< Og det gule passede med badekåben BONUS!

Boblerne er opstået ved hjælp fra Photoshop. Meget let når man ved hvor man skal finde tingene Wink

Tak SavageAngel Smile Det med det ødelagte glas vil jeg huske på til en anden gang Smile Jeg er glad for at det ikke lignede at Pino tog bad i is ^^;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Empty
IndlægEmne: Sv: Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]   Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pinos hjem: Badeværelse [FL Pukipuki Cupid]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Folly comes home! [PukiPuki PongPong]
» Alex nye hjem~<3
» Dovenskaben længe leve! [Pukipuki Pukisha - Xavier]
» Adi's Nye Hjem...
» Endelig et nyt hjem ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: