Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]

Go down 
+2
Prinsessen
Pallas
6 deltagere
ForfatterBesked
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 6:51 am

Inspireret af Resin Apertures månedlige udfordring på Deviantart forsøgte jeg at tage nogle low key billeder. Jeg er ikke helt tilfreds med dem. Jeg synes at der mangler et eller andet før det er helt rigtig, men jeg kan ikke finde ud af hvad. Derfor må i hellere end gerne komme med kritik og gode råd :3

.......

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] 5015558454_f4cc6a9ee1_b

.......

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] 5014950037_8eaa4fb230_b

.......

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] 5014950229_c4e59cb143_b

.......

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] 5015558512_2a9fdea153_b

.......

Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 7:46 pm

Jeg har ikke gode råd eller ideer til hvordan det kan blive bedre. Men jeg kan ret godt lide det første billed. Det er super fedt og jeg kan ret godt lide det Very Happy (de andre billeder er også gode, men det første er jeg vild med)
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeFre Sep 24, 2010 7:51 pm

Nu har jeg ikke så forfærdelig meget forstand på low key, men synes du har klaret det rigtig godt. Very Happy
Det eneste der lige er at sige, er at billederne er en smule rystede, men ellers er det nogle gode billeder. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 6:59 am

Prinsessen: Thank you. Det første billede er også mit yndlingsbillede. Great minds think alike og alt det der XD

Chazzi: Mange tak. Du her jo egentlig ret i at billederne er en smule rystede.Det kan være at det er det som jeg har synes har været en smul "off".
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 63
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeLør Sep 25, 2010 9:06 pm

Jeg har heller ikke forstand på low key eller fotografi i det hele taget; men hvis du ikke har en 'stander' (eller hvad det nu hedder til dit fotoapparat), så prøv at sætte kameraet på nogen bøger eller lignende, så det får den rette placering i forhold til dukken. Så skal du bare trykke på knappen på kameraet og slipper for at billedet 'ryster'.
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Animist

Animist


Antal indlæg : 130
Age : 47
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 02/01/09

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeMan Sep 27, 2010 3:23 am

Måtte slå low key op - aldrig hørt om det før. ^^ Men spændene opgave. Og nu hvor du efterspøger kritik og gode råd - så smider jeg gerne min mening ind. ^^

Syntes også det første billedet er det bedste. Det eneste jeg ville gøre ved det billedet er at beskær det, så der ikke er så meget mørke over hende og bag hendes ryg. Lige nu syntes jeg det mørke "sluger" hende og fjerner fokoset både fra hende og det bløde lys der blidt bliver kastet ind på hende.

Det er bestemt et super flot billedet - og hun er altså stadig lækker. Glad for du stadig har hende, hun er iblandt mine yndlings dukker. ^^
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitimeMan Sep 27, 2010 9:58 pm

Animist har vist givet nok råd.. ^^

Så jeg nøjes bare med at sige at billederne ser dejlig mørke og mystiske ud.. Noget jeg er vild med for tiden. høhø..
Som Boots har nævnt er billederne lidt rystet, og det er virkelig synd! D:


- håber at se mere, snart.. OwO
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Sponsoreret inhold





Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Empty
IndlægEmne: Sv: Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]   Film Noir [Evie / DM Orlando Ray] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Film Noir [Evie / DM Orlando Ray]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny hat [Evie/ DM Orlando Ray]
» 2 styks [Evie / DM Orlando Ray]
» Filterforsøg [Evie / DM Orlando Ray]
» I en jazz-tid [Evie/DM Orlando Ray]
» film aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: