Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Haster! Hjælp med Superlim ~

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:52 am

Hey Folk ~

Landet ligger sådan at min Beylas magnetter faldt ud her til aften (Dem i headcappen)
Fair nok tænkte jeg da. Jeg limer dem jo bare i igen med Super Lim.
Desværre har jeg åbenbart ikke fået skubbet den ene langt nok ind så nu kan jeg altså ikke lukke headcappen.
Så her er det jeg vil have hjælp med..
Hvordan får jeg magnetten ud igen?
Nogen der kan hjælpe mig med det?
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Sv: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 11:10 am

Kan du ikke bare presse den længere ned i hullet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Sv: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 11:15 am

Jeanet - Desværre ikke D: Har virkelig skubbet, ast og mast D: Men intet resultat ~
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Sv: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:15 pm

man burde kunne få den ud ved hjælp af måske en pincet!?
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Sv: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 11:26 pm

Jeg kender til problemet... jeg fik sat den løse magnet på mit Nia hoved FORKERT i første gang... og kunne ikke få den ud igen selv...
min far var så nødt til at bikse den ud med sin lille lommekniv - fik den heldigvis ud...

så nu har jeg lært at når jeg skal lime magneter i, lader jeg den der skal limes i, sidde på den anden magnet mens jeg fylder lim i hullet,
og så presse hullet ned over magneten mens den stadig sidder på den anden magnet (hullet i headkappen skal vende op).

så jeg vil foreslå dig at bruge en lommekniv til forsigtigt at lirke magneten ud af hullet.
Tilbage til toppen Go down
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Sv: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 11:33 pm

Jeg havde et lignende problem med Sard hvor jeg fik limet to magneter sammen inde i hovedet ^^; Jeg gjorde noget jeg ellers er meget imod, jeg lagde headcappen i blød i husholdningssprit (ikke acetone, og bare så magneterne var dækket.) indtil limen var opløst nok til at jeg så kunne få magneterne ud med en kniv. Hans headcap tog lidt skade men kun ved hullerne hvor resinen er tynd.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Haster! Hjælp med Superlim ~ Empty
IndlægEmne: Sv: Haster! Hjælp med Superlim ~   Haster! Hjælp med Superlim ~ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Haster! Hjælp med Superlim ~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ridse i msc'en - HJÆLP!
» HJÆLP jeg er så sulten...
» wig kliping hjælp
» Face-up hjælp!
» Face up (hjælp)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: