Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )

Go down 
+4
Kiba-kuun
lille_Aki
wolter
Kaneko
8 deltagere
ForfatterBesked
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 3:56 am

Efter at have set et par andre herinde forsøge sig med at lave blod i programmer på computeren, kunne jeg også lige prøve det, selvom jeg vidst ikke har tålmodighed til at prøve at gøre det godt. Håber dog at i synes om denne lille photostory alligevel.

Enjoy!

----

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 42

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 12

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 22

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 8-1

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 52

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 62

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 32

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 72

---

Sådan så Shin sådan ca. ud, da han skulle spille rollen som "mobberen"

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) 123
"Halløj!" ^_^

---

Tak for kigget :3
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 4:06 am

Uh.. åh.. love! "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_biggrin <3 Jeg er vild med iden!
Og selve historien er super flot og meget virkeligt..
Selvom blodet ikke blev så godt, men syns stadig at det kan ses hvad det skal forstille, så mon ikke det blev godt nok? "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_wink

Men Kaneko.. Hvad har du dog gjort ved Shin! xD
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 7:01 am

enig med Wolter Wink men du skriv jo også at blodet ikke blev så godt >_<
Tilbage til toppen Go down
Kiba-kuun

Kiba-kuun


Antal indlæg : 60
Age : 32
Geografisk sted : Rungsted Kyst
Registration date : 04/01/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 8:34 am

Dejligt med nogle flere billeder <3 Jin approves sort of XD
- blodet er der kommenteret på så det er jeg for doven til XD
Synes det er nogle gode poses, og synes han virker så livagtig ^^ Måske savner jeg nogle total billeder af ham, men det er bare mig XD
Flowet er godt og kan godt li at det bliver mere slørret som om han mister bevistheden? ^^

Jin - Kazukiiiiiii~ T___T
Kiba - *pets*
Tilbage til toppen Go down
xKatashix

xKatashix


Antal indlæg : 51
Age : 29
Geografisk sted : Møn ^^
Registration date : 23/08/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 7:24 pm

Det er en rigtigt .. Ej, man kan ikke kalde det en sød.. Dramatisk historie ^^
Men ja, blodet er som du selv skriver, ikke så vellykket :3
Men ros alligevel ^^ Han virker så levende.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 6:08 am

sejt jeg syns det er godt og det du har skrevet (det han fortæller) er os godt XD elsker det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:13 am

ejh den er da rigtig god! Selvom blodet ikke blev det bedste, syntes jeg stadig at man lever sig ind i det!

Vil sige at billede nr.7 ligner ret godt at det faktisk er blod!
Tilbage til toppen Go down
Kaneko

Kaneko


Antal indlæg : 208
Age : 30
Geografisk sted : The Time Vortex
Registration date : 02/01/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:50 pm

Wolter- Det var lige den eneste ekstra wig jeg havde xD Tak for komplimenterne!

Lille_Aki- Mange tak! ^_^

Kiba-kuun- ( *Kazuki kisses and hugs Jin* <3 I´m alright, my king <3) Mange tak! ^_^ Jeg kan godt se at der mangler nogle flere total billeder <_< det må jeg huske i fremtiden! Jeps, det er præcis dét, det slørrede skulle vise ^_^

xKatashix- Mange tak! ^_^ Det er dejligt at få at vide.

lupus-wolfy- (Uh, er dit brugernavn ikke opkaldt efter Remus Lupus/lupin?! OwO ) Tak for komplimentet til min skrivning. Det er jeg glad for ^_^

PrinceNaru- Mange tak! ^_^ Billede 7 er også det jeg bedst kan lide, med hensyn til blodet.
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeMan Okt 05, 2009 6:33 am

det enste jeg ved at jeg har taget det fra stjerne tegnet der betyder ulv ^^;;
Tilbage til toppen Go down
ChibiShin

ChibiShin


Antal indlæg : 158
Age : 28
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 13/01/09

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeMan Okt 05, 2009 6:46 am

Vil sige at jeg ikke selv kan tegne blod lige så godt som dig, men giver de andre lidt ret, men som de andre også har skrevet skrev du jo at det ikke lignede så godt ^^ men ellers meget ros!! syns idéen med at skrive teksten på billederne er rigtigt god "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_biggrin og billederne er virkelig levende! syns også at de sidste billeder er vildt gode da de hele bliver en smule utydeligt.. ligesom slutningen på en historie XD

rigtigt godt! "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_biggrin
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 6:10 am

Meget stemningsfuld historie.. Kan godt lide at den er i sort hvid, og som andre også har skrevet er du rigtig god til at tegne blod. Det er sååå svært i redigerings-programmer.!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Empty
IndlægEmne: Sv: "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )   "..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"..Og efter kampen.." ( Advarsel: Blod. )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The search for Mr. Teddy [SOOM Beyla] ADVARSEL: BLOD
» Rebirth Episode 01: "Birth of Harmony" [CP Chiwoo SH mod] Advarsel i selve post!
» Jagten på den helt rigtige ... (ting til dukkerne) Hvad er jeres "tilbehørsbesættelse"?
» Sjove udtalelser om dukker, som får andre til at undre sig ("Jeg skal snart have nye øjne ..." osv.)
» "I take, she gives and forgives, and I keep forgetting it." [Ringdoll Dylan]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Billedhistorier-
Gå til: