Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)

Go down 
+19
Akutenshi Uke
Mariehønen
Chazzi
Akatsuki
Dustbunnie
FrkLynge
Ponpyon
Twinny.
Medusa
lupus-wolfy
CakePie
mystearica
Prinsessen
Maru
Amano
wolter
Manna
Hirin
Nerdystreak
23 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 10:40 pm

Vi havde engang (på det gamle RG) en tråd med dukkerelaterede ting, vi hver især har fået sagt, mens der var ikke-dukkemennesker til stede, og som må lyde komplet vanvittige for "uindviede". Fx "Jeg har slebet hans næse, fordi den var for stor" eller "Jeg er træt af min pigekrop, så jeg har tænkt på at komme ståltråd i leddene, så den kan stå bedre".
Hvad har I sagt til et træf på en cafe eller i toget til en anden dukkeejer?
Skal vi ikke have sådan en liste/tråd igen? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:17 pm

lyder fedt!

jeg har selv oplevet sådan noget et par gange med mine klassekammerater XD

"Hovedet er nemt at tage af kroppen, men det er godt nok svært at sidde på igen fordi kroppen er stram" - skrev med en holandsk veninde over msn og en klassekammerat kiggede godt nok på mig da han læste det XD
"jeg skal have fået ændret øjnene i den rigtige farve" - samme samtale og med samme klassekammerat.
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:55 am

Jeg har på et tidspubkt i en kedelig time siddet og skrevet små ting i bobler på et papir, og en af de ting jeg skrev var "Jeg skal hjem og have min krop i sprit, så den bliver pæn og hvid igen" Min venindes reaktion var "Jamen, er det ikke rigtig usundt? Ej Mare DET gør du altså ikke!" Hvordan skulle hun også kunne vide at det var min ene drengs krop xD

Update:
"Og så sad krogen pludselig fast i hans hals!"
...
"Jeg har fået hevet Jimmies bukser ned i processesen, pludselig kunne jeg mærke en bar røv"


Sidst rettet af Manna Fre Mar 12, 2010 6:43 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:35 am

Jeg vil skrive ind alle jeg kommer ud for xD!

Edit:

På Nyborg station, PÅ FYN!:

PrinceNaru: Årh! Jeg glæder mig til Nate kommer!
Azure: Jah, det gør jeg også. Men så skal du altså hjælpe mig med at tage hovedet af ham så jeg kan tegne på det D:!
Forbipasserende mennesker: o_____O''


Sidst rettet af Azure Man Jun 14, 2010 12:21 am, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:54 am

HAHA.. xDD


Det skete engang for længe siden hvor mig og Tiko skulle i skole hvor jeg udbrød i bussen. "Jeg har købt et nyt hoved!"
Kort efter blev der selvfølgelige stille..

Nu kan jeg ikke lige huske flere sætningere, da jeg har glemt at skrive dem ned. >.>
Har sit afbrudt en dukke samtale, hvor jeg små griner og siger. "Hvad tror du ikke folk tror vi snakker om?"

EDIT;
skriver alle ind fra nu af.. ^^ (hvis jeg husker det xD )

Amano sagde. "IB vil gerne lave hendes hoved"


Sidst rettet af wolter Søn Mar 14, 2010 10:55 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Amano

Amano


Antal indlæg : 448
Age : 37
Geografisk sted : Vejle
Registration date : 16/11/09

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:22 pm

i skolen fik jeg sagt til middag at jeg virkelige overvejet at slipe brysterne af, hvorefter at nogen kiggede lidt mærkeligt på mig og måtte forklare at det ikke var mine ejne men min dukkes bryster...

Deadly_nigth 142 siger - "tror jeg vil købe noget sandpapir og slipe Lucys' kønsdele af", hvorefter en af drengene udbrøder "Av min pik"...

Tror jeg vil gøre Wolter efter og skrive alle de sjove ting der bliver sagt. (hvis jeg husker det)

Var også en gang til en fest hvor jeg spurte en af mine veninder "om hun ville se min lille pige", en af de andre til festen suprte om jeg gar fået børn.. hehe.... (er ret ofte at Adi bliver forveklest med et barn, når jeg snakker om hende)...

Idag (19/3) lånte Tiko mig nogen øjne, da jeg gerne vil prøve nogen af den på Adi.. mens jeg sidder og spiser morgenmad spør en af drengene, hvad det er og om det er et menneske der skal bruge dem (har aldrig hørt noget så dumt, mest fordi det er små øjne)

Fik sagt til Wolter at jeg var helt vild med hendes nye drengs krop og sådan en ville jeg også have (gad vide om der er nogen der ved at man bare kan skifte krop på sig selv).. hehe


Sidst rettet af Amano Man Mar 29, 2010 2:11 am, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 6:21 am

"Det var sådan lidt underligt at åbne kassen, også lå han bare dér helt nøgen!" ~ havde en snak med en veninde, flere klassekammerater overhørte samtalen, uvidende om hvad den gik ud på xD

"Jeg har glemt at bestille undetøj til hende... Det er skidt når hun nu går i nederdel.." ~samme situation som ovenstående ^^;

"Jeg skal have købt et par nye hænder, dem jeg har nu passer ikke helt i farven" ~dette var en snak jeg havde med én i bussen på vej hjem! Der var mange mennesker jeg ikke kendte der så meget sjove ud i ansigtet o3o;

Også er der en helt seriøst stor misforståelse fra da jeg skulle bestille min Kid delf Ani dreng fra Luts! Razz Jeg snakkede med mine to eneste BJD interesserede veninder jeg kender, og en anden veninde overhørte samtalen. Hun ved ikke at jeg samler på sådan noget, og jeg omtaler mine dukker med navn såee... tjae.
"Jeg glæder mig sådan til at Matthew han kommer hjem, hele vejen fra Korea! Men turen er bare så lang... "
Mine to veninder var helt: "Wow, vi glæder os til at møde ham! (ja, møde ^^Wink Han er sikkert vildt cute!"
"Ja også kan han endeligt bo på mit værelse, jeg har helt gjort plads til ham og hans ting!"

Min veninde der overhørte det, troede at vi snakkede om et rigtigt menneske, der skulle bo på mit værelse og kom fra Korea >x3 Det tror hun faktisk stadigt, og det er virkeligt sjovt at forvirre hende med det xD "Jeg har klippet Matthews hår i går.." ~"a-hva?"

Wink
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:28 pm

Haha, det er nogle fantastiske citater! Bliv endelig ved. :3

Jeg sad i bussen sammen med Kinu i weekenden og fik sagt ting i stil med: "I princippet kan jeg jo bruge hvilken som helst krop. Og jeg har jo et par løse hoveder liggende i forvejen." -_-;
Tilbage til toppen Go down
Maru

Maru


Antal indlæg : 293
Age : 33
Geografisk sted : København
Registration date : 23/04/09

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 10:50 pm

Willow var så awesome at forære mig det MNF DES hovede som jeg ønskede mig til min fødelsdagsfest igår. Var helt høj på det resten af aftenen og gik og udbrød "Iiih! Jeg er bare så glad for mit hoved!"
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 1:59 am

Jeg har haft en samtale med min ven angående nippels på dukker xD Fordi jeg kom til at nævne at en af Prinsessens dukker har utrolig realistiske nippels og jeg syntes det var facinerende xD
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 6:26 am

"Jeg er godt nok træt af hans krop, har nogen gange lyst til at kyle den gennem min lejlighed nogen gange!"

"Jeg havde faktisk flere øjne end jeg regnede med"
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 2:10 am

*fordi denne tråd mangler lidt liv*

Jeg har snakket rigtig meget om de to tykke ponyer fra SOOM, og så her den anden dag spurgte min veninde "Ej, jeg er altså nødt til at vide det.. Har du købt en levende pony?" Eller når jeg siger at jeg glæder mig til min lille pony kommer, og så får nævnt at den kun er ca. 26 cm høj. Så kigger folk lidt xD

Og her den anden dag tog jeg mig selv i at sidde og råbe "Haha, Wolters hest har ingen øjne!" uden at tænke over at min mor holdt møde i stuen xD (Undskyld Wolter, det er ikke så slemt ment)
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 2:23 am

OH MY MANNA!!! JEG TROR AT JEG DØDE LIDT DÉR!! Jeg har ihvertfald tårre i øjene af grin!! x'D


-----------

Nå ja! nu vi snakker om de soom dukker! Jeg skrev med Pawky på Facebook sidst omkring min dukke Den.. 8D
Hvor jeg skrev noget som; Du skal se hans penis! Den er mega stor!!


edit; og så fik man en sms fra Manna hvor der stod; JEG FANDT MIN HALE!!


Sidst rettet af wolter Man Jan 17, 2011 1:45 am, rettet 1 gang (Reason for editing : tilføjet)
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeLør Jan 29, 2011 9:29 am

Jeg har en tendens til at glemme, hvor jeg ligger mine dukketing. Så der har opstået nogen lidt komiske situationer, hvor jeg render forvildet rundt og skriger:

"Mit hoved! Mit hoved! Har du set mit hoved??"
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Jun 08, 2011 8:45 pm

i dag da jeg åbnede pakken til mit dolomi hovede
Tina: har du brug for en hånd, det har hun i hvert fald for hun har ikke nogen krop
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Jun 08, 2011 10:29 pm

Gik på gaden, og fik sagt til min veninde "Jeg har bare slet ikke tid til mine små piger for tiden, de sidder bare nøgne derhjemme og keder sig!"
Tilbage til toppen Go down
CakePie

CakePie


Antal indlæg : 33
Age : 29
Geografisk sted : Roskilde
Registration date : 01/06/11

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Jun 20, 2011 7:33 pm

Haha xD
Jeg kender det godt, man siger et eller andet og så kigger "normale" mennesker bare på én som om man er sindssyg xD

Jeg tror jeg vil lave en liste her, så jeg kan holde styr på dem efterhånden som de bliver sagt :3

  • "Jeg elsker Sebastians stive brystvorter!" <Sagt om en Apollo Bobobie dreng, som Kandi og jeg kiggede på billeder af.. XD
  • Mig: "Mine babyer er ved at blive lavet!"
    Asta: "Ved Mads [min kæreste] godt det? xD"
Tilbage til toppen Go down
http://www.alex-autumn.deviantart.com
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Sep 21, 2011 6:49 am

da wolter og jeg var ude at gå tur snakke vi om Rilan. Jeg kan ikke huske helt hvad jeg sage men jeg kan i hvertfald huske at jeg sage noget med
"Det er nok os fordi jeg så på ham hver dag at jeg lade mærke til det men nu er hun igange med at ordne hans fjæs" noget i den stil XD
Tilbage til toppen Go down
Medusa

Medusa


Antal indlæg : 94
Age : 56
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 10/06/11

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeFre Sep 23, 2011 7:35 am

"...jeg skal vist have en ny krop, den jeg har, vil ikke stå op."
Tilbage til toppen Go down
http://bjdollhouse.wordpress.com
Twinny.

Twinny.


Antal indlæg : 139
Age : 24
Geografisk sted : Møn
Registration date : 05/06/10

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 6:23 am

Mig og min venide Xperia^^ snakkede noget i den stil:

Mig: hun har ikke hår på benene!
Xperia: det skal hun altså have, xD

og så kom TLDJ

Jeg har nær studeret hende, hun har ikke hår på benene,
Xperia: æv.. det ville ellers klæde hende
sådan en dukke snak om en satyr midt i 'offenligheden' nogle folk blev lidt forundret xD
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeMan Okt 03, 2011 6:30 am

Jeg havde en højskoleveninde (der verken er Anime/manga eller dukke intereseret - dog kender hun til mine dukker) på besøg i sidste weekend,
Mig: "Jeg skal lige et smut ind på posthuset efter en pakke"
Veninde: "Hvad er der i?"
Mig: "Hænder..."
Veninde: O.o
Mig: "Ja, altså dukke hænder"

XDDD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Mar 21, 2012 5:28 am

I går formåede jeg at ytre denne sætning "jeg har lagt mit hoved i blød og mine fødder står til tørre på hylden i stuen" til min mor som ellers ikke er særlig interesseret i dukkerne. Der gik lige et par sekunder før det gik op for mig hvorfor hun grinede af mig ^_^'
Tilbage til toppen Go down
FrkLynge

FrkLynge


Antal indlæg : 139
Age : 33
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 07/02/12

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Mar 21, 2012 7:04 am

"Jeg har købt en ny paryk, for jeg er virkelig bare trœt af et skaldet hoved" fik mine kollegaer til at se efter om mit hår virkelig også sad fast på hovedet Very Happy - Mine kollegaer er ellers ret vilde med dukkerne og ser frem til at se de andre også - introducerede dem til Tedi
Tilbage til toppen Go down
http://nico-robins.livejournal.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeOns Mar 21, 2012 6:54 pm

"Ej, hvis du tager billeder fra den vinkel kan man jo se det hele!" Ikke den smarteste ting at sige på en café hvor folk i forevejen kigger lidt på grund af dukkerne xD
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 12:32 am

Jeg har haft et par morsomme for nylig.

Til min hjemmehjælp: Kan jeg ikke få dig til at se om du kan finde det øre jeg tabte på gulvet igår? (Min PukiFee hamster har ekstra ører som sidder med magneter)

Nabo: Skal du op og handle?
Mig: Nej jeg skal bare på posthuset og have sendt mit hoved til Frankrig ...........ehh altså et dukkehoved der skal males.


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Empty
IndlægEmne: Sv: Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)   Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Et tip til at fotografere dukker med et "lommekamera"
» Dragørtræf (10. - 11. juli) [Mange/andre folks dukker]
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
» Sjove/skøre billeder med bjd.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: