Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Still, but not broken.. [Iplehouse I]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna

Antal indlæg : 719
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Still, but not broken.. [Iplehouse I] Empty
IndlægEmne: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 3:21 am

Jeg skulle have præsenteret min nye skønhed, og da vi alligevel har et gammelt egetræsskab til at stå midt i det hele, så tænkte jeg at det kunne bruges. Historien endte med ikke rigtig at have noget med hende at gøre, så det blev til et eventyr i stedet. Og jeg er selv ganske godt tilfreds med resultatet. Lidt bedre lys havde været perfekt, men det er svært at finde godt lys der ikke bliver for lyst >.<
Teksten bliver på engelsk, for det er sådan jeg har tænkt det.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6314
"... I wonder what's over there" the girl said, looking for a switch.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6316
"Foundt it!" The light turned on with a few flashes, and revealed an old cabinet.
"My grandmother sure did collect all sorts of things.. Hey, what's that?"

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6327
The girl turned the key, and the two doors opened without a sound.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6331
"A doll? I wonder why she kept that.." The girl said to herself, while bending forward to take a closer look

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6332
"What's up with all those small fairytales? And why is she holding a watch? It's not even working" The girl looked around, and she noticed a tiny box in the corner of her eye.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6338
"A box! And inside there is a key. Wonder what that's for.. Hey, maybe it's for the doll!" The girl grabbed the key, and placed the doll in an upright position.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6340
The doll slit forward, and revealed a tiny hole in the back. "Perfekt!" The girl whispered, when she placed the key in the hole. "Now all I have to do is to wind her up. I wonder what she can do? Maybe she can say some stupid, old sentence.." The girl turned the key a few times...

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6344
... And took out the key. "Nothing happens.. It's probably broken, like all the other stuff.."

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6347
The girl placed the key in the box again, but when she looked at the doll something seemed.. different.. "Wait, I didn't turn the head, did I?" the girls whispered to herself. "I don't like it, I'm going back..."

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6348
Just as she was about to turn around, the doll started to move. It crawled, and the girl started to scream. The doll seemed to react to the sound, crawling against her...

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6356
... and then it fell down from the edge.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6364
Forgetting how scared she was, the girl fell on her knees, and cached the doll just before it hits the ground. Then she remembers, and places the doll on top of the cabinet.

Still, but not broken.. [Iplehouse I] IMG_6367
"What on earth are you?" the girl whispers. "I'm your grandmothers last wish" the doll answered. "Iiaah!!!" The girl jumps backwards, but somehow the dolls voice is calming. "Your grandmother wanted you to be happy. She used to tell me all about you, and show me pictures. Back then, I was just an ordinary doll. When your grandmother laid dying, she wished for me to protect you, and be by your side. Then she died, and the next thing I see is you. Sorry I scared you, but you couldn't hear me over your screaming. Thank you for finding me, and saving me." The girl didn't know what to believe, but she did feel a little sorry for the doll, and she blushed when she recalled how much she musted have screamed. "Well, I can't deny my grandmothers last wish, so I'll take you with me." the girl said, grabbing the doll, and walked out. "I'll come back later and see what other stories this house keeps" the girl promised herself...

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeTirs Sep 07, 2010 4:11 am

hvor er hun skøn!!!
Og historien! Oooh, hvor jeg elsker den!! Ingen fejl! intet kunne være bedre! Ihvertfald kan jeg ikke finde noget!
Den gjorde mig lidt trist? ved ikke om det bare er mig, ^^''
Men rigtig rigtig god story!
Rigi-chan

Rigi-chan

Antal indlæg : 377
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeOns Sep 08, 2010 2:13 am

O.O !
sådan helt eventyr argtigt xD
glæder mig til at se flere stories med din kønnne dukke >x3
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Manna

Manna

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeOns Sep 08, 2010 6:52 pm

Tusind tak begge to ^^ Jeg skal nok se om ikke jeg kan finde på flere eventyr, jeg har i hvert fald en idé til en mere.

PrinceNaru: Det er også en lidt trist historie. Selv om den egentlig ender godt.
wolter
wolter

Antal indlæg : 1350
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeOns Sep 08, 2010 7:21 pm

maaan.. der var meget engelsk tekst.. :c
og du ved at jeg er mega dårlig til engelsk!!! xD <3

Men go' tekst og sjove anderleds billeder OwO
http://robinuwolter.weebly.com/
Amano

Amano

Antal indlæg : 448
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeOns Sep 08, 2010 10:29 pm

Wolter - hvis du bruger Crome og ikke internet eksplor, kan du få alt oversat. (crome har et oversætter program)

Vildt smukke billeder, er helt vild med hendes wig.
Rigi-chan

Rigi-chan

Antal indlæg : 377
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeTors Sep 09, 2010 1:22 am

Manna skrev:
Tusind tak begge to ^^ Jeg skal nok se om ikke jeg kan finde på flere eventyr, jeg har i hvert fald en idé til en mere.

PrinceNaru: Det er også en lidt trist historie. Selv om den egentlig ender godt.

UH O.O spændende >x3
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Manna

Manna

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeTors Sep 09, 2010 6:22 am

Wolter: Sorry, men jeg havde ikke lige tid til at oversætte det, men hvis det er kan jeg sagtens smide en oversættelse ind?

Amano: Mange tak ^^ Jeg er også positiv overrasket, planen var at hun skulle have kort, rødt hår, men da det lige var den eneste wig jeg havde må hun klare sig med den, og hun gør det ganske udemærket. Det er faktisk en SD wig jeg har syet sammen i nakken, så den har nærmest en lille hestehale bagi ^^
Isabella

Isabella

Antal indlæg : 525
Geografisk sted : Vordingborg, Sydsjælland
Registration date : 05/01/09

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 9:51 am

total gode Very Happy

Det var virkelig godt skrevet og taget Very Happy

Hun er ganske smuk og sød at se på Very Happy
http://Dragon-Circle.probroads.com
Manna

Manna

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitimeMan Sep 13, 2010 9:30 pm

Mange tak ^^ Jeg regner med at tage hende med til Roskilde ^^
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Still, but not broken.. [Iplehouse I]   Still, but not broken.. [Iplehouse I] Icon_minitime

Still, but not broken.. [Iplehouse I]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Broken Heart [Iplehouse EID Rebecca boy]
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» Painted and Broken [Soomlings (Taco, Minette, Hati)]
» min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado)
» I wonder.. [Iplehouse I]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: