Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Rensning af Wig - Hjælp?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Rensning af Wig - Hjælp? Empty
IndlægEmne: Rensning af Wig - Hjælp?   Rensning af Wig - Hjælp? Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 1:35 am

Harruu alle sammen


Jeg er ikke panisk, men jeg har et problem jeg godt vil have løst

Jeg fik malet Minty's horn igår og satte dem på hans hovede, dog havde ejg ikke lige gennemtænkt situationen og nu er der pastelrester på hans hvide wig.
- Grunden til jeg ikke er panisk er fordi jeg alligevel kun kan bruge den wig til Minty xD

Wiiggen er fra Luts og er af deres gammel wig collection, altså ikke heat resisting fiber Smile


Mange tak.
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Rensning af Wig - Hjælp? Empty
IndlægEmne: Sv: Rensning af Wig - Hjælp?   Rensning af Wig - Hjælp? Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 3:58 am

Jeg ville først prøve at skylle parykken i lunkent vand. Derefter vaske den med almindeligt hårshampo, hvis ikke det virker. Jeg har vasket de fleste af mine dukkeparykker, uden at de har taget skade. - Men har den en meget speciel frisure, skal du nok være forsigtig.
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Rensning af Wig - Hjælp? Empty
IndlægEmne: Sv: Rensning af Wig - Hjælp?   Rensning af Wig - Hjælp? Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 5:58 am

Tak for svaret Mary Smile
-Det vil jeg prøve, den har nogle bølger, men jeg tror ikke det vil tage den store skade og ville som sådan heller ikke skade hans person hvis den blev glattere Wink

Mange tak Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rensning af Wig - Hjælp? Empty
IndlægEmne: Sv: Rensning af Wig - Hjælp?   Rensning af Wig - Hjælp? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rensning af Wig - Hjælp?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Rensning af dukker
» Face up (hjælp)
» Face-up hjælp!
» Dybe ar (hjælp)
» Hjælp til stringing af Little Fee

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fremstilling af tøj, parykker, møbler, etc.-
Gå til: