Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 3:59 am

Mig og Opiya var en tur på stranden nogle uger tilbage og jeg har først taget mig sammen til at sætte dem ind nu ^^'

men her en masse billeder af en dejlig lille dukke hygge hjemme hos mig Wink

edit -glemte at fortælle at pigen er en DOC Bee-A er opiya's pige Aya Wink tvillingerne drengene er mine <3

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2076

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2082

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2091

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2116

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2118

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2126

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2099

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2103

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2140

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2138

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2143

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2144

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2145

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2108

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2149

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2146

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2155

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2162

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2176

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2179

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2186

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2190

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2198

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2210

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2200

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2203

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2205

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2214

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2217

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) IMG_2236


tak for kigget Wink


Sidst rettet af lille_Aki Tors Sep 16, 2010 6:39 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 4:24 am

Flotte, dejlige billeder. Især kan jeg godt lide billederne af pigen (husker/kender ikke navnet) på det væltede træ (eller hvad det nu er). Der er 2 billeder af hende der er fantastisk gode (efter min mening). Jeg tror det er nr. 21 og 22 i rækken. De billeder er bare så flotte; men alle billederne er flotte.


Sidst rettet af boots Tors Sep 16, 2010 4:55 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 4:35 am

OMG!!

hvor posere din pige dog godt!!!

elsker det billeder hvor hun spejder!! QwQ
du kunne lave en Fed! fotostory! OwO
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 4:49 am

glemte at fortælle at pigen DOC Bee-A er opiya pige Aya Wink tvillingerne er mine <3

men tak >_< mig Opiya har taget billederne og tror hun tog de fleste gode billeder Wink hihi
Tilbage til toppen Go down
Opiya

Opiya


Antal indlæg : 146
Age : 34
Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark
Registration date : 29/01/10

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 7:08 am

Jamen tak, jeg er da glad for I kan lide min Aya ^ 3^ ~<3
Tilbage til toppen Go down
http://opiya.deviantart.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 7:35 am

Det er nogle rigtig gode billeder Smile Og så mange!! Kiggede de sidste lidt hurtigt, må jeg indrømme Embarassed

Men alle dukker ser rigtig gode ud. Kan godt lide det der billed, hvor Gidion stå helt forest og så Leo ude i siden og Aya længere bagved. Kan godt lide dybden i det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeTors Sep 16, 2010 8:12 am

Opiya skrev:
Jamen tak, jeg er da glad for I kan lide min Aya ^ 3^ ~<3

Dukkerne er da dejlige - alle 3; men jeg er nu mere vild med selve billederne. De er bare så godt taget. Bl.a. dem jeg nævnte med din pige på træ-tingen hvor hun ser lidt usikker ud på det første og så ser mere selvsikker ud - og kigger ind i kameraet - på det næste billede - og med den mest vidunderlige baggrund. Dem - og så de billeder hvor hun spejder ud over havet - ville jeg printe ud og bruge som postkort til venner og familie hvis jeg havde taget dem. Men som jeg sagde - alle billederne er forrygende gode. Er fotografi din hobby?

Edit: Lagde lige mere mærke til det sidste billede. Det er da perfekt til at afslutte med. Det virker som om der er et skift i vejret - det bliver køligere - og de skal til at hjemad. Ej - må sige jeg er begejstret over dine billeder (men det har alle vel fattet nu... hihi)

Mere edt: Og efter at have kigget dem igennem flere gange må jeg lige tilføje at drengene også ser skønne ud. Der er virkelig også mange gode billeder med dem - ja de er jo allesammen gode - jeg var nok mere optaget af din pige i starten fordi hendes outfit er så skønt.
Er dit kamera sådan et specielt godt og dyrt ét?
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Opiya

Opiya


Antal indlæg : 146
Age : 34
Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark
Registration date : 29/01/10

masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitimeFre Sep 17, 2010 12:18 am

Jamen tak, jeg er da også glad for at nogen kan lide mine fotos xD
og det er faktisk første gang jeg sådan rigtig tager (ordenlige) billeder
De er taget med Aki's kamera, hvor vi skiftedes lidt, men tror jeg har taget de fleste med Aya, og et par stykker hvor drengene er med Smile
Jeg elsker at fotografere. Specielt med Aki's spejlrefleks kamera! o* Q*o
(Prøver selv at få sparet op til et ''= .= )
Men jeg vil ikke kommentere for meget på kameraet siden det ikke er mit ^ 3^

Og jo, drengene er nemlig også super dejlige Very Happy
Jeg kan heller ikke få nok af dem xD
Tilbage til toppen Go down
http://opiya.deviantart.com
Sponsoreret inhold





masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Empty
IndlægEmne: Sv: masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)   masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
masse billeder af en lille tur på stranden(MNF Shiwoo twins, DOC Bee-A)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et par billeder fra stranden [Littlefee Shiwoo]
» my twins <3 (MNF Shiwoo& MNF Shiwoo scar head)
» Twins <3 (MNF Shiwoo & MNF shiwoo scar head)
» Et lille Bitte Træf + lille box-åbnings billeder
» bare nogle billeder <3 (Elfdoll Aden, MNF Shiwoo, MNF Shiwoo scar)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: