Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]

Go down 
+7
Pallas
chuchu
Dustbunnie
Prinsessen
Hirin
Kaneko
PandaQueen
11 deltagere
ForfatterBesked
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 11:32 pm

Nu håber jeg bare, at jeg gør det her rigtigt... Hvis jeg har gjort noget forkert, så spark til mig OAo;... Helst ikke for hårdt!

Yearrrh, nu har jeg jo endelig modtaget min første dukke, skattebassesukkersnuskemussepusseprutten Reginald... Så finder man bare ikke et mere pinligt kælenavn. Men jeg syntes lige, at I skulle se ham, for selvom mine evner som fotograf bare skriger "n00b!", så fandt jeg vel et par acceptable billeder... *Facedesk*

Jeg er forøvrigt også rimelig glad for nærbilleder, da man helst skal kunne se hans fjæs tæt på... Ellers lyser huden helt op også kan man hverken se næse eller mund. xD"" *HostBlegfisHost*

Kritik er meget velkommen~ >A<;

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] IMG_0373

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] IMG_0008

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] IMG_0009

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] IMG_0015
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 11:36 pm

Hvor er han fiiiiin!! Regi~ Regi! *hugs him* > w<

De billeder er rigtig god kvalitet! OoO Kan specielt godt lide billede 2~<3

Og et genius outfit, du har købt til ham! > w< Vis mig mere Regi!<3
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 11:39 pm

ihh hvor er han lækker ^-^b
elsker hans look!!
det er nogle rigtig gode billede :3
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 37
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Jan 31, 2010 11:43 pm

Tillykke med ham Smile

Jeg synes billed nr 2 er rigtig godt. Det kan jeg godt lide. Kan forstille mig hvordan det var månen der lyste i baggrunden (og ikke bare blitsen). Og det ville passe sammen med billed 1, hvor jeg kan forstille mig, at han går ude i en skov, som kun er oplyst af månen.
Kan godt se en historie med ham i bare de to billeder. Det er fedt Very Happy

En skam at billed 3 er så overbelyst. Men det kan være rigtig svært at tage billeder af en meget lys dukke uden at det bliver overbelyst. Selv prøver jeg at gå lidt længere væk,og så bare zoome helt ind på hovedet. Så er blitsen ikke lige så skarp.

Det er noget super fedt tøj han har. Men det er Dream of Doll også rigtig gode til. Smile
Tilbage til toppen Go down
Dustbunnie

Dustbunnie


Antal indlæg : 175
Age : 70
Geografisk sted : Århus - sådan omtrent.
Registration date : 22/01/10

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 2:50 am

Han er meget meget flot! :swoon:

Billederne er slet ikke værst (man er vel jyde) De sidste to kunne nok have haft gavn af lidt kærlig behandling i et billedprogram, men det er SVÆRT at tage gode billeder med blits. Du skulle prøve at tage ham med udenfor en dag og tage nogle billeder. Jeg tror du vil være glad for resultatet. Smile


Dustbunnie
Tilbage til toppen Go down
http://dustbunnies-bjds.blogspot.com/
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 3:32 am

Jeg er helt måløs....fuldstøndig måløs.... han er helt fantastisk!!

tillykke!!!!

han er......WoW!
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 3:41 am

Tillykke med ham.
De 2 første billeder er virkelig lækre. Jeg kan specielt godt lide billede nr. 2.

Selv prøver jeg at undgå blitz så meget som overhovedet muligt, men hvis det ikke kan undgås, så gør ligesom Prinsessen siger: Gå så langt væk fra dukken som muligt og brug zoom. Et andet godt råd er at tape et stykke hvidt papir foran blitzen, så dæmper papiret lysstyrken og blitzen bliver ikke så skarp.
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 3:41 am

han er skøn Smile hans tøj er fedt og det er nogle gode billeder du har taget af ham
Tilbage til toppen Go down
PandaQueen

PandaQueen


Antal indlæg : 55
Age : 29
Geografisk sted : Fyn, Odense
Registration date : 16/11/09

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 4:20 am

Tak for alle kommentarene og de gode råd! De er virkelig elsket. <3

Prinsessen og Pallas - *HostYeahHost* nu stak jeg jo også kameraet helt op i snotten på ham... FAIL. D: Det skal jeg måske overveje at lade være med, frem over... Men jeg vil prøve jeres forslag på et tidspunkt, næste gang jeg tager billeder. ^__^ Takker, takker.
Tilbage til toppen Go down
http://www.Codename70H.deviantART.com
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 7:53 pm

zOMG <3 Lækkerhed :3 Og herresexet outfit x3
Tillykke med ham! Me want more picz!
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeMan Feb 01, 2010 9:45 pm

Han er bare lækker <3 Og fortsæt endelig med at tage billeder af ham, det er nogle rigtig gode nogle du har taget, så kan alt det tekniske altid komme senre ^^
Tilbage til toppen Go down
Tesshi

Tesshi


Antal indlæg : 45
Age : 28
Geografisk sted : In Lee Taemin's pants.
Registration date : 06/02/10

Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 8:14 am

Reegiiii~

Du ved det jo allerede, så aaaner ikke hvorfor jeg skriver det endnu en gang, men.. SURPRISE!! - jeg elsker ham! *Kramme livet ud af Reginald*
Er så glad for at du endelig har modtaget ham.. man skal virkelig vente i en evighed på de dukker dér! Tilløk' me' ham, Panda<3 ouo ..har jeg ikke allerede sagt det også? Oh well..

Hvad angår billeder, synes jeg især at de to første er flotte. Tøjet er også meget, meget nydeligt af en Mad Hatter at være xD <3 (Med andre ord: SEXY!)

Han skal nok blive en god 'moar' for Shoon og Wendy! (Alle tænker: "Hvad f*nden snakker kvindemennesket om?!")
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]   Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Billeder af Regi~ [DOD DOI Luke]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Togtur (D.O.I Luke no.2)
» Min nye dreng - lidt flere billeder. (mange billeder)Minimee Johnny Depp
» profil billeder af alle mine dukker * spam billeder*
» Eric In The Centrum [D.O.I. Luke no 2]
» Kærlighed? [DOD DOI Luke]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: