Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)

Go down 
+3
Baku
Lotte Rotten
Heceta
7 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 7:09 am


Ja jeg har jo så købt Lotte rotten's gamle Soul Doll Amy, og jeg er SÅ glad for den bette msd skønhed.

Hun hedder nu Nyctea, og er en shapeshifter. Hun kan skifte skikkelse til en lille grå kirke ugle.
Hun "arbejder" i kirken, hvor hun hjælper præsten med alle hans gøremål. Når hun har "fri" opholder hun sig mest i kirketårnet, hvor hun også bor uden nogle ved det.

Mere kommer senere, men det var da lige en kort beskrivelse af hende.

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) IMG_8075

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) IMG_8081

Og så har jeg i dag fået et nyt sd hoved ind af døren. Ved ikke endnu om vi passer helt sammen, men dejlig er molden ihvertfald

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) IMG_8087

Tak fordi du kiggede.
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 7:15 am

Super dejligt at se at den lille Souldoll darling nåede sikkert frem! Hun er altså skøn, håber så meget at du bliver glad for hende- og som jeg allerede har nævnt til dig- hvor er hendes øjne fede! 'Nyctea' er et navn jeg aldrig har hørt før- men det har en god klang^^

Osse glad for at dit vampire head er flyttet ind- mon ikke du kommer til at holde af det? Tror jeg nok! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Baku

Baku


Antal indlæg : 71
Age : 35
Geografisk sted : Danmark 8D
Registration date : 18/06/09

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 11:25 am

Ej hvor er hun dejlig, elsker hendes øjne de er helt fortryllende. *_*

Og det andet hovedet ser meget interesant ud, glæder mig til at se det med en wig. Smile
Tilbage til toppen Go down
Beatie

Beatie


Antal indlæg : 39
Age : 38
Geografisk sted : Nyborg
Registration date : 29/12/08

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 7:30 am

Tillykke med din Amy. Var selv i tvivl om jeg skulle slå til, for hun er en virkelig dejlig pige. Minder mig meget om min egen Mina (Linn) ^_^ Elsker Souldolls ansigter <3 og kroppe for den sags skyld. Synes du ikke de er skønne?

Jeg håber vi får lov at se mere til din vampyr der. Smile Jeg er totalt nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 8:36 am

total smuk XD elsker det ansigt udtryk hun har Wink var ellers flere gange tænkt mig at købe hende ^^' men jeg kan se at den passer bedre til den personlighed du har lavet XD
og med din say vampire klæder mig til at se mere af vis du vil beholde den >_<
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:05 am

Nyctea er et sødt navn Smile hun er meget smuk, du laver nogle spændene dukker. jeg kan godt lide hendes bagrund den er lige noget for en fantasy elsker som mig

hvis du beholder say vampire hovedet glæder jeg mig til at se hvad du gør ved ham
Tilbage til toppen Go down
Kei

Kei


Antal indlæg : 18
Age : 35
Geografisk sted : Århus
Registration date : 10/11/09

Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:36 am

Sikke nogle fantastiske øjne. Minder mig om den hjemmeside hvor man kan købe øjne til udstoppede dyr. Er det såden nogle eller bare almindelige? Og så kan jeg næsten regne ud at du må have læst Forelsket Ugle. Sød bog og god ide =)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Empty
IndlægEmne: Sv: Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)   Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyctea flytter ind, + et nyt hoved. (SD Amy say vampire)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Adults Only (Say Vampire NUDITY)
» En Uke flytter ind (Luts Yder)
» Vampire Lord! [AS Adam, RS Mei]
» Is that me? (Toshii ~ Lu-Wen Dreaming Vampire)
» The vampire bunny...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: