Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]

Go down 
+11
DekinaiYo
Helene
lupus-wolfy
boots
714
frkmm
Kiba-kuun
Heceta
wolter
Miki
Nerdystreak
15 deltagere
ForfatterBesked
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:48 am

Tiny-invasionen fortsætter!

Da jeg havde fødselsdag, for snart mange måneder siden, var Sooms første tiny-månedsdukker Glot og Glati lige kommet ud, og jeg syntes, de var fantastiske. Sådan én ville nemlig være helt perfekt til at være en mini-version af min store dukke Jonathan (Grae). Og så var det, at Lucie besluttede sig for at give mig én i fødselsdagsgave. Yay! Very Happy Horn, klove, vinger osv. skulle jeg ikke bruge til noget, så dem kunne hun passende få til sin egen tiny.
Nu er den så endelig ankommet - som pige (det var nemlig Glot), men efter en hurtig operation med sandpapir og Milliput, er det nu en dreng. Jeg har moddet hans ansigt en smule også. Der er et par ting, der ikke er helt optimale endnu (skal have anskaffet en bedre paryk og nogle andre øjne - dog begge dele i nogenlunde samme farve).
- Men nok snak! Her er Grå. Jeg håber, I vil tage godt imod ham! :3

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa1

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa2

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa3

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa4

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa5

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa6

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa7


Og så et enkelt billede med Jonathan.

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Graa8


Tak fordi I kiggede! - Vi bliver rigtig glade for kommentarer af en hver art. :3
Tilbage til toppen Go down
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 4:58 am

Hvor er han bedårende, og vellignende, er vild med hans quest for inc på bøgerne, farvetema'erne er fantastiske.

Ville så gerne komme med en lang og konstruktiv kommentar, for det fortjener billederne virkelig.

Er vild med det sidste billede, der er ret "ejer med dukke"-billede Very Happy
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:06 am

Sikke en heldig fødselsdags gave!! 8D
Og hvor er han cute! x'3 Han ligner rigtig godt! Jeg er helt vilde med at folk laver teenis af deres dukker, har også selv overvejet det.. Razz

Billederne er rigtig gode! Selvom hånden ser rimelige stor ud på det føreste billede, og en andelse sløret..
Og billede nr. 6 er ikke så heldig syns jeg.. :/ Måske fordi foden er lige imod kameraet, og derfor ser stor ud..
Men ellers kan jeg godt lide vinkler, belysningen, og de mange bøger! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:12 am

Mange gange tillykke med ham, han ligner jo fantastisk godt. Jeg ÆLSKER tiny versioner, og arbejder selv på en også hehe.
Rigtig gode billeder med bøgerne, kan godt lide hele det farve skema der er på de billeder.

Skøn dreng, lad os endeligt se mere til ham da Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kiba-kuun

Kiba-kuun


Antal indlæg : 60
Age : 32
Geografisk sted : Rungsted Kyst
Registration date : 04/01/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 5:17 am

ååårh hvor er han deejlig >w< synes det er fedt at se mini versioner af andre dukker, især når de er så vellykkede som Grå <3
Synes både posering og vinkler er rigtig gode ^^
Tilbage til toppen Go down
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:09 am

Hvor er han sød Very Happy

Og han ligner en lille chibi af Jonathan Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:34 am

Han er så søøøøøøøøød! 8D Og ligner store Johachan rigtig godt. Very Happy Very Happy Tillykke med ham! Synes han er rigtig vellykket. Very Happy I øvrigt supernuser billeder, og god brug af rekvisitter. <3
Tilbage til toppen Go down
boots

boots


Antal indlæg : 426
Age : 62
Geografisk sted : Taastrup
Registration date : 06/02/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:41 am

Hvor er han sød. Meget flot faceup - skønne billeder. Ren nydelse.
Det sidste billede sammen med Jonathan er rigtig godt også. Man
kan virkelig se ligheden. Smile
Hmmm - tja - det kan vel egentlig ikke være så svært at tilføje en
drenge-del til en dukke. Gad vide om jeg ikke bare skulle gøre dét
med min LTF pigekrop - og så kan man jo altid tage den af igen..
Har du bare lavet en lille dimmer af milliput og sat den på - med lim? -
og så malet den, eller?
Tilbage til toppen Go down
http://www.supermario.webbyen.dk
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:53 am

elsker den måde han render rundt ved bøgerne ^^
Tilbage til toppen Go down
Helene

Helene


Antal indlæg : 201
Age : 32
Geografisk sted : Kolding
Registration date : 29/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:24 am

ohh, uhh, ihh, neejj hvor er han dog dejlig *__*
de ligner virkelig hindanden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.flickr.com/photos/bumblebeelove/
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 6:48 am

Mange tak for jeres kommentarer! Very Happy Jeg er rigtig glad for, at I kan se ligheden mellem de to.

Miki>> Hehe, tak. Det havde jeg faktisk ikke tænkt på, men det er da rigtigt. Det ligner lidt et ejer/dukke-billede.
Wolter>> Tak for kritikken! Dog er det med fuldt overlæg, at hånden er uskarp (for at sætte fokus på ansigtet), og med foden har jeg forsøgt at skabe dybde i billedet.
Boots>> Det er ret nemt at udføre den slags kønsskifte-operationer på så små dukker, fordi der ikke er så meget at ændre (læs: ingen bryster eller kvindelige former). Jeg sleb "pigedelen" ned, formede "drengedelen" i Milliput og satte den på direkte. Man kan slibe på den bagefter og også male den. Jeg ved ikke, hvor nemt det er at få Milliput af igen, men det burde kunne lade sig gøre at vriste det af eller i værste fald skære.
Tilbage til toppen Go down
DekinaiYo

DekinaiYo


Antal indlæg : 188
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 31/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 9:07 am

Hvor er han sød Very Happy Flotte billeder!
Tilbage til toppen Go down
lille_Aki

lille_Aki


Antal indlæg : 457
Age : 36
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 24/04/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 9:22 am

han er bare kær!! i sær i billede nr. 3 rigtig ligner han leger skjul "Ti Ti Bøh" :3
og total lighed mellem de to! >_< nice done XD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 9:22 am

Hvor er han nuser! Han ligner bare Jonathan så godt ^^
Det er nogle super søde billeder, med super gode poseringer. Elsker især billede 3, han ser rigtig "Gå væk, jeg gider dig ikke" ud XD
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 31
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 3:45 am

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw *dør af bedårendehed xD*
Han er alt, alt for dejlig :3 Jeg elsker, hvordan bøgerne fremhæver, at han ikke er så stor.
Tilbage til toppen Go down
manda

manda


Antal indlæg : 118
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Danmark
Registration date : 05/01/09

Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 7:31 am

Tillykke med din dejlige dreng. Smile Hvor er han skøn. Og ligheden er tydelig!

Rigtig god, levende billedserie. Godt med skiftende vinkler, forskellige slags perpektiv og varierende poseringer, der selv fortæller en historie.

Der er meget personlighed, og især billederne, hvor han kravler op for at nå blækket, er rigtigt godt stillet op. God bevægelse fanget i et foto. n_n
Tilbage til toppen Go down
https://resingarden.danskforum.net/commissions-bestillingsarbejde
Sponsoreret inhold





Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Empty
IndlægEmne: Sv: Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]   Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Grå [Teenie Gem Glot (dreng/mod)]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nys ankommet Glot ( Soom MD Glot)
» MNF dreng
» Ofelia [soom glot]
» Soom MD Glot og blandet
» En (lille) ny ven [SOOM MD Glot]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: