Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Behind-the-scenes fotos

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeTirs Nov 16, 2010 4:43 am

Jeg har altid syntes, det var morsomt at se, når folk tog billeder af, hvordan deres set-ups til photo shoots så ud. Måske har du et ministudie? Lad os se det udefra med en dukke midt i det hele, klar til at posere og blive foreviget! Måske har du kigget den anden vej et øjeblik, og pludselig ligger din kat eller din hund og sover mellem dukkerne - snap a picture! Har du skulle lave et shoot med blod som rekvisit? Står der måske en flaske teaterblod lige ved siden af? Der er ofte detaljer omkring tilblivelsen af billederne, der er ligeså sjove eller spøjse som billederne selv.

Så lad os se jeres behind-the-scenes shots! :D - og da gerne med et link til tråden, hvor de færdige billeder er blevet postet.
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Sv: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeOns Nov 17, 2010 1:13 am

God ide! Very Happy Det kunne være sjovt at se, hvordan de forskellige færdige billeder er blevet til.

Og nu vil jeg så som den første afsløre mig selv på det groveste. Jeg går nemlig rigtig meget op i kulisser og bruger gerne beskidte kneb for at få billederne til (forhåbentlig) at virke.

Første billede er fra mit muligvis mest ambitiøse billedhistorie-projekt hidtil, En Torturbøddels Erindringer: https://resingarden.danskforum.net/billedhistorier-f8/en-torturboddels-erindringer-aleister-dollshe-saint-blod-splatter-mentalt-overgreb-t1789.htm (i øvrigt mærket med 18+ skal det lige nævnes for en god ordens skyld).

Behind-the-scenes fotos Aliouttake


Det andet, jeg lige har ved hånden, er fra min seneste billedtråd, som var en introduktion af min nyeste dukke: https://resingarden.danskforum.net/fotogalleri-f2/aion-kai-aftharton-eid-chase-wintery-08-teaser-t3502.htm - Jeg har ikke tilfældigvis marmorsøjler og rigtige togaer/chitoner liggende, så her er løsningen.

Behind-the-scenes fotos Lyonouttake

Håber at se andre! Smile


Tilbage til toppen Go down
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Posing tips og tricks – Behind the scene   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeFre Okt 28, 2011 9:45 pm

Jeg har et stykke tid haft lyst til at lave denne tråd, selv om jeg endnu ikke selv har billeder klar.
Jeg behandler altid mine fotos i Photoshop. Ikke kun lyssætning og beskæring, men jeg fjerner alle de små 'hemmelige' tricks jeg bruger for at få mine drenge til at posere.
Jeg bruger alt fra doll stands til gummibånd, knetgummi til vatpinde og bobleplast.
Jeg lover at poste nogle billeder af 'behind the scene'.
Er der andre der vil være med?
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Sv: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeFre Okt 28, 2011 9:52 pm

Jeg har fusioneret disse to tråde, da de har samme emne.

Prinsessen,
Moderator
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Sv: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 8:09 am

Jeg legede lidt med at skabe baggrunde i dag.. Så jeg satte et tørklæde fast på væggen med knappenåle, der har den fordel at de er diskrete i forhold til tegnestifter.

Behind-the-scenes fotos IMG_3901

Behind-the-scenes fotos IMG_3914
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Sv: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 5:13 am

Skal vi ikke fortsætte den her tråd? Det er så interessant at se folks opsætninger af baggrund, lys osv. Very Happy

Her er et lille bidrag fra mig:

Behind-the-scenes fotos Behindthescenes_zps8d0c1618

( fra https://resingarden.danskforum.net/t5438-shiran-river-kdf-yuz-og-kdf-bory )

Baggrunden er sølvpapir, som jeg har foldet/krøllet for at få den effekt, jeg gerne ville have. Uden for billedet står der en lampe og lyser ovenfra (på Boryens side), og lampen i billedet er en skrivebordslampe. De to lyskilder gør, at der ikke kommer så kraftige slagskygger, som der ellers ville. Jeg har stillet dukkerne på sølvpapir også for at få det til at reflektere lidt også.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Sv: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:34 am

Og siden jeg brugte timevis på baggrunden til mit sidste photoshoot, tog jeg lige et billede af kulissen:

Behind-the-scenes fotos Hectorbtc_zps07f3fab0

(fra https://resingarden.danskforum.net/t5549-im-hauptquatier-hector-iplehouse-sid-shane#59368]
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Behind-the-scenes fotos Empty
IndlægEmne: Sv: Behind-the-scenes fotos   Behind-the-scenes fotos Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Behind-the-scenes fotos
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Personlig stil og genkendelighed (fotos)
» Hvor mange fotos tager I, når I laver fotoserier eller fotohistorier?
» Billeder af dukker uden faceup (især dem, forhandlerne ikke selv har fotos af)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotorequests-
Gå til: