Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fotoudfordring november/december 2008

Go down 
+4
Kinu
Zidora
Charlie
714
8 deltagere
ForfatterBesked
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeMan Dec 29, 2008 5:28 am

Ohøj!

Vil lige minde om månedens fotoudfordring, som er LITTERATUR. Fx en scene for en bog, eller din dukke klædt ud som en bestemt karakter el. lign.

Der er deadline for at poste bidrag d. 31. december (så bare se at komme i sving D: ), og stemmedeadline 3. januar.

Kan på stående fod ikke huske reglerne ordret, men mener det er noget i denne retning:

- Billedet skal være taget til udfordringen, og må ikke være genbrug fra et tidligere shoot - dvs det må ikke være et genbrugt billede.

- Du skal eje mindst en af dukkerne på billedet.

- Det må gerne være photoshoppet, for at fremhæve temaet.

- Man har én stemme, og der må først stemmes, når deadlinen for at lægge bidrag op er nået. Dvs ingen stemmer før efter midnat d. 1. januar. Smile
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 10:34 am

... Gælder den her stadig? :0 For jeg postede et billede dagen før jeg to på lejr (ergo d. 26., dagen før RG blev slettet). Ved ikke om andre postede. Hvis ikke, så er det ligemeget, det er ikke så sjovt at konkurrere mod sig selv o-o
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 5:30 am

Jeg ved godt denne her har været udsat én gang allerede, men kunne et forslag alligevel være at udsætte den igen?

Emnet er jo godt, og det ser jo ud til at Charlie allerede har lavet et indslag, og vil også gerne være frisk og love at jeg kommer med et bidrag hvis den bliver udsat og så er der i hvert fald mindst to allerede Wink
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 8:07 am

Jeg synes også at det er en fin idé at udsætte den igen. Jeg lover også at være med hvis det er ladesiggøreligt :3
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:46 am

En udsættelse er godt, for i sidste emne var der også mange der virkede til at have idéer og gerne ville være med, men måske ikke nåede det pga. decemberstressen ^^

Så nu smider jeg lige mit billede op igen, og venter spændt på hvad I andre finder på ^^

Fotoudfordring november/december 2008 Hamlet
Den klassiske Shakespeare, men det er begrænset hvad man kan lave med et floating head :0
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 7:17 am

Charlie vinder vidst?
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 9:06 pm

Der er vist ikke opnået enighed om udsættelse (the second edition) eller ej endnu. Smile
...jeg er stadig med på at tage denne måned med... Please please?
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeTirs Jan 13, 2009 10:02 am

Gawd RG'ere, hvor er vi sløve!
Bliver der gået med til endnu en udsættelse, må vi virkelig tage os sammen og få deltaget. (>< ; )
Pretty please miss Louise?? (ha, det rimer..)
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Zin

Zin


Antal indlæg : 265
Age : 32
Geografisk sted : Amager
Registration date : 02/01/09

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 5:24 am

tænkte på om det her er opgivet? ^-^"
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeMan Jan 26, 2009 6:19 pm

well, jeg planlægger skam stadig at poste et billede inden 31. januar... altså med mindre det inden da er bestemt at denne skal lukkes ned. Så i mit hoved lever den i hvert fald indtil det modsatte er bevist Wink
Tilbage til toppen Go down
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeSøn Feb 01, 2009 12:10 pm

Jeg er ikke inden for fristen ( hvis den altså stadig galdt ), så Charlie ser ud til at være vinder Smile

Vil alligevel poste mit bidrag her lidt for sent, da jeg flere gange har udtrykt iver for at få forlænget fristen og så ville det dog alligevel være for dårligt ikke at poste noget Embarassed
Så hermed en muligvis let pudsig fortolkning af en af mine yndlingshistorier ( burde nok skrive romanens titel, men synes det er sjovere at lade være Wink )

Fotoudfordring november/december 2008 Ahab_vs1
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 5:43 am

... Ikke for at lyde påtrængende, men kan vi ikke snart få en eller anden form for afgørelse? :0 Jeg er lidt ligeglad hvad der sker, jeg vil bare gerne vide om konkurrencen bliver lukket, udsat eller om der bliver puttet en ny op. Der skal i al fald gerne ske noget, be om? ^^
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Zidora

Zidora


Antal indlæg : 66
Age : 46
Geografisk sted : Helsinki, Finland
Registration date : 30/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 7:47 am

Charlie > lyder som en god ide at få den lukket. Ved ikke om det plejer at være admins eller den, der har givet emnet, der plejer at styre det, men måske kunne vi bare være frække og tage afgørelsen selv og sige at du vandt og vælger næste emne? Smile


(OT: For resten, hvis nogen skulle have været bare moderat nysgerrige omkring hvad mit bidrag forestillede, så er det naturligvis en dramatisk scene fra Moby Dick.)
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 8:49 am

Well, siden at der ikke har været indvendinger fra emnets bagmand, så lad os erklære Charlie for vinder!

Charlie bestemmer næste måneds emne (februar/marts) og laver en tråd, hvori reglerne står. Smile
(Der søges ivrigt efter de gamle regler, så sig til hvis nogen ligger inde med dem. Lige nu bruger vi dem 714 har skrevet)
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitimeFre Feb 13, 2009 8:50 am

... Wow, tak ^0^ Har heldigvis en idé.
Men, hvornår skal deadline for billedaflevering og stemmer være? Når vi nu starter like... midt i en måned?
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Fotoudfordring november/december 2008 Empty
IndlægEmne: Sv: Fotoudfordring november/december 2008   Fotoudfordring november/december 2008 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fotoudfordring november/december 2008
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Foto udfordring november/december 2014
» Fotoudfordring December
» fotoudfordring november
» Fotoudfordring December
» Fotoudfordring november 2009

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: