Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)

Go down 
+2
Rigi-chan
Maria
6 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 4:31 am

Ja, det er lidt længe siden jeg har updatet!! Såå, jeg tog et par billeder af min nye dukke, og så havde jeg nogle billeder liggende af Liam! Så dem vil jeg vise!! Billederne har som sådan ikke noget at gøre med dere personligheder.. Eller måske lidt! Liam er ihvertfald mit lille emo-kid! Og det har jeg overdrevet ret så meget i de her billeder. But I know you love it! xD Xiagn yi's planlagte karaktere er lidt mere... Uemo xD Og så ville jeg også vise hans face-up!! Jeg har lavet den!! *stolt* Well, jeg lavede en på ham til Faaborg træffet, men nu lavede jeg en nyy!! Og nu må jeg hellere stoppe med at plapre og bare komme med billederne!!
Here you gooo

~
Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) PICT0317
~
Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) PICT0322
~
Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) PICT0325
Han har endnu intet navn D: Og det er så synd for ham! det lille pus. Jeg ville blive glad for foreslag!!

--

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) PICT0244
~
Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) PICT0247
~
Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) PICT0242

--

Det var så det jeg havde! Endelig en lidt 'stor' update fra mig! Ris og ros er mere end velkommen!

Sorry for de første billeders størrelse D:
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Antal indlæg : 159
Age : 27
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 04/06/10

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 5:22 am

LIAM...!
OG!
Ham der ikke har noget navn. :3
ER DE SMUKKESTE DUKKER I VERDENEN. (DA DA DAAAAAAAAAAAAAM!)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 5:02 am

Maria: Hehe tak
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 6:33 am

O.O UH! hvor er han nuttet !
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 7:25 am

Hvor er det nogle dejlige billeder!! :3 Og din roedhaarede dreng har bare en rigtig rigtig dejlig faceup! din anden? Jeg er imponeret. XD Har dog ikke nogle navneforslag lige nu owo meneeh.. Hvilken nationalitet og personlighed havde du taenkt paa til ham?
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Gæst
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 7:33 am

Rigi-chan: taak :3

Anori: Tusind tak, og jeg syntes også face-uppen blev ret god! godt jeg ikke er den eneste!
og Puha, det med nationalitet det er vidst ikke lige min stærke side ^^'' Men personligheden! Den har jeg nogenlunde på plads. Måske lidt player, uden rigtigt at vide det? Hvis man kan forklare det på den måde xD
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeMan Okt 25, 2010 7:55 am

Awws, Mr No-Name er en flotter fyr~! Elsker hans poses og viklerne på billederne, han ligner så meget en der bare ved han er for lækker/nuttet.
Og Liam <3 Hvor er det dejligt at se den lille mand igen, men syns han virker trist på billederne..? *Liam sends his love*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeFre Okt 29, 2010 3:42 am

Ruki: aah, tusind tak!
Og Liam føler sig nedstirret af den 20 cm højere kæmpe der ligepludselig kom og tog al min opmærksomhed! xD
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeFre Okt 29, 2010 4:42 am

Omggggg Han ligner totalt meget en drengeversion af min Ran!
Men hvor er han dog en fin én og dejlig face-up! ^^
Tilbage til toppen Go down
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeFre Okt 29, 2010 7:48 pm

Maru skrev:
Omggggg Han ligner totalt meget en drengeversion af min Ran!
Men hvor er han dog en fin én og dejlig face-up! ^^

OMG ! du har ret???
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Gæst
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 2:02 am

Maru: Hold da op... det har du da egentligt rigtig meget ret i xDD
Ejh hvor sjovt xD der fandt du vidst lige en forsvundet tvillingebror x3 haha
Tilbage til toppen Go down
Zhean

Zhean


Antal indlæg : 202
Age : 32
Geografisk sted : Esbjerg
Registration date : 14/09/10

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 10:49 pm

Er helt VILD med det røde hår xD.. han er vildt lækker <3
omkring navn... ved ikke, men jeg fik bare "Antonio" i hovedet xD...men Held og lykke med at finde på et navn ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 4:01 am

Du er så awesome! 8D

Det er dejligt med billeder fra dig igen! x'3
En skam at de er lidt rystet og utydelige.. nogen af dem.. :/
Jeg kan godt lide effekterne, og dine drenge.. høhø..

--
Din navn løsedreng minder mig lidt om Sam (min dukke) rødhåret, lys og vild x'3
og Liam minder mig lidt om Ikras (min dukke) sorhåret, mørk, og emo.. xD

Det er et dejligt mach! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Gæst
Gæst




Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 4:12 am

Zhean: Aw usind tak! Og hvor er det navn dejligt! men... det passer ligesom ikke til min 'lille' dreng D:

Wolter: hoho, jamen tak i lige måde!! 83
Og jeg ved de er lidt rystede! og det er jeg led og ked af! men jeg var for doven til at tage nogen nye xDD
og.... hvor har du egentligt ret o.o Jeg hugger bare alle jer andres idéer! Sowwyyy! xDD
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitimeSøn Okt 31, 2010 9:50 am

PrinceNaru - Taak! 8D
ohoho!! Det med at være doven kender jeg godt! x'D Jeg har det altid med at se hvor rystet billederne er når jeg har lagt dem over, og så tænker man bare; nå hvad fanden! >.> pf.. xD
og neeeeeej du tager ikke vores andres idér.. xD Altså i mit tilfæde, tænker jeg bare meget på mine egne dukker når jeg ser bare den mindste smule lighed! xD

---
Det kunne osse være at jeg tog fejl!? ò.o hm.. neeeej! x'D
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Empty
IndlægEmne: Sv: Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)   Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lille update (DZ-Hid & DF-Xaing Yi)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et lille Bitte Træf + lille box-åbnings billeder
» Theresa eye update
» update af EID Chase ;)
» hunde offer(update 12/02 12)
» gabriel update(soom tuff)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: