Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Sy noob - Hvordan tråder man en symaskine?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Yaoi

Antal indlæg: 13
Geografisk sted: Danmark, Næstved.
Registration date: 04/04/10

IndlægEmne: Sy noob - Hvordan tråder man en symaskine?   Tors okt 28, 2010 1:11 pm

Ja, det kunne være at nogle af jer experter (fedte, fedte 8D), havde nogle nemme trådningsvideoer til symaskinen. Måske en symaskineguide i ville scanne ind for mig? I hvert fald har jeg brug for hjælp D: Det er en brugt syaskine, og hende jeg købte den af påstod, at hun ikke havde nogen symaskine startguide, så... Jeg kan godt finde ud af at sy, men jeg kan bare ikke tråde D:
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Pallas

Antal indlæg: 453
Geografisk sted: Amager
Registration date: 28/12/08

IndlægEmne: Re: Sy noob - Hvordan tråder man en symaskine?   Tors okt 28, 2010 1:48 pm

Hvilket mærke og model er det? Der er som regel små forskelle i hvordan man tråder de forskellige mærkers maskiner.

Har du prøvet at "google" maskinens brugervejledning? Det kan være at den er tilgængelig på nettet.

Men jeg lavede en hurtig søgning på Youtube og fandt to videoer som du måske kan bruge:

http://www.youtube.com/watch?v=Dm83zA5-Yyk
Den her viser også hvordan man tråder understrådsspolen.

http://www.5min.com/Video/How-to-Thread-a-Sewing-Machine-7387

Yaoi

Antal indlæg: 13
Geografisk sted: Danmark, Næstved.
Registration date: 04/04/10

IndlægEmne: Re: Sy noob - Hvordan tråder man en symaskine?   Tors okt 28, 2010 7:42 pm

Jeg har prøvet at søge efter den manual der hører til, men kunne ikke ummiddelbart finde den. :'c
Og den øverste video har jeg prøvet, men der bremsede tråden og min nål knap!!! Q__________Q!! (Og først der kom jeg i tanke om, at man ikke måtte køre den, når den bremsede)

men jeg vil helt klart forsøge mig på dit andet eksempel så :'3 Og håbe at det ikke går i kludder D:
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Sy noob - Hvordan tråder man en symaskine?

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Similar topics

-
» Hvordan man for en avatar
» Hvordan ser en kajak ud?
» Ved hvordan man snyder i vman ;D
» Sy noob - Hvordan tråder man en symaskine?
» Hvordan styler man en furwig?