Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Komplet farvning af dukke

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
xsachielx

xsachielx


Antal indlæg : 12
Age : 32
Geografisk sted : Valby kbh
Registration date : 29/01/10

Komplet farvning af dukke Empty
IndlægEmne: Komplet farvning af dukke   Komplet farvning af dukke Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 10:54 am

Heeej

... til sagen...

Jeg har en dejlig dreng, som jeg egentlig gerne vil have farvet huden på, på hele kroppen.
Regner med enten en sort/grå eller brun/rød farve, da han er min lille dæmon...

... MEN...
Hvordan gør jeg det?!

1. Hvad kan bruges?
2. Hvordan gør jeg det permanent?
3. Har I nogle erfaringer med det?

~ Eli
Tilbage til toppen Go down
http://zherios.proboards.com
Gæst
Gæst




Komplet farvning af dukke Empty
IndlægEmne: Sv: Komplet farvning af dukke   Komplet farvning af dukke Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 12:27 pm

Er du medlem af Doa?
Jeg ved nemlig der er en guide og nogle råd derinde om præcist dette emne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Komplet farvning af dukke Empty
IndlægEmne: Sv: Komplet farvning af dukke   Komplet farvning af dukke Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 7:48 pm

Sådan en farvning er et stort projekt, men går man rigtigt til værks, kan man få et utroligt resultat.
Jeg har set det gjort rigtig godt, men også dårligt, hvor dukken ikke har en jævn farve og nærmest har "skjolder".
En måde er at bruge pastelkridt (dem man brugertil blushing i faceup), men det virker nok bedst på mindre områder eller steder (jeg har set det på klove og ben).

Men i stedet for at gøre mig klog på ting, jeg ikke selv har prøvet, så vil jeg anbefale at tage et kig på de her tråde:

https://resingarden.danskforum.net/faceup-og-modifikationer-f19/dukke-skal-farves-permanent-t1848.htm

https://resingarden.danskforum.net/faceup-og-modifikationer-f19/permanent-farvning-af-puki-puki-t2414.htm


- Det er forskellige fremgangsmåder, og den første tråd har også links til et par tråde på Den of Angels. Håber, du kan bruge det til noget! :-)


Sidst rettet af Pallas Tirs Dec 15, 2015 6:47 am, rettet 1 gang (Reason for editing : Fjernet døde links.)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Komplet farvning af dukke Empty
IndlægEmne: Sv: Komplet farvning af dukke   Komplet farvning af dukke Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Komplet farvning af dukke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Permanent farvning af Puki Puki
» At farve en dukke.
» Dukke liste.
» Hjemmelavet dukke
» Min dukke er slap..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: