Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 12:24 pm

Fandt de her gaaaaamle billeder af Katashi i en kiste oppe på loftet... hmm....


Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) SDC10128copy


Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) SDC10139copy


Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) SDC10151copy



Tihi hvor var han ung der ^^
Tilbage til toppen Go down
jeanet kaulitz

jeanet kaulitz


Antal indlæg : 809
Age : 37
Geografisk sted : Østjylland
Registration date : 30/12/08

Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:24 am

I TOLD her NOT to post these pictures. I was young and ugly, and.... Well.... I understand that none of you have commented on them. They suck!
- Katashi
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:31 am

2 billed er cool.
Forstår ikke hvorfor han aldrig får særligt mange comments, for han er sådan en unik dukke, med et meget atypisk udsene med sin store næse og flotte kindben.
Det eneste der er med ham er at han stirre meget, måske du skulle rykke lidt undt på øjnene ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:57 am

Jeg ææææælsker bare Katashi!
Han er så rå og hawt >8D <3
Men som Heceta siger, han kommer let til at stirre og det ser en smule underligt ud o:
Tilbage til toppen Go down
LiChan

LiChan


Antal indlæg : 178
Age : 36
Geografisk sted : København (men kommer fra Aalborg)
Registration date : 14/04/09

Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:17 am

*drool* HVOR ER DE GODE Razz I love you Nogle vildt gode effekter som igen igen igen får mig til at føle mig meget amatør agtig XD
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 7:31 am

Jeg syntes de er flotte, og jeg misunder dig din evne til at bruge photoshop ö Jeg syntes også han er en spændende ung mand, da han har nogle træk der skiller ham ud fra de andre dukker. Han er så utrolig smuk på en maskulin måde, så gå du bare op og led videre i "kisten" Wink
Tilbage til toppen Go down
Charlie

Charlie


Antal indlæg : 73
Age : 32
Geografisk sted : Vejle - Ølsted
Registration date : 04/01/09

Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 7:45 am

Super gode billeder! ^0^ Han ser faktisk en smule yngre ud, hvilket nok hænger lidt sammen med billedredigeringen, som giver en fantastisk stemning til shootet. Jeg synes i hvert fald, at det er super fedt 8D Og den sorte wig klæder ham fantastisk 8D
Og... lidt ude af kontekst, men; den næsepiercing er altså fantastisk :0 Hvor har du fået sådan en med "vedhæng" fra? XD Jeg mener, i den størrelse? XD Jeg kan knap nok finde nogle almindelige runde ringe der passer i størrelse, uden det ligner at hun har fået en stålwire gennem kraniet XD
Tilbage til toppen Go down
http://nuclearbombsale.blogspot.com/
Sponsoreret inhold





Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Empty
IndlægEmne: Sv: Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)   Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Old pics of my dear Boy, Katashi (DiM minimee Kaoru)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I said POSE b***h! (DiM minimee kaoru - Katashi)
» Katashi is too easy... (dim minimee Shou and Kaoru)
» My turn! (Dim Minimee Kaoru)
» He's back :D (DiM minimee Kaoru)
» Det nye par på RG ^^ (dim minimee kaoru og elfdoll lydia)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: