Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Empty
IndlægEmne: Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder   Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 2:16 am

Nogle bruger enormt lang tid på at efterbehandle deres billeder, fx i Photoshop, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at se de billeder, som I selv synes er blevet allerbedst, eller som I har brugt allerlængst tid på.
Det kan være fotos, hvor man har digitalt har fjernet kugleledene fra en dukke eller ændret dens ansigtsudtryk, fjernet en uønsket baggrund og sat en anden ind, lavet en collage med mange forskellige billeder, har lagt et Photoshop-filter henover fotoet eller ændret farverne drastisk, osv.
Så vis jeres bedste eller mest gennemarbejdede fotomanipulationer og digitale efterbehandlinger frem (gerne 1 - 5 per person; ikke hele photoshoots men bare enkelte, som I synes er gået rigtig godt). :-)
Skriv gerne, hvad I har gjort, og hvad I har forsøgt at opnå. Billederne må naturligvis gerne have været vist på forummet tidligere. Har I originalbilleder, kunne det også være sjovt at se dem for at se, hvor stor forskel der er.
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder   Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:33 pm

sys ikke rigtig der er kommet gang i denne tråd, så jeg vil lige give mit besyv med...

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder DB1
det er godt nok ikke lige det store der er lavet her, men elsker bare den effekt det har fået via den lagegenskab der hedder noget med satin.
her det uredigerede...
Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder DB1-1
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder   Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:28 pm

Jeg hiver altid mine billeder gennem Photoshop, men det er kun for at korrigere farven, hvis billederne er blevet lidt for mørke eller den her den forfærdlige gulefarvetone som kommer af at tage billder i lyset fra glødepærer. Så den slags er ikke noget særligt ved mine billeder, fordi jeg gør det ved alle.
Den bedste fotomanipulation jeg har lavet er på billedet af Evie. Billedet er taget i min vindueskarm og har en "fantastisk" udsigt til en parkeringsplads og boligblok. Jeg kan ikke huske detaljerne i hvad jeg gjorde, selve fotoet er taget meget lyst, så det næsten er overbelyst. Bagefter slettede jeg baggrunde og hev jeg billedet igennem tusindevis af filtre for at blende det sammen med den nye hvide baggrund.

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder 3509293127_ac5384e279_o
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Antal indlæg : 215
Age : 39
Geografisk sted : Give
Registration date : 29/12/08

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder   Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:57 pm

Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder 441ee14b-1-1
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder   Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres bedste efterbehandlinger/fotomanipulationer af dukkebilleder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeres flotteste dukke billede?
» Måske ikke lige den bedste ide! (mange billeder)
» Jeres yndlingsbilled!
» Har jeres dukkesmag ændret sig?
» Vis jeres dukke-værelser :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotoudfordringer-
Gå til: