Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 I love you to much to part with you (IM Hound)

Go down 
+6
Manna
flame_angel
lupus-wolfy
mystearica
lille_Aki
Heceta
10 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 12:18 am


Har været igennem en meget svær tid her de sidste 14 dage, med brud med kæresten, og de problemer der nu engang følger med sådan noget.
Jeg overvejede i starten af vores brud at jeg skulle sælge Ruben for at få råd til en ny seng, og ting til mit hus. Men har besluttet mig for at jeg beholder ham, han har igennem så mange år været en ønske dukke, og jeg kan simpelthen ikke nænne at skulle skilles fra en mere jeg elsker.

Så Ruben bliver her i familien, så må jeg sove på gulvet indtil der falder en seng ned fra himlen til mig.

I love you to much to part with you (IM Hound) IMG_7441

I love you to much to part with you (IM Hound) IMG_7442

I love you to much to part with you (IM Hound) IMG_7445

I love you to much to part with you (IM Hound) IMG_7448

I love you to much to part with you (IM Hound) IMG_7449

I love you to much to part with you (IM Hound) IMG_7451
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 2:30 am

og han bliver helt sikkert det værd >_< ville øsnke du ikke var så lang væk fra Aalborg elle at jeg var tættedere på dig ^^' ellers havde jeg en seng du måtte få Wink skal nemlig give den til bytteren Razz
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 3:03 am

er også sikker på han er det værd Very Happy han er rigtig dejlig
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 3:48 am

jeg syns det er godt at du beholder ham ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 12:25 am

Hvor er det smukt det du har skrevet.
Du er da helt vild sød mod dine dukker.
Den dukke er altså også bare sød!
Jeg forstår dig godt.
Tilbage til toppen Go down
flame_angel

flame_angel


Antal indlæg : 135
Age : 38
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 2:48 am

Jeg kan totælt forestår dig^^ Jeg vil hellere sove på gulvet end sælge min Amelia, det er for mange minde forbundet med hende Smile Du holde også meget af din Ruben, ne?
Tilbage til toppen Go down
http://nephilimsanctuary.blogspot.com/
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 4:04 am

Hn er altså også en utrolig flot mold <3 Jeg håber det regner tit hos dig, så *Starts throwing bed parts*
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 2:43 am

synes det er godt du er kommet frem til at ville beholde ham. han er også en smuk dukke =D rigitgt flotte billeder. wiggen er skøn til ham
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 10:01 pm

DEJLIGT du har valgt at beholde ham, mus. At sælge en man holder så meget af, kan virkelig bare være alt for hårdt.

Ruben, can't wait to meet u!
Tilbage til toppen Go down
Lotte Rotten

Lotte Rotten


Antal indlæg : 130
Age : 113
Geografisk sted : Bornholm
Registration date : 31/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 5:40 am

Han er da osse skøn! Så jeg er glad for at du beholder ham! Elsker de ranglede DollShe drenge altså! Men jeg håber virkelig at du har fundet en seng at sove i, søde ven altså!!! Smile
Tilbage til toppen Go down
chuchu

chuchu


Antal indlæg : 381
Age : 36
Geografisk sted : Aarhus, Denmark
Registration date : 29/12/08

I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 10:58 pm

Hvor er han bare dejlig! Woah! jeg kan godt forstå du ikke vil af med ham! han har så megen potientiale, og han er jo den slaks fyr der ikke bare smutter i altfald ;P

Han er super skæn vicki!

Her hvor jeg bor har vi en Genbrugs, folk kommer med ting, og ellers kan man to gange om ugen bare komme og tage ting med sig gratis, hvis du ikke er imod en små brugt seng, kan jeg godt holde øje med en for dig, der står tit utrolig flotte ting der inde <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I love you to much to part with you (IM Hound) Empty
IndlægEmne: Sv: I love you to much to part with you (IM Hound)   I love you to much to part with you (IM Hound) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I love you to much to part with you (IM Hound)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Love Birds [DK kiss/DS hound]
» + My sudden LOVE + [Yuujiro//DS Hound]
» the fox and the hound
» + Come on J-STYLE + [Yuujiro//DS Hound]
» The blond (IM Hound)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: