Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Akatsuki's feedback

Go down 
+26
Kurisu
Marha
Hibari
Eiji
Manna
KevinOcult
Princess
MorbidNeeds
Kei
Medusa
Vincent
Kaneko
Maria
Ponpyon
Helene
Nerdystreak
Maru
Akutenshi Uke
Zin
lille_Aki
714
Leechy
Ziggimaguagua
Mika
Nalilou
Akatsuki
30 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Eiji

Eiji


Antal indlæg : 5
Age : 31
Geografisk sted : Horsens - midtjylland
Registration date : 29/12/08

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 9:37 pm

God feedback til Akatsuki!
Jeg købte en SD dukke af hende, hun var venlig og medgørlig hvad angår transportmuligheder samt betaling :3
Selvom jeg var nød til at blande en anden veninde ind til at betale og transporterer dukken (da jeg selv ikke har muligheden for øjeblikket) Forløb det hele helt problemfrit!
Akatsuki er til at forhandle med og jeg modtog dukken i god stand. Dog med en løs øjnvippe, men den sætter jeg bare på igen Wink
Jeg er meget tilfreds. :3
Tilbage til toppen Go down
http://ace.tixi.dk
KevinOcult

KevinOcult


Antal indlæg : 32
Age : 26
Geografisk sted : Amager
Registration date : 13/06/12

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 11:01 pm

Super god feedback her fra! Very Happy
Jeg købte en dukke af hende og det hele gik super let. Der var god kommunikation var også god og hun skrev endda til mig for at være sikker på om jeg havde fået den. (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/83922311@N04
Hibari

Hibari


Antal indlæg : 74
Age : 29
Geografisk sted : Et lille fint slot :3
Registration date : 13/11/09

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 18, 2013 2:11 am

Købte en dukke af Akatsuki, Hun var rigtig hjælpsom og rar at skirve med, kun god feedback her fra :3
Tilbage til toppen Go down
Marha

Marha


Antal indlæg : 404
Age : 32
Geografisk sted : Århus
Registration date : 09/02/10

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 19, 2013 9:28 am

Rigtig god feedback fra mig! Very Happy
Akatsuki købte et Marry-Doll-Round Merry hoved af mig~~

Vi skulle mødes men måtte aflyse pga sygdom fra begge sider, men efter at have fået en ny aftale på plads om at jeg bare skulle sende hovedet, så betalte Akatsuki meget hurtigt!

Alt i alt en rigtig god handel! Ville gøre det igen ;D
Glæder mig til at se hva du får ud af hovedet Wink

-Undskylder dog for min langsomme feedback!
Tilbage til toppen Go down
http://www.marha.deviantart.com/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 21, 2013 7:23 am

Ville lige smide positiv feedback ind til Akatsuki, efter at jeg har købt en tiny-wig af hende. Fantastisk kommunikation, hurtig forsendelse og wiggen var præcis som beskrevet. Ville bestemt handle med Akastuki igen!
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 16, 2013 6:56 am

Endnu mere positiv feedback til Akatsuki!
Hun købte en Peak's Woods Wake Up Cue af mig på layaway over to betalinger.

Overførselerne blev ordnet helt som vi havde aftalt, og der var god og hurtig kommunikation hele vejen.

Akatsuki var fantastisk at handle med, og jeg gør det gerne igen. ^^
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
KevinOcult

KevinOcult


Antal indlæg : 32
Age : 26
Geografisk sted : Amager
Registration date : 13/06/12

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 15, 2014 8:29 am

Akatsuki købte en sort cardigan af mig. Det hele gik godt, der var ingen problemer. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/83922311@N04
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 27, 2014 10:36 pm

God feedback til Akatsuki! Købte noget tiny tøj og sko af hende og det hele gik godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 02, 2014 6:58 am

Fik købt en krop som jeg havde ønsket mig længe, og fik sat prisen ned oveni! Akatsuki er lynhurtig til at svarer, samt super sød!
Var så sød at komme til Århus istedet for at skulle bruge tid på fragt, hvilket var super rart. Kan kun anbefale hende, og der er ingen minusser fra mig! Handler gerne med hende igen. Wink
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 11, 2015 5:20 am

Akatsuki købte en MSD kjole af mig og hun var super at handle med! Kommunikationen var god og hun betalte for varen med det samme. Takker mange gange for handlen^^
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 26, 2016 3:52 am

Købte en Twigling Ingenieuse af Akatsuki på afbetaling, hun var sød og forstående da jeg måtte bide en afbetaling over i 2 på en mdr, hvilket var så dejligt.
Pakken var okay pakket ned og selv om der var lidt problemet fik vi dem hurtigt løst sammen. Rigtig god sælger, man skal bare være opmærksom på at forsendelsen kan være forsinket, men at man også hele tiden bliver opdateret omkring det. Det gjorde for mig, at det ikke betød det store. Så alt i alt en dejlig handel.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Akatsuki's feedback - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Akatsuki's feedback   Akatsuki's feedback - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Akatsuki's feedback
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» PDQ´s Feedback
» Flame_Angel's (Kagome-chan) feedback ^^
» Zin's feedback ^w^
» AliceFromUnderland's feedback
» Feedback for Aik0hime

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Køb, salg og fællesordrer :: Feedback-
Gå til: