Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A long awaited arrival ~

Go down 
+11
Taylor
wolter
midiya-chan
Nerdystreak
Chazzi
Charlie
jeanet kaulitz
Horisont
Akatsuki
ShadowCatty
Effle
15 deltagere
ForfatterBesked
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 6:58 am

Ja, så kom han endelig : D Min Soom Gem Kanoa <3 efter 105 dages venten xD
Jeg måtte beherske mig for ikke at løbe hjem fra posthuset, både fordi det var dælme koldt og af ivrighed!

Jeg undskylder på forhånd for de dårligt opstillede og belyste billeder XD det var lidt svært at lade det gå langsomt nok til at jeg kunne nå at tage billederne XD

Kassen : D
A long awaited arrival ~ SN852984-1

Kassen i kassen... Hey vent.. o.o Hov, den vender forkert XD
A long awaited arrival ~ SN852985

Shiny box *__*
A long awaited arrival ~ SN852988

First look into the box : D
A long awaited arrival ~ SN852989

Tæt på Ö
A long awaited arrival ~ SN852991

Så fik jeg reddet ham fri af sit fangeskab.. men stadig nøgen : D
A long awaited arrival ~ SN852997

Så ville jeg lige prøve at give ham den wig på der fulgte med.. Jeg ved ikke helt om jeg kan lide den.. nu må jeg se ad.. den driller mig noget så grusomt XD
A long awaited arrival ~ SN853002

~

Så forsøgte jeg lige hurtigt at tage et par billeder af ham xD I know i'm newbie

A long awaited arrival ~ SN853034

A long awaited arrival ~ SN853035

A long awaited arrival ~ SN853048

Det var hvad jeg havde for nu : D Tag venligst godt imod ham <3
Er ikke helt sikker på hvad han skal hedde.. overvejer lidt at det skal blive Alexander O:
Tilbage til toppen Go down
ShadowCatty

ShadowCatty


Antal indlæg : 45
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 02/01/09

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:03 am

Han ligner en Alexander faktisk xD...
Han er rigtig pæn, ser meget skøn ud, glæder mig til at se mere Wink
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:04 am

105 dage?! O__O hold da ferie. Er SOOM blevet så slemme? Håber ikke jeg skal vente lige så lang tid.
Men han ser da rigtig fin ud =D mange gange tillykke med ham ^^
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Horisont




Antal indlæg : 36
Age : 34
Geografisk sted : Fredericia
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:07 am

Aaaaw hvor er han fin..! Dejligt at du endelig ar fået ham * kramme * Så kan du pille ved ham næste gang vi ses x'D Hvad er det ved wiggen der driller?

Og tillyke med din 'førstekøbte' dreng Wink
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:14 am

ShadowCatty - Tak! 8D havde tænkt på navnet mens jeg ventede, men da jeg fik ham i hænderne virkede navnet bare rimelig godt til ham : D

Akatsuki - Yeah.. Jeg var ved at gå ud af mit gode skind xD Tak : D

Horisont - Den virker til at være alt for stor.. for den nærmest 'svupper' af ret nemt.. ligesom en sko der er for stor hvor hælen hopper op.. og så er pandehåret meget flyvsk xD syns jeg.. Tak! Ja 8D
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:32 am

Awr hvor er han en dejlig mold! Tillykke med ham Very Happy

Synes Alexander passer rigtig godt til ham!
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:36 am

Orh, F'er! 8D Tillykke ^0^ Du har fandme også ventet længe.
Han er rigtig flot - jeg kan godt lide wiggen til ham, selve snittet, men ikke farven :0 Den virker forkert i forhold til hans face-up, men det kan man jo ændre på ^^

Vi må mødes en dag så jeg kan sige hej til ham 8D
Forresten, Alexander er godt, men hvad med at lave en lille ændring, sådan at det måske var Alexandre, eller sådan noget? ^^ Det virker mere som ham, synes jeg *her kommer Charlie med alle sine idéer*
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:40 am

Jeanet - Tak! : D er også rigtig glad for ham ^__^

Charlie - Tak xD Ja, det var ikke sjovt, og så troede postDK lige at han var forsvundet. Pyha.. Ja jeg kan også godt lide den, men ja.. hvid er måske lidt lys for ham xD Ved ikke om man kan farve den?
Altså, at udtale det 'Alexand-re' med tryk på til sidst? Det kunne være muligt xD Jeg må se ad hvad jeg beslutter mig for i løbet af det næste stykke tid : D
Det er skam godt! Når Charlie først kommer i gang, plejer det ofte at munde ud i noget godt : D
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 8:20 am

Hvor rart at du endelig fik ham - rigtig mange gange tillykke med ham, han er virkelig flot!
Synes at Alexander passer godt til ham ^^ Glæder mig til at se mere til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 8:57 am

Han er rigtig flot. Tillykke med ham! :-) Sikke en fin faceup, han kom med.
Tilbage til toppen Go down
midiya-chan

midiya-chan


Antal indlæg : 15
Age : 30
Geografisk sted : Handest (Randers) - Skals
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 6:20 pm

Han er virkeligt pæn, meget pænere end på soom's hjemmeside (og der var han i for vejen pæn) *_____________*
Tillykke med ham. Hold da op en ventetid Shocked
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 6:24 pm

hvor i ald verden har du købt ham >.< Han ser ud som om han bare er blevet smidt i kassen!! hvor groft! -.-
De skal passe på vores dukker, og søger for de ligger trykt og godt!! og ikke på den måde!! -.- Sådan noget kan pisse mig af!!

Billederne er rigtige gode, og han er jo en smuk dreng! Smile SÅ tillykke med ham! xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Taylor

Taylor


Antal indlæg : 457
Age : 32
Geografisk sted : kolding
Registration date : 06/01/09

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 6:29 pm

iih tillykkke med ham han er da egentlig rigtig flot ^-^

Men egentlig.. så har wolter ret i det hun siger. =.= han ser ikke ud til at ha lagt særligt behageligt i den kasse.
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 7:29 pm

Chazzi - Tak : D *sidde i skolen nu* Jeg kan ikke vente til at komme hjem og pille ved ham (Håhå)

Mary - Taak, ja, det syntes jeg også ^_^

midiya-chan - Ja, det var også min tanke Ö Var glædeligt overrasket.. : D

Wolter og Tiko - Ja det syntedes jeg heller ikke var så rart at han lå sådan, men jeg mistænker tolden for det.. den ene bubblewrap til hænderne lå ved siden af.. o_o Syntes det plejer at se fint nok ud fra Soom.. Skyndte mig også at få ham op! : D
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 1:12 am

waaaaauw... hvor er han bare en pretty mold O_O// uuh.. han er altså noget af det kønneste jeg har set, tror jeg.


Tillykke med ham! Very Happy wiggen klæder ham faktisk. Jeg glæder mig til at se mere <3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 3:30 am

Tiko -> Tak! xD

Effle -> Altså det var hellere ikke for at beskylde dig.. ^^; Blev bare rimelige pisset! -.-
for her slider vi og slaber, for at få vores kærer hjem, og så paker de dem bare ind på den måde! altså.. -.-

Men, jo.. kan jo være at det var T(r)olden.. :/ ved man jo aldrig.. >.<
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Cherizard

Cherizard


Antal indlæg : 47
Age : 30
Geografisk sted : Vestjylland, struer
Registration date : 31/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 3:51 am

Tillykke med ham! Very Happy

Han er da helt vildt smuk! og parykken passer ham da perfekt Smile

Flotte billeder forrestenxD
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 5:26 am

Ahhh hvor jeg elsker arrival piccies- blir aldrig træt af at se folk møde deres nye dukker for første gang!!! Tillykke med ham! pig pig pig
Tilbage til toppen Go down
Effle

Effle


Antal indlæg : 107
Age : 32
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 29/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 9:11 am

Tak for kommentarerne : D Ih altså, nu bliver han jo helt forlegen af at blive kaldt pæn xD haha

Kaneko - Tak Ö det var pænt af dig at sige ^__^

Wolter - Det troede jeg skam heller ikke xD jeg var også selv en smule overrasket over han lå sådan.. like.. av.. Men det positive er dog at han er i hel stand : D Og ja, når vi i dyre domme betaler for noget, så må de også gerne beskytte det xD Han lå dog mellem to 'luftmadrasser'.

Cherizard - Tak tak tak : D

Lotte Rotten - Jeg ELSKER også at se folks box-opening's 8D bliver simpelthen så glad af at se folk's glæde over deres dukke(r) xD hvis det gav mening xD
Tilbage til toppen Go down
Lucie
Admin
Lucie


Antal indlæg : 116
Age : 42
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeLør Jan 10, 2009 9:03 pm

Aww, hvor er han sød! Mange gange tillykke med ham. Kanoa har et dejligt udtryk, drømmende, mild, åndfuld.
Alexander er da et fint navn, jeg kender en der af og til kalder sig det... Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:54 am

Nurh hvor er han nuttet. Han er dejlig at se på.
Tillykke med din smukke nye dukke. ^^,
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A long awaited arrival ~ Empty
IndlægEmne: Sv: A long awaited arrival ~   A long awaited arrival ~ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A long awaited arrival ~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New arrival
» The Arrival of Psyche - Xagadoll Elva Girl
» New Arrival... [Alie - Delf Lishe] [Aoife - MNF Shiwoo girl] [Nohely - MNF Miyu]
» It's been far to long... [Jules/Unoa Sist]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: