Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
mellaney

mellaney


Antal indlæg : 169
Age : 32
Geografisk sted : Odense
Registration date : 04/04/09

HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:22 pm

Hejsa allesammen.

Jeg står overfor et problem. Jeg har fundet to streger på ham(ikke ridser),
hvorfra den ene kommer nok fra hans tøj, og det andet ved jeg ikke hvor kommer fra...
hvad kan man gøre, kan man fjerne det med fint sandpapir eller hvad skal jeg gøre??
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 12:59 am

Har du prøvet med ganske almindelig vand og sæbe?
Hvis det ikke hjælper så ville jeg tage tage noget vat med en lille smule sprit og se om det kan fjerne det. Medmindre striberne er på faceup'en, det ville jo bare fjerne den også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:04 am

Vileda Miraclean - Specielle svampe der med lidt vand fjerner alle former for pletter.
De kan købes i silvan n_n

LOL det lød som en dårlig reklame, men det passer xD
Tilbage til toppen Go down
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:32 am

Jeg vil gerne bakke op, om forslaget af Vileda Miraclean - de er super effektive ^^
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Saki

Saki


Antal indlæg : 137
Age : 33
Geografisk sted : Nordjylland, Aalborg
Registration date : 21/08/09

HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 7:20 am

Af erfaring kan jeg nævne af de streger du snakker om, sagtens kan stamme fra neglelak... Mine dukker har med tiden fået mange sjove streger i alt fra sort, til rød og hvid, pga. jeg har glem at jeg havde lagt neglelak -.- lakeringen behøves ikke være ny, den kan sagtens være uger gammel hvis man ikke slider den -.-
I så fald virker lidt sprit eller neglelak fjerner (i princippet det samme(pas dog på med ikke at bruge en med olie i)) perfekt ^^
Tilbage til toppen Go down
http://sasakikouishi.deviantart.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 8:08 am

Man skal altså passe på med at bruge neglelak fjerner, da det kan ødelægge dukken.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Empty
IndlægEmne: Sv: HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)   HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
HJÆLP - Hvordan kan man fjerne streger fra kroppen??(billeder kommer)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Faceup og modifikationer-
Gå til: