Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]

Go down 
+2
Nalilou
Haruka_Kite
6 deltagere
ForfatterBesked
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 9:30 am

Der er ikke meget formål med de følgende billeder, men jeg synes, at Jae er så pokkers lækker i sin nye jakke. 8D Billederne er taget tidligt i morges, og derfor var jeg noget ærgelig, da jeg her til aften fandt ud af, at størstedelen af billederne desværre var blevet noget rystede. Det forklarer også de uvariede poseringer på de få, der blev tilbage. *dybt suk* Nå, on with it.
Titlen er copyright en sang af Aimee Mann.


High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] 01-9

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] 02-10

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] 03-11

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] 04-10


Kommentarer og kritik modtages med kyshånd! :)
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
Gæst
Gæst




High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 10:37 am

Damn, han ser lækker ud i sin nye jakke 8D
Han virker en anelse genert at se på i sine poses.
det ultra sødt synes jeg ^^
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 34
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 11:15 am

I love the piercing and the pose :3 but would love to see more of his face *___* great shots!
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 12:03 am

Jeg giver dig ret i det er en mega fed jakke, og han ser fantastisk ud i den XD Måske lidt mere variation i poseringerne ville være bedre, men hvad fanden, det ville være fysisk umuligt for mig at tage billeder tidligt om morgenen (B-menneske much XD) så alene det beundrer jeg da XD
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:05 am

Jae! Very Happy Mm, den jakke er rigtig flot og super lækker på ham.
Mine favoritter er de to "midsterste" fotos pga. kompositionen i dem. Det er fedt, at de er lidt "skæve" og har en del hvidt på uden at det ødelægger balancen.
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 3:40 am

Den jakke er bare sexappeal! :3 <3 Me likez.
Han er også bare lækker ellers 8D
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 6:31 am

Supernice billeder, og synes du leger med nogle fine vinkler. ^^ Og jakken er fantastisk! Very Happy

Konstruktiv kritik ... hmmm... Synes ansigtet bliver lidt 'fladt' på nogle af billederne, grundet stærkt lys (går jeg ud fra). Men omvendt giver det en interessant kontrast. Synes den hvide baggrund er rigtig god i forhold til den mørke jakke og hans hår. ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Empty
IndlægEmne: Sv: High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]   High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
High on Sunday 51 [CD Hue // Jae Suk]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sunday Night Relaxation

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: