Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeTirs Aug 17, 2010 7:20 am

Er det bare mig eller har andre også problemer med at finde en titel til sin tråd?, [Møg irriterende] Anyways
fik taget et par billeder af Dina for et par uger siden som jeg lagde op på DreamofDoll og krydser fingrer for man måske vinder >:3 Mwuaha tror det ikke men alle har jo en chance.
Kommer nok heller ikke til at lægge billeder op af hende de næste par måneder så hvorfor ikke lægge dem ind? ^^!

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] _DSC0019copy111

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] _DSC0020copy111

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] _DSC0042copy111

kan godt selv lide det første billeds vinkel og prøver at øve mig i lidt ala det samme når jeg en dag får tid til at rette lidt på Dinas face-up og sådan,
Og så er der bare den klassiske Rookie tattoo på armen xD men vil gerne vise hun har en istedet for den sidder på numsen eller andre steder du aldrig tager billeder af nøgen.

Kritik af Vinkel/Posering/Belysning/Redigering/tøj er velkommen!

Tilbage til toppen Go down
Mika

Mika


Antal indlæg : 136
Age : 31
Geografisk sted : Banff, Canada
Registration date : 02/01/09

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeTirs Aug 17, 2010 8:43 am

WOW O__O fed face-up!!!
flot pige : ) og held og lykke med konkurencen! : D
Tilbage til toppen Go down
http://Pebblepals.net
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeTirs Aug 17, 2010 8:58 am

Det første og sidste er de bedste! Virkelig flotte billeder! Glæder mig til at se mere tid hende. Hun er så flot og elsker face-uppen. <3

Det er dejligt at se du har lagt billeder op!
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Gæst
Gæst




Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeTirs Aug 17, 2010 10:33 pm

woow hvor er hun smuk! Alt ved hende er bare perfekt, seriøst da jeg så hende sagde jeg bare woow!!
syg pæn dukke! Er hun ny?
Tilbage til toppen Go down
Kirie

Kirie


Antal indlæg : 152
Age : 32
Geografisk sted : Glostrup
Registration date : 29/12/08

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 12:05 am

Hehe Thanks alle sammen! ^__^

Fiie: ja hun er ret ny endu, fik hende i slutningen af juli måned. efter mange års ventetid med at bestille hende :3

Alex: så vent til du ser hende i oktober xD hun bliver meget anderledes at holde om når du er vant til større SD dukker, hehe
Tilbage til toppen Go down
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeFre Aug 20, 2010 3:22 am

Fantastiske billeder, hun er bare skøn ^^
Det første billede er wicked!
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitimeMan Sep 06, 2010 10:19 pm

De er meget intense og farvemættede, og hendes attitude er super sej! Lækre billeder!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Empty
IndlægEmne: Sv: Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]   Dont mess with me [Dina/DOC Petsha] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dont mess with me [Dina/DOC Petsha]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Neutral - [Dina/DOD Petsha Elf]
» Dømt Boxopening! [Dina/DOC Petsha]
» Light And Darkness [DOD/E-an//Petsha]
» Dina^^ [Dollzone Orlando]
» Dina is growing<3 [DZ Orlando]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: