Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 coincidence..??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
mellaney

mellaney


Antal indlæg : 169
Age : 32
Geografisk sted : Odense
Registration date : 04/04/09

coincidence..?? Empty
IndlægEmne: coincidence..??   coincidence..?? Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 10:19 am

(Vidste ikke rigtig hvor den skulle placeres henne så hvis den er placeret forkert så sæt den der hvor den hører hjemme XD)

Well efter at have læst en tegneserie kunne jeg ikke lade være med at finde tilfældigheder...altså som i at både dukker og karakter ligner hinanden XD
Har i nogensinde oplevet hvor i tager billeder og opdager enten før eller bagefter at jeres dukker ligner måske en karakter enten fra en serie eller noget?? XD

Well in my case fik jeg den ide med at tage nogle billeder efter jeg havde læst mangaen fra gaiaonline hvor min dukke Zhivago sad og så sådan kedelig ud i sengen hvor jeg læste den seneste manga i gaia...hvorefter jeg finder ud af at den Zhivago(hvor jeg startet med at få min Zhivi ideer fra XD) dukket op efter lang tid XD

Hvorefter billederne lagde op kunne jeg ikke lade være med at grine at hvor de ser såååååå forfærdelig ens ud at det kunne have været den samme karakter XD

Men her er der nogle eksempler XD

coincidence..?? Aas

coincidence..?? Aas1

coincidence..?? Aas3

Såå har i nogensinde oplevet det ?? XD

kom gerne med billeder hvis i har lyst ellers bare fortæl jeres sjove oplevelser XD
Tilbage til toppen Go down
Nuggie

Nuggie


Antal indlæg : 130
Age : 31
Geografisk sted : Kerteminde
Registration date : 02/03/10

coincidence..?? Empty
IndlægEmne: Sv: coincidence..??   coincidence..?? Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:35 pm

Mwahah.. ;3 How funny.. ;3 Ligner virkelig hinanden!! x3
Nice..! <3
Tilbage til toppen Go down
 
coincidence..??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: