Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]

Go down 
+7
AnMaNi
boots
jeanet kaulitz
Ponpyon
Marha
Rigi-chan
Haruka_Kite
11 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:24 am

Det lykkedes mig under mit ophold i Tokyo at finde Sooms show room i Harajuku, hvor mine venner og jeg fik brugt noget tid. Jeg fik desuden endelig købt Ephrems rigtige paryk, som har været udsolgt på Sooms side, siden jeg fik ham - very satisfied! :D Vi var de eneste, der var der, og den unge pige bag disken var enormt sød og nysgerrig, og viste os desuden sin egen Beyla, som hun stod bag kassen og puslede med noget hjemmesyet tøj til. Hende ville jeg godt nok gerne have med hjem...
Så her følger nogle enkelte billeder af min darling i sit krøllede vidunder af en paryk og nogle få (meget mørke) billeder fra butikken.

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] DSC_0381

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] DSC_0361

Og så fra Sooms show room.

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] 38719_1554562549674_1403507651_31494729_2811361_n

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] 38027_1554562229666_1403507651_31494727_4791794_n

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] 38027_1554562269667_1403507651_31494728_4067600_n
Kiba herinde fra 8D

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] 38027_1554562189665_1403507651_31494726_804111_n
Tilsyndelande har de noget samarbejde med Iplehouse.

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] 38027_1554562149664_1403507651_31494725_5238060_n

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] 38719_1554562629676_1403507651_31494731_1920681_n

Tak for kigget!


Sidst rettet af Haruka_Kite Søn Aug 08, 2010 9:47 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Rigi-chan

Rigi-chan


Antal indlæg : 377
Age : 28
Geografisk sted : midt jylland
Registration date : 30/05/10

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:59 am

WOOAW
1. HAR DU VÆRET I TOKYO
heldige dig! >w<
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/Rigiichan?feature=mhum#p/a
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:32 am

Jeg vil oss have været der! D:

Hvorfor er der iplehouse dukker i et soom showroom?? o.Ò

Eeep Amber X3
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:59 am

Hvor hurtigt fandt I det? Jeg tror jeg gik forbi det op til 5-6 gange får jeg prøvede en sidste gang og tilfeldigvis kikkede op og opdagede deres skilt.
Men nøj hvor var det besværligt at finde (havde forestillet mig en lidt større butik.
Og nice at I måtte tage billeder der! Så skulle jeg også have taget nogle TT_TT
Det måtte man i hvert fald ikke hos Volks.

Men sys det er en super fin wig til ham.
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:55 am

Awr hvor er den wig fin til hende ham (ups)^^

Og nice med billeder fra Sooms show room Shocked


Sidst rettet af jeanet kaulitz Tors Aug 05, 2010 3:18 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:19 am

Åhhh.... jeg gad godt snuse rundt dér i et par timer... Jeg forsøgte at overtale min datter til at finde stedet da hun var i Tokyo; men selvom hun var taget derhen ville hun jo alligevel ikke vide hvad hun skulle kigge efter (hun er ikke særlig begejstret for mine dukker - hehe - og aner ikke hvad jeg mangler til dem).

Det er virkelig en flot wig - og den passer fint til den blege 'hud'..
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 11:03 pm

Rigi; Det er godt nok ikke held, det har krævet hårdt arbejde og lang tids opsparing. :b Jeg har været af sted før, men det er nogle år siden sidst, så det var bestemt fedt. (:

Marha; Ja jeg var også overrasket. ö Tilsyneladende har de noget samarbejde med Soom. Butikken solgte også nogle få varer fra Iplehouse.

Ponpyon; Vi fandt den overraskende nemt, faktisk. XD Vi var heldige at få øje på skiltet, for det var virkelig ikke særlig tydeligt, og butikken ligger på anden sal i en lille bygning.
Vi spurgte den unge dame pænt, om det var tilladt at tage billeder, og det måtte vi godt, så det var cool. :D

Jeanet; Ephrem er en han, men tak! 8D <3

boots; Haha, måske du kan få hende overtalt, hvis hun tager til Tokyo igen? Du må lokke lidt. ;D
Og tusind tak skal du have. (: Det er virkelig rart endelig at have ham færdig. Jeg er i hvert fald godt tilfreds!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
AnMaNi

AnMaNi


Antal indlæg : 317
Age : 42
Geografisk sted : KBH
Registration date : 30/01/09

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 11:10 pm

Ihh hvor spændende, jeg vil ogå en tur til Tokyo!

Den wig ser bare super lækker ud til ham! ^^
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 3:19 am

Haruka - ups, ændret nu Laughing Men den klæder ham stadig!
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 7:11 pm

Hvor er han fiiin med den paryk Very Happy

Og hvor ser butikken hyggelig ud Smile Håber I havde en rigtig god tur til Japan Smile
Tilbage til toppen Go down
Alex

Alex


Antal indlæg : 115
Age : 33
Geografisk sted : United Kingdom
Registration date : 29/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 8:20 pm

*jealous* ^_^

De er fede! Håber I havde en god tur! Hvis jeg engang kommer til Japan skal jeg da også se det! Lyder fedt :3

Og kan virkelig godt lide wiggen. I love you
Tilbage til toppen Go down
http://igreywolf.deviantart.com/
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 4:14 am

Aw, hvor er han blevet super flot med den nye wig. Very Happy

Jeg elsker at se billeder fra SOOMs showroom! Midnitestar7 fra DoA er derinde hver måned for at tage billeder af de nye MDs, så har efterhånden set en del billeder derfra. Vil vildt gerne derind selv, når man nu en gang får sparet sammen til at tage til Japan. XD
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
KONFETTI

KONFETTI


Antal indlæg : 79
Age : 32
Geografisk sted : Nykøbing Sj.
Registration date : 30/12/08

Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitimeMan Aug 09, 2010 10:28 am

Sikke en lækker paryk, den klæder hende owo
Men damn var der et SOOM showroom i Harajuku >.> Jeg var der ca. 3-4 gange og så var der et showroom som jeg ikke vidste fandtes! Damn! Det må jeg sku se næste gang! xD
Men fedt du måtte tage billeder, det oplevede jeg flere steder at de ikke ville have man gjorde i butikkerne irriterende nok -.- xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Empty
IndlægEmne: Sv: Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]   Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Twin-land [Ephrem - Soom Amber]
» There's no such thing as his own nationality. [Ephrem // Soom Amber]
» My grail doll is home (soom free choice amber/beryl
» Time To Show Off... [Angellstudio Abel, D.O.I Luke no 2, Soom Amber- Pure Spirt] (IMG Havey)
» Decadent [Soom Amber]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: