Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Login  

Share | 

Velkommen til det nye Resin Garden!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Mary
Admin

Antal indlæg: 1578
Geografisk sted: København
Registration date: 28/12/08

IndlægEmne: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 2:06 pm

Resin Garden fandtes indtil d. 27.12.2008 på en server hos en anden udbyder (Proboards). Der var 373 registerede brugere og 56.291 indlæg (fordelt på 4496 emner). I gennemsnit var ca. 70 brugere online hver dag (og mange flere gæster). Forummet blev oprettet i april 2005.
Proboards slettede (på ovennævnte dato) hele Resin Garden – alle diskussionstråde, meningsmålinger, linklister, osv. - på baggrund af, at siden ikke var på engelsk. Der har tidligere ikke været skredet ind mod sider på tysk, dansk, fransk, etc., men pludselig blev en stor mængde fora altså slettet (Resin Garden blandt dem) uden nogen form for forudgående varsel.

Dette er det nye Resin Garden. Vores nye udbyder, Forumotion, ser positivt på internationale sider og har tilmed muligheden for at oprette fora på dansk (hvilket Resin Garden derfor nu er blevet).
Der er desuden en række nye, spændende funktioner at udforske og lege med for alle medlemmer. Indstillingerne for medlemsprofiler er mere detaljerede, der er mange flere smilies/emoticons, man kan få vist nye indlæg siden sit seneste besøg, og der findes en grundig FAQ om tekniske ting på dansk. Derudover er der mange muligheder for at skræddersy forummets opsætning og layout.

Stabsmedlemmer har i skrivende stund arbejdet på højtryk i timevis på for at genskabe forummet. Vi har implementeret et par mindre ændringer i opsætningen, som i forvejen var blevet vedtaget, men blot endnu ikke trådt i kraft. Mange ting er stadig under udarbejdelse, men forhåbentlig vil der ikke gå længe før alting fungerer ligeså godt – eller endda bedre – end før.

Det skal ingen hemmelighed være, at det er temmelig nedslående, ja endog møgirriterende og super nederen, at have mistet alt, hvad så mange medlemmer har bygget op i løbet af knapt 4 år. Men samtidig har vi alle en unik mulighed for at starte på ny og lægge dugfriskt, opdateret materiale online.

Staben vil gerne opfordre alle til at sprede budskabet til ”gamle” medlemmer, som endnu ikke måtte have hørt om det nye forum samt at deltage i genopbygningen. Faktisk er det jo en mulighed for alle til at få indflydelse på Resin Garden helt fra grunden og få rettet ny opmærksomhed mod emner, som tidligere har været taget op. Det er vores håb, at I vil genoprette relevante diskussionstråde, salgsemner, billedposts, nyheder, osv. - Så (gen)start endelig en tråd med information, post de sjoveste af jeres fotohistorier igen, opret feedbacktråde og del jeres forskellige tips og tricks på ny.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://www.flickr.com/photos/onethirdworld/sets/
Prinsessen
Moderator

Antal indlæg: 791
Geografisk sted: Rødovre

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 4:19 pm

Det er beundringsværdigt at I sådan kæmper for at få bygget et nyt forum op!
Så må vi bare allesammen hjælpes ad med at få dette forum til at fungere perfect! ^^
Vis brugerens profil
zenni

Antal indlæg: 138
Geografisk sted: Frederiksberg

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 5:05 pm

Åh hvor surt Evil or Very Mad

Men som i siger kan det blive en frisk start, håber bare at vi for alle med igen.

Men det nye Resin Garden ser nu lækkert ud, selvom jeg lige skal vænne mig til det Smile

Tak fordi i har arbejdet så hårdt, og tak til Helle for at lægge linket ud på Facebook .
Vis brugerens profil
Miasachie

Antal indlæg: 61
Geografisk sted: Ishøj

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 5:12 pm

Øv, sikke noget prut Proboards har lavet! Super fedt at der allerede er et nyt forum oppe, staben er lurve! <3
Vis brugerens profil
Guest
Gæst

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 5:17 pm

Dejligt at det er oppe at køre igen! Såmskrot med proboards, er bare glad for at Rg ikke gik hen og døde, var mega trist da jeg fandt ud af at det var blevet slettet i går (>.<
Everything that has an end has a beginning! (^^b
Effle

Antal indlæg: 192
Geografisk sted: Vejle

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 5:46 pm

Wow, det er gået ret stærkt med at få lavet et nyt, syns jeg Ö Ros til dem der har gjort en indsats for det : D
Vis brugerens profil
midiya-chan

Antal indlæg: 55
Geografisk sted: Handest (Randers) - Skals

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 6:03 pm

Det var godt nok noget bæ, det Proboards gjorde (jeg så det godt i går, men vidste ikke helt hvad der var sket x'DD)
Men godt, at I fik et nyt forum op at køre så hurtigt Razz
Vis brugerens profil
Riki

Antal indlæg: 295
Geografisk sted: Holbæk, Danmark

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 6:41 pm

Stor ros til staben, men kunne i ikke have været lidt hurtigere??

Nej, spøg til side, det var da en luset måde at gøre det på. Min kæreste nævnte at eftersom Proboards tilbød gratis domæne havde de lov til at slette alt uden varsel. Det er jeg absolut ikke enig i! Med mindre de virkelig ønsker at stille sig selv i et dårligt lys, kunne de i det mindste have sendt en høflig lille mail "Da i har overtrådt en uskreven regel hos Proboards vil jeres forum blive slettet i løbet af to timer. Hvis i ønsker at gemme noget af jeres volapyk vil vi derfor råde jer til at gøre det asap!".
Jeg håber i har sendt en klage-mail for det er bare dårlig stil. Det gør man ikke hvis man har bare en smule respekt for sig selv. Jeg ved da så at det må betyde det forum jeg arbejdede på også er væk (>.<)

*suk* og her troede jeg at i blot var ved at lave ændringer som krævede at i tog siden ned en rums tid.
..men altså som sagt, stor ros til jer. Det er beundringsværdigt at i ikke bare har opdaget det så hurtigt, ikke bare har taget stilling til hvad i så gjorde så hurtigt, men rent faktisk allerede har et nyt, flot og fuldt funktionelt forum oppe.
Jeg tager hatten af for jer. Det er med folk som jer at miljøer som dette kan eksistere og blive store.

Jeg håber vi for alle medlemmerne samlet igen og at alle kan bidrage og hjælpe til at vise at jeres indsats ikke har været forgæves.
Vis brugerens profil
theXness

Antal indlæg: 160
Geografisk sted: Hillerod [NS]

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 7:03 pm

Det dejligt i kom op med noget så hurtigt, har virkelig siddet og bidet negle over det ^^;;

Men tror på den anden side at det er godt at med et helt nyt forum og en frisk start~~
(en chance for at få et andet brugernavn også Razz)
Vis brugerens profil
Akatsuki

Antal indlæg: 756
Geografisk sted: Djursland

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 7:04 pm

Jeg synes det er fantastisk hurtigt, i har fået et nyt forum op. Hold da ferie.
Jeg blev trist, da jeg opdagede RG var væk, men tristheden varede heldigvis kort. Synes dette forum virker meget spændende og er sikker på, vi nok skal blive mindst ligeså glade for det! tongue
Vis brugerens profil http://stolenmelody.livejournal.com/
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 7:08 pm

Jeg synes virkelig det er dejligt at i allerede har fået et nyt forum op og stå ~
Blev helt nedtrykt over at det gamle Resin Garden blev slettet T____T
Det er noget møg Proboards har gang i O_O
Men skidt med det ~

En ny start er sikkert også godt ~ Very Happy
Heceta

Antal indlæg: 1116
Geografisk sted: Holstebro DK

IndlægEmne: supert   Søn dec 28, 2008 7:12 pm

hvor er det bare supert i har fået det op at køre så hurtigt igen, hatten af for jeg piger.

Syntes det måske er klogt hvis folk bibeholdte deres gamle brugernavne, bare så vi ikke behøver lave tråde om hvad vi hed før og nu. Mere for at gøre det lettest for hinanden at genkende hinanden igen
Vis brugerens profil
Raito

Antal indlæg: 56
Geografisk sted: Danmark, Nordjylland

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 8:12 pm

Åh gud, jeg fik et chok da jeg klikkede på mit velkendte 'Resin Garden' link T__T Godt det er oppe at køre igen!
Neutral Det er virkelig for dårligt at proboards gør sådan noget! Men hvem behøver også proboards! Razz
Vis brugerens profil
Horisont

Antal indlæg: 137
Geografisk sted: Skælskør

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 8:17 pm

Tusind tak for staben for alt det hårde arbejde i ligger i at få RG op at køre igen.

Sad virkelig og var helt nede i går da jeg pludselig ikke kunne komme ind på RG ><
Så det er superskønt at se at det allerede nu er godt i gang med at komme op igen.

Tusind tak * kramme hele staben *
Vis brugerens profil
chuchu

Antal indlæg: 819
Geografisk sted: Aarhus, Denmark

IndlægEmne: Re: Velkommen til det nye Resin Garden!   Søn dec 28, 2008 9:10 pm

oh ja så er det hele da hvist på højkandt igen? men kæft hvor gør det da ondt at alle de gamle filer fra da forummet var helt nyt (og jeg startede som richan) er væk, det var sku minder...

nå ja hvis vi ikke overholdte reglen med forummets sprog er det jo vores egen skyld Smile sådan er det. men hej igen da! Very Happy
Vis brugerens profil

Velkommen til det nye Resin Garden!

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Next

Similar topics

-
» Velkommen til Unimatis Forum
» Velkommen til mig selv og mine maller :P
» Resin Garden Dating Sim?
» Velkommen til det nye Resin Garden!
» + Angelic Arrival + [Pullip/Dal/Byul]