Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Intermezzo [Aleister//DS Saint]

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 8:50 am

For første gang i lang tid har jeg fået lavet en fotoserie (som ikke er Roomies-relateret eller en fotohistorie). Jeg håber, I vil kunne lide den! Kommentarer er mere end velkomne. :-)
Billederne er taget til træf d. 16.01.2010 i Ro's Torv i Roskilde (og så efterbehandlet).

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Aleister__relaxing_in_green_by_a_moosed

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Aleister2


Sidst rettet af Mary Fre Aug 05, 2011 11:52 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Billedlinks restaurerede - nogle billeder er desværre gået tabt.)
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 9:34 am

Elsker den effekt på de billeder, får mig til at tænke noget henad Matrix.
Og så må jeg sige at han er utroligt smuk! Elsker at det ligner han skuler lidt til en på de første par billeder, hvor han på de sidste ser helt afslappet ud.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 5:33 am

Ruki> Tak for kommentaren! :-) Jeg er glad for, du kan lide ham. Jeg tænkte på noget ir-grønt, da jeg lavede filtrene, og jeg kan sagtens se, hvad du mener med The Matrix.
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 6:25 am

Mm, Ali~
Han har simpelthen så flot en profil. Jeg synes virkelig godt om det irgrønne, Aleister fungerer fint med jordfarver. That skinny bugger. Mere!
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Kinu
Moderator
Kinu


Antal indlæg : 149
Age : 40
Geografisk sted : København
Registration date : 29/12/08

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 7:46 am

Han er bare grøn fordi Mathew har forladt ham til fordel for Lyon... Eller... Også er det bare et filter der klæder ham XD Han er så fin Smile Jeg var ikke klar over at gentlemen havde et forhold til vand.
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeMan Feb 22, 2010 7:54 am

hvorfor ser jeg først denne nu..? -.-

flot baggrund! flot grønt lyys *Q*
Jeg er vild med billede nr. 2 Han ligner en morder på det billede.. høhø.. xD
Detajlerne er som altid geniale. som at man liige kan se hanskerne nogle få gange.
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeTirs Feb 23, 2010 10:22 pm

Dejlige billeder. Smile
Hvor er det fedt at du har fået brugt Ro's Torvs lille springvand på sådan en flot måde. Very Happy Fungerer rigtigt godt som baggrund. Wink
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitimeMan Mar 01, 2010 10:46 pm

Hov, tak da også for kommentarerne til jer andre. :-)

Haruka_Kite>> Han har jo ikke "nææææsen", men jeg kan også godt lide hans profil. :3 Og vi vil gøre vores bedste for at lave mere.
Kinu>> ... ... Meget vittigt, unge dame. Gentlemen bliver ikke forladt. De accepterer skam fuldt ud og er ganske tilfredse med, at deres nevøs romantiske følelsesliv tilfalder en anden. At ingen så er værdige til en så fantastisk person som Mathew er vel en anden sag.
wolter>> Morder ... Tjo, han har da nok likvideret en del uønskede individer i sin tid. Ellers når man ikke dertil i fødekæden, hvor han befinder sig. ;-)
manda>> Hehe, ja jeg syntes, det burde kunne bruges til noget, da jeg så det, og det kunne det åbenbart også.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Intermezzo [Aleister//DS Saint] Empty
IndlægEmne: Sv: Intermezzo [Aleister//DS Saint]   Intermezzo [Aleister//DS Saint] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Intermezzo [Aleister//DS Saint]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Negativt rum [Aleister/DollShe Saint & Vile/Luts Cane]
» En Torturbøddels Erindringer [Aleister/Dollshe Saint] [Blod/Splatter & Mentalt overgreb]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: